26.

890 93 38
                                    

Harry'nin anlatımından;

Banyodan çıktıktan sonra salona döndüm. Zayn, sessizce oturup bekliyordu.

"Beklerken bir şey içmek ister misin?"
Dedim. Aramızdaki gerginlik yüz metreden hissedilirdi.

"Teşekkür ederim. Bir su alabilir miyim?" Dedi. İki yabancı gibiydik.

"Tabi." Dedim ve mutfağa gidip suyu doldurdum. Geri geldim. Ona uzattım.

"Teşekkür ederim." Dedi. Başımı salladım. O, suyunu içerken kapı çaldı. İkimiz de o yöne baktık.

"Ben bakayım." Diyip ayağa kalktım. Kapıyı açtığımda karşımda Niall ve Liam duruyordu. Onları görür görmez gerginliğim azaldı. Gülümsedim. Onlar da bana gülümsediğinde gergin ortam tamamen kayboldu.

"Hoşgeldiniz çocuklar! Sizi çok özledim!" Diyip kollarımı iki yana açtım. İkisi de kahkaha attı.

Liam, "Grup sarılması!!" Diyerek Niall'ı da tutup bana sarıldı. Üçümüz kucaklaşırken Eve yanaşan arabanın sesini duydum. Bu Louis'di.

"İşte Tomlinson'da geldi." Dedi Niall gülerek. Liam kulağıma eğildi.

"Umarım sorun olmuyordur." Dedi ve elini sırtıma koyup destekleyici bir şekilde vurdu.

"Sorun değil. " Dedim ve gülümsedim. Tanrım, hiç bir şeyden haberleri yoktu...

Louis, arabadan indi. Kocaman bir gülümsemeyle yanımıza geldi.

"Selam millet." Dedi ve hepimize sarıldı.

"Zayn nerede?" Dediğinde ortamdaki havanın birden buz kestiğini hissettim.

"İçeride. O da sizi bekliyordu." Dedim ve onları içeri davet ettim. Louis, önümüze geçip salona ilerledi.

Zayn, sesimizi duyunca ayağa kalkıp bize döndü. Louis, onu gördüğünde durdu.

"Zayn." Dedi. Sesini tanıyamamıştım. Ağlamak üzere miydi? Yoksa kızgın mıydı? Bilemiyordum.

"Louis." Dedi Zayn ve bize bakarak devam etti.

"Merhaba çocuklar."

Had Another Talk (Larry stylinson texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin