Louis'nin anlatımından;
"Şu siktiğimin telefonuna neden ulaşamıyorum? " diye bağırdım.
Harry, saatler önce evde olmalıydı ama telefonu kapalıydı. Hiç bir şey dememişti. Uçağa binmeden önce konuşmuştuk ve saatlerdir Ona ulaşamıyordum. Delirmek üzereydim.
"Tanrım." Duramazdım. Bir şeyler yapmak zorundaydım. Ceketimi almak için odaya gittiğimde kapı çaldı.
"Tanrıya şükür Harry! Nerede- Zayn?" Kapıyı açtığımda karşımda Harry değil, Zayn duruyordu. Yüz ifadesi hiç iyi değildi. Üzgün görünüyordu.
"Louis. İçeri girebilir miyim?" Dedi. İçimi bir ürperti kapladı.
"Tabi." dedim önünden çekilip. Koltuklara oturduk. Yere bakıyordu. Nefes aldı. Ardından gözleri beni buldu.
"Louis. Bunu söylemek çok zor. Lütfen sakin ve dayanıklı ol." Dedi. Bunu söylediğinde neden bahsettiğini anlayamıyordum.
"Louis. Harry'yi kaybettik. Bindiği uçak, bir kaza sonucu düşmüş." Dedi ve dondum kaldım. Birileri bir anda, bir düğmeye basıp tüm algılarımı kapatmıştı sanki. Konuşamıyordum. Duyamıyordum. Hissedemiyordum. Derken aklımda Harry dönmeye başladı. Cümleleri, hareketleri... Bir anda tekrar düğme açıldı ve gözlerim doldu.
"Uçak mı? Ne demek düşmüş?" Dedim. Ağzımdan kelimeler zorla çıkıyordu.
"Evet. Düşmüş." Demesinin ardından devam etti, "Tam da bu eve!" Dedi ve bir anda dış kapı açıldı. Kafamı oraya çevirdiğimde, Niall ve Liam omuzlarında Harry ile kapıda duruyorlardı. Hayal görüyorum sandım. Zayn'e döndüm sırıtıyordu. İşte o an anladım. Kandırılmıştım. Yine.
"Sizler çok kötü insanlarsınız!" Diye bağırdım Harry'nin tarafına yürürken. Sinirlerim rahatlamıştı.
"Ben de seni özledim sevgilim." Dedi Harry çocukların omuzundan inerken. Hepsi gülüyordu. Bana gülüyorlardı.
"Hepinizden nefret ediyorum. Sen de dahil!" Dedim ve ona sarıldım. Harry'me.
"Biz de seni seviyoruz dostum." Diye bağırdı arkamdan Zayn.
"Bu şakayı tek tek ödeyecektiniz!" Diyerek bağırdım Harry'den ayrılıp Zayn'e dönerken. Sonra tekrar Harry'ye baktım. Sırıttım.
"Önce sen." Dedim ve Onu öptüm. Yüzünde bir gülümseme oluştu. Beni geri öptü. Ensemi tutup kendine bastırdı. Ben de belinden tutup onu kendime çektim.
"Tamaam. Biz de zaten gidiyorduk." Dedi Niall ve hepsi peşpeşe evden çıktı. Harry 'yi bıraktım ve elini tuttum.
"Sanırım gezmediğimiz bir kaç oda kalmıştı." Dedim peşimden çekerken.
"Bu turistlik işini özlemişim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Had Another Talk (Larry stylinson texting)
أدب الهواة"One Direction dağıldı. Peki, Larry Stylinson'a ne oldu?" Sorusunun, bir kurgusunu okumaya var mısınız?