Şebnem sakat!!

418 58 3
                                    

Yazar'ın Ağzından

Selim O An Duraksar Burak İse Tam Karşısında Yerde Yatan Cesede Bakar Evet Küçücük Bir Çocuğa Günahsız Ve Suçsuz Küçücük Bir Çocuğa Şebnem İse Baygın Bir Şekilde Arabanın İçerisinde Çok Geçmeden Selim Arabasından Binip Koşarak Şebnem'in Yanına Gider Hemen Ambulans'ı Arar ... Burak İse Hala Karşıdaki Cesede Bakmaktadır ... Çevredekiler Tarafından Polis Çağrılmıştır ... Burak Polis Tarafından Götürülmüştür ...

- Herkes Cezalandırılmalıydı ... Burak'a Pek Kıyamadım ... Hapse Girecek ... Bir Gün Burak'ı Çok Sevecekseniz Hem De Çok ... Ama Baya Bölüm Sonra ... Belki De Şebsel Aşkının Hiç Bitmesine İzin Vermeyen Tek Kişi Burak Olacak ... "İntikam Hiç Bu Kadar Aşk Kokmamıştı " Derken Burak Çok Ciddiydi ...

| Burak Polisler Tarafından Götürüldükten Hemen Sonra Ambulans Gelir ... Apar Topar Şebnem Hastaneye Kaldırılacaktır ... Selim'i Ambulans'a Almazlar ... Selim De Arabasına Binip Önünde Olan Ambulans'ı Takip Etmektedir ... |

Selim'in Ağzından

Ağlıyordum ... Arada ... Da ... Hıçkırıyordum ... Gözlerimdeki Yaşlar Dinmiyordu ... Sonunda Hastaneye Gelmiştik ... Hemen Arabamdan İnip Sedyeye Konulan Şebnem'i İzliyordum ... Koşarak Yanına Gittim ... Ellerini Tuttum ... Sadece İyileşeceğini Söylüyordum Ona ... Götürdüler Onu Sonra ... Can'ı Aradım ... 

Sibel : Selam ... 

Kainat : Bana Seçim Falan Sunuyorsun Daha Cevap Vermeden Can'ın Evindesin ... Hayırdır ? ...

Can : Ne Seçimi ?

| Ama Can Sibel'le Ve Kainat'la Uğraşmaktan Çalan Telefonunu Duymadığı İçin Cevap Da Veremiyordur ... |

... 

Almila : Bar Mı ? 

Özgür : Evet 

Almilla : Ne Alaka ?

Özgür : Düet Yaparız Diye Düşünmüştüm ... 

Almilla : Benimle Mi ?

Özgür : Aslında Benimle Düet Yapmak İsteyen Çok Da...

Almilla : Tabi Canım Ya Tabi ...

Özgür : Ellimi Sallasam Ellisi Almilla !!!

Almilla : Tabi Tabi ...

...

Selim'in Ağzından

Özgür'ü Aramayı Denedim ... Ama O Da Açmıyordu ... 

Yaklaşık 20-30 Dk Sonra İçeriden Doktor Çıktı ... Şebnem'in Durumunu Soruyordum Ama Cevap Vermiyordu ...

Doktor Yanımdan Ayrıldıktan 5-10 Dk Sonra Özgür Aramalarıma Cevap Veriyor ... 
... 

Özgür : 10 Kere Aramışsın Selim !!! Hayırdır ?

Selim : Ö-Özgür Şebnem Hastanede ... 

Özgür : N-Ne ?

Selim : Can'a Ve Kızlara Da Haber Verirsin ... Kapatmam Lazım ...

Özgür : Peki !!! Tamam ...

...

Selim : Doktor Bey !!! Şebnem'in Durumu Nasıl ? 

Doktor : Şu Anlık KRİTİK ...

Selim : KRİTİKLİK Derecesini Ne Ya ? ( Bağırarak )

Doktor : Sakin Olun Lütfen ... Birazdan Bilgi Vereceğim ...

...

Selim'in Ağzından

Doktor Gittikten Sonra Can Kainat Almilla Ve Özgür Geldiler ... 

ŞEBSEL | NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin