Harry'nin anlatımından;
Kapı çaldığında saat 6'yı gösteriyordu. Zil sesini duyduğumda çarpan kalbim de heyecanımı...
Yavaşça kapıya gittim. Kapı deliğine uzanmıştım ki bakmaktan vazgeçtim. Bu kadar zaman sonra, Onu ufacık bir delikten görmek istemiyordum.
Kapı koluna uzandığımda çoktan dakikalar geçmişti. O kadar heyecanlı ve korkaktım ki bir türlü kapıyı açamıyordum.
Derin bir nefesin ardından bir anda açtım. Ve üzerimde bir ağırlıkla yere düştüm.
Louis'nin anlatımından;
İşte buradaydım. Harry'nin evinin önünde... Zile bastığımda elim titriyordu. Kendimi anlatmama izin verecekti. Hem heyecanlıydım hem de gergin...
Kapı açılmıyordu. Vaz mı geçmişti? Evde miydi? İçeride ses olup olmadığını duymak için kulağımı kapıya dayadım. Hiç bir ses gelmiyordu. İyice duyabilmek için kulağımı ve kendimi tamamen kapıya verdim derken bir anda kapı açıldı ve kendimi yerde, Harry'nin üzerinde buldum.
Harry'nin anlatımından;
Bu Louis'di. Aman tanrım bu Louis'di!
"Oops" diye bir tepki çıkıverdi ağzımdan. Louis tepkimi duyunca üzerimden kalktı.
"Selam." Dedi muzip bir gülümsemeyle.
Gözümde anılar canlanırken ben de kendimi gülümserken buldum. Ardından ayağa kalktım."Selam. Hoşgeldin." Dedim elimi uzatarak. Elime baktı. Yüzünde bu kez 'bu ne?' der gibi bir ifade vardı. Elimi tuttu ve beni kendine çekip sarıldı.
İşte o an dünyam durmuştu. Kalbim bağımsızdı. Beynim bağımsızdı. Ellerim bağımsızdı...
Sımsıkı sarıldım ben de ona. Hala aynı kokuyordu. İnanamamıştım. Bu gerçek miydi? Bu, benim Lou'm muydu? Sımsıkı sarmıştı kollarını. Sonra bir ıslaklık hissettim omzumda. Ağlıyor muydu?
"Sonunda evimdeyim işte." Dedi. Sesi titriyordu.
"Benim güzel evim. Güzel Harry'm."
Bir kaç bölüm düz yazı gideceğiz. Bazı şeyler textingle açıklanamazdı. Her birinize bu yolculukta olduğunuz için minnettarım. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Had Another Talk (Larry stylinson texting)
Fanfiction"One Direction dağıldı. Peki, Larry Stylinson'a ne oldu?" Sorusunun, bir kurgusunu okumaya var mısınız?