Şebnem : İmdat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gizem'in Ağzından
Keşke Bu Bir Hayal Olmasaydı Da ... Gerçekten Seni İtebilseydim ... O Günler De Gelecek ... Şebnem GÜRSOY !!!
Şebnem : EEE ... Hadi !!! Söyle Ne Söyleyeceksen ...
Gizem : Selim'e Hala Aşık Mısın ?
Şebnem : Nereden Çıktı ? Bu Soru ...
Gizem : Biz Selim İle Sevgiliyiz ... De ... Senin Aramızdan Çıkmanı İstiyoruz ...
Şebnem : B-Ben ... Hayır ... Selim'i Sevmiyorum ... Nefret Ediyorum Ondan ...
Gizem : Güzel ... Aramızda Olmamana Sevindim ...
Şebnem'in Ağzından
Biraz Kalbim Acıyor ... Hayat Anlamsız Geliyor ... Yaşamak İstemiyor Gibiyim ... Şimdi Hemen Şu Uçurumdan Atmak İstiyorum Kendimi ...
Gittikçe Uçuruma Yaklaşıyorum ... Derin Bir Nefes Aldıktan Sonra Kendimi Uçuruma Doğru Atıyorum ...
Arda : Dur ... Ne Yapıyorsun ? Sen ...
Şebnem : Arda ... Bırak Beni ...
Arda : Şebnem ... Sana Anlatmam Gereken Şeyler Var ...
Şebnem : Sırası Değil ... Arda ...
Arda : Tam Da Sırası ... Seni Tutmasaydım ... Şu An Yaşıyor Olmayacaktın ... Şebnem Ben Seni Gerçekten Sevmiyorum ... Yani Ben Gizem'e Aşığım ...
Şebnem : Banane Bundan ...
Arda : Şebnem ... Gizem Selim'i Seviyor ... Selim Onu Sevmediği Halde ...
Şebnem : Sevgililer Ama ...
Arda : Gizem'in Planı ...
Şebnem : N-Ne ? Nasıl Yani ... ???
Arda : Ben De Tam Olarak Bilmiyorum ... Ama Anladım ... Gizem Beni Kullandı ... Aranızı Bozmam İçin ... Seninle Tehdit Ediyor Selim'i ... Bu Yüzden Sevgililer ...
Şebnem : Bana Ne Yapabilir Ki ?
Arda : Babası Mafya Desem ...
Şebnem : Yani Selim Beni Seviyor Mu ?
Arda : Seviyor Bence ...
Şebnem : Arda ... Çok Teşekkürler ...
Arda : Önemli Değil ...
Şebnem : Merak Etme ... Gizem Selim'i Sevmediğini Anladığında Sana Geri Dönecek ... Ben Gideyim Artık ... Malum Çadır Kuracağız ... Daha ...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kainat : Şebnem ... Nerede Kaldın Ya ?
Şebnem : Buradayım İşte ... Almilla Nerede Peki ???
Kainat : Özgür İle Odun Toplamaya Gittiler ...
Şebnem : Özgür İle ???
Kainat : Evet ...
Şebnem : İyi ... Hadi ... Çadırı Kuralım ...
Kainat : Ben Denedim ... Kuramadım ... Sen Dene Bir De ... Ben Gidiyorum Can İle ...
Şebnem : Nereye ?
Kainat : Gezeceğiz ... Biraz ... Sen Kurarsın Çadırı Dimi ?
Şebnem : Tabi Cnm Tabi ... Kurarım Ben ... Ustasıyım Çadır Kurmanın ...