Harry'nin anlatımından;
Zayn, büyük kanepede tek başına otururken herkes, onun karşısındaki koltuklara oturmuş birilerinin konuşmasını bekliyordu. Ortam, soğuk ve sessizdi. Kimse gülmüyordu. Bu, One Direction' mıydı gerçekten? Biz olduğumuz ortamda gürültüler koparırdık. Konu sadece büyümek de değildi. Evet büyümüştük. Artık ergen çocuklar değildik ama bundan fazlası vardı. Ne olmuştu? Aklımdan her şey geçiyordu. Derken Louis, sessizliği bozdu.
"Bizi buraya topladın. Evet, seni dinliyoruz. " Dedi. Kırgın bir ses tonuydu bu. Güçlü duruyordu ama sanki, Zayn ona sarılsa ağlardı.
"Sizden özür dilemek için geldim." Diye söze başladı Zayn.
"Size üzgün olduğumu söylemek zorundayım. Bakın üzerinden çok sene geçti biliyorum... " dediğinde Niall sözünü kesti.
"Evet örneğin altı sene kadar." Dedi.
"Haklısın. Altı sene önce ayrıldım gruptan. Ve hepinizi kırıp döktükten sonra gittim. Bir daha da aramadım. "
Herkes, susmuş Onu dinliyordu.
"Mutlu değildim. Yaptığım işi sevmiyorum. Yemek yiyemiyordum. Uyuşturucu kullanıyordum. Yorulmuştum. Bitik durumdaydım. Ama sizi her zaman seviyordum. Siz benim en yakın arkadaşlarımsınız. " dedi. Gözleri dolmuştu. Etrafa baktım. Herkes duygulanmıştı. Kızgın bakmıyordu kimse. Ortamın buzu eriyordu. 'Bu kadar işte.' dedim kendi kendime. Bir kelime yeterdi zaten. Ardından konuşmaya devam etti.
"Niall, o zamanlar sen beni sakinleştirmeye çalışırken sana bağırdığım için özür dilerim." Dedi. Niall, ayağa kalkıp yanına gitti ve ona sarıldı.
"Sorun değil dostum." Diyip oturdu."Liam, Seninle konuşmayı bir anda kestiğim için özür dilerim. Seni kırmaktan korktum. Seni çok özledim ve çok seviyorum. " dediğinde Liam, çoktan ayağa kalkmış yanına gidiyordu. Ona sarıldı.
"Affettim bile. Ben de seni seviyorum kardeşim." Dedi ve yanı başına oturdu.
"Harry, röportajlarda seninle pek konuşmadığımı söylediğim için özür dilerim. Çok kırılgan olduğunu biliyorum. Sadece seni korumak istedim. Saçma sorulardan." Dediğinde içimde bir şeylerin aktığını hissettim. O an affettim onu. Kalbimin kırığı iyileşiverdi. Ayağa kalktım bende ve ona gittim sarıldım.
"Bir daha olmasın." Dedim gülümseyerek. ben de yanlarına oturdum.
"Ve Louis." Dedi. Louis, onun en çok konuştuğu, en iyi anlaştığı, en çok şey paylaştığı kişiydi.
"Seni öylece bıraktığım için özür dilerim." Dedi. Sesi titriyordu.
"Her şey için özür dilerim."
"Ağlayacak mısın Zain?" Dediğinde sesi titriyordu Louis'nin de. Gülümsüyordu ama çok duygusaldı.
"Ağlayacağım. Eğer sen de aramıza gelmezsen, ağlayacağım. " Dedi. Gözlerimiz dolu dolu gülümsüyorduk hepimiz.
"Eh. Geleyim o zaman." Dedi Louis ve Zayn'e uzandı.
"Ağlamayacaksan sarılacağım? " Dediğinde Zayn bir kahkaha patlattı.
"Gel buraya dostum!" deyip onu kendine çekti ve sarıldı.
Bitmişti işte. Ne soğuk hava ne gerginlik kalmıştı. Buyduk biz. Başından beri aramızda bir bağ vardı. One direction, sadece şarkı söyleyen beş gençten ibaret değildi. Kardeştik. Her şeyden önce birbirimizi seviyorduk.
Bir kaç saat konuştuk, neler yaptığımızdan bahsettik. Zayn bize Khai'nin* fotoğraflarını gösterdi. Kahve içtik.
Sohbet uzadı. Çokça konuştuk derken, Louis "Ha bu arada, ben ve Harry beraberiz. Yine." Dedi, sanki markete gidiyorum der gibi, istifini bozmadan, pat diye. Niall, ağzındaki kahveyi püskürttü. Herkes şok içinde bana döndü.
"Şeeey ben birer kahve daha getireyim çünkü bu uzun hikaye." Dedim ve ayağa kalkıp mutfağın yolunu tuttum...
*Khai, Zayn ve Gigi Hadid'in kızı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Had Another Talk (Larry stylinson texting)
Fanfiction"One Direction dağıldı. Peki, Larry Stylinson'a ne oldu?" Sorusunun, bir kurgusunu okumaya var mısınız?