İntikam

619 83 0
                                    

Şebnem : Gizem Seni Hatırlıyorum ... Ne Yapmak İstediğini De Gayet İyi Biliyorum ... İntikam İçinde Ki Acıyı Söndürmeyecek ... Yapma ...

Gizem : Hatırlamana Sevindim ... Selim Hala Beni Hatırlamıyor ... Düşün Artık Onun İçin Ne Kadar Değersiz Olduğumu ... Bunca Zaman Bekledim Onu ... Seni Seçti ... Yine Seni Seviyor ... İntikam Almayacağım ... Sadece Beni Sevmesini Sağlayacağım ... Eğer Olmassa Da Zoru Kullanırım ...

Şebnem : Gizem ... Selim Yüzünden İntihar Eden Zor Bir Ameliyat Sonra Hayata Geri Dönen Birisin ... Senin Neler Yapacağını Tahmin Edebiliyorum ... Ben Ve Selim Bir Daha Asla Olamayız ... Sakın Ama Sakın Ona Zarar Verme ...

Gizem : Bana Bir Daha Akıl Vermeye Çalışma ... Ben Ne Yapacağımı Gayet İyi Biliyorum ... Şimdi Lütfen Gider Misin ?

Şebnem : Peki ... Öyle Olsun ...

| Şebnem Gider |

Gizem'in Ağzından

Ne Yapacağımı Tahmin Edebiliyormuş Ha Ha ... O Zaman Arda'nın Seni Değil De Beni Sevdiğini Arda'yla Sevgililiğinizin Benim Planım Olduğunu Da Biliyor Musun ? Acaba Şebnem GÜRSOY !!! Sen Daha Hiç Bir Şey Bilmiyorsun Tatlım ... Ben O Eski Küçük Planlar Yapan Gizem Değilim ...

Şebnem : Selim ... Konuşmamız Lazım

Selim : Konuşalım ...

Şebnem : Burada Olmaz ... Dersten Sonra Üniversite'nin Arkasında Ki Kafe'ye Gel ...

Selim : Şebnem ... Ne Oluyor ?

Şebnem : Bir Şey Yok ... Dediğimi Yap ... Derse Geçelim ...

#Ders

Şebnem'in Ağzından

Acaba Dün Gece Olanları Da Anlatsam Mı ? Her Şeyi Bilmesi Gerek ... Anlatmak Zorundayım ...

Selim'in Ağzından

Neler Oluyor ? Şebnem Arda'nın Yüzüne Bile Bakmıyor ... Hoş Arda'nın Da Tınında Değil Ama ...

Arda'nın Ağzından

Bu Saçma Plan Daha Ne Kadar Sürecek ?

#DersSonu

Selim : Can Benden Sakladığınız Bir Şey Var Mı ?

Can : Y-Yok ... Aslında Var Ama Şebnem'e Söz Verdim Söyleyemem ...

Selim : Peki ... Ben Gidiyorum ... Şimdi Şebnem Kafe'ye Çağırdı ...

Can : Tamam ...

Selim : Özgür Nerede ?

Can : Almilla'ydı ... En Son ...

Selim : Tamam ... Ben Gidiyorum ...

#Kafe

Şebnem : Selim Nerede Kaldın Ya

Selim : Geldim İşte ... Anlat

Şebnem : Gizem Varya ...

Selim : EEE ...

Şebnem : O Senin İçin İntihar Eden Gizem ...

Selim : Ne Olmuş Yani ...

Şebnem : Selim Sen Ruhsuz Falan Mısın ? Kız Senin İçin İntihar Etti ... Ameliyatla Hayata Tutundu ... Şimdi İntikam Almak İstiyor ...

ŞEBSEL | NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin