Louis'nin anlatımından;
En başından başladım. Eleanor'u, olanları, tek solukta anlattım, tek solukta dinledi beni.
"Ve şimdi, her şey bitti. Bu süreç boyunca tek ilişkim seninleydi. Eleanor'la hiç yatmadım. Hatta kameralar yokken, Onu öpmedim de. Onunla gerçek bir ilişki yaşamıyordum. Demin anlatlığım gibi. Freddie konusunda yüzüm yok. Freddie'nin, çok büyük bir hata olduğunu bilsemde, annesini, sevmiyor olsamda Freddie'yi çok seviyorum. O iyi ki var. Buna, bir açıklamam yok Harry. Tek açıklamam Briana ile olduğumda, seninle ayrıydım. Sarhoştumda. Bu bir mazeret olmasa da... Zaten sen bunu biliyorsun. " Dedim.
"Aman tanrım." Dedi. Sanki kara bulutlar içinde duruyordu.
"Aman tanrım!" Diye bağırdı. Yüzü hüzün içindeydi.
Koşarak salondan çıktı. Bir odaya girdi...
Yarım saat onu bekledim ve yarım saat sonra odadan çıktı. Yanıma geldiğinde yüzü kızarmıştı. Ağlamış mıydı?
"Louis gider misin?"
"Ama Harry -"
"Lütfen." Dedi. Dokunsam gözyaşları süzülüverecekmiş gibiydi.
"Tamam gidiyorum. Ama tekrar geleceğim... Geleceğim değil mi?" Dedim. Bir umut ışığı bekliyodum.
"Sadece biraz izin ver Louis. Git. Lütfen." Dedi. Başımı salladım ve kapıya gittim. Kapıdan ona son bir kez baktım.
"Üzgünüm. Çok üzgünüm." Dedim. Öyleydim. Çok üzgündüm. Bu şekilde olmak zorunda olduğu için çok üzgündüm. Ama biliyordum. Görmüştüm. Harry'nin gözlerindeki umut bana göz kırpıyordu.
Affedecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Had Another Talk (Larry stylinson texting)
Fanfic"One Direction dağıldı. Peki, Larry Stylinson'a ne oldu?" Sorusunun, bir kurgusunu okumaya var mısınız?