Şebnem : Sen De Bunu İstiyordun Dimi ?
Şebnem'in Ağzından
Selim'in Peşinden Gelmek Zorundaydım ... Aslında ... Onun Değil Benim Meselemdi ... Çünkü ... Burak'ın Üzerine Doğru Yürüyerek Var Gücümle Sesim Tükenene Kadar Bağırıyordum ...
Şebnem : Söylesene Burak ... Amacın Neydi ? ( Bağırarak )
Burak : Sendin ...
Şebnem : N-Ne ? ( Birden Duraksayarak )
Burak : Sensin ... Amacım ... Oldu Mu ? Sen Sadece Benim Olabilirdin Şebnem ... Sadece Benim ...
Şebnem : Sen Kafayı Yemişsin ... Çekil Gideceğim Ben ...
Burak : Otur ... Madem Sordun ... Dinleyeceksin ... Ege Sen Çık Evden ...
Ege : Odadan Çıksaydım ... Evden Niye Çıkıyorum ? Ki ...
Burak : Ben Öyle İstiyorum ? Var Mı ? ( Öfkeyle Bağırarak )
Ege : Yok ... ( Gider )
Burak : Selim İle Tanışmadan Önce Sevgiliydik ... Ben Seni Seviyordum ... Sen De Beni ... Onu Tanıdıktan Sonra ... Benimle Görüşmez Oldun ... Sonra Ayrılmak İstediğini Söyledin ... Sonra Ayrıldık ... Hepsi Selim Yüzündendi ... Benimle Onun İçin Ayrıldın ...
Şebnem : Selim Yüzünden Ayrılmadım Seninle ... Selimi Tanımadan Önce İlişkimiz Zaten İlerleyemiyordu Bile Hatta Bir Gün Bana Haddin Olmadığı Halde Tokat Atmaya Çalıştın O Gün Eyer Selim Tutmasaydı Elini Ve Sen Bana O Tokatı Atabilseydin ... Burada Bu Şekilde Konuşmazdık Bile ... Bu Konuşmayı Bile Selim'e Borçlusun ... Şimdi Bana İnanmıyor ... Ayırdın Bizi Ne Oldu ? ... Geri Dönüp ... Sana ... Baştan Başlayalım Dememi Bekliyorsan ... Sen Kesin Tımarhaneliksin ... Bana Bak ... Benden Uzak Dur ... Arkadaşlarımdan Uzak Dur ... Özellikle Selim'den Uzak Dur ... Bizim Aşkımıza Bir Daha Sakın Dokunma !!! Göreceksin Burak İnandıracağım Ona Ve Yine Biz Eskisi Gibi Olacağız ...
Burak : Sonra Sana Kazık Atmasın !!! Yine Başkasını Bulup Terk Etmesin Seni ... Dikkat Et !!! Selim Seni Sevseydi Gördüklerine Değil ... Duyduklarına İnanırdı !!!
Şebnem : Gördüklerine Değil Duyduklarına ... Sen De Bir Zamanlar Duyduklarına Değil Gördüklerine İnanırdın ... Hatırladın Mı ?
Burak : Eskileri Kurcalamayı Ne Zaman ? Bırakacaksın ...
Şebnem : Sen Bırakınca ... ( Der Ve Gider )
Şebnem'in Ağzından
Burak'ın Oyununa En Başından Beri Kanmamalıydım ... En Başından Selim'e İnanmalıydım ... Şimdi Nasıl ? Kanıtlayacağım ... Ki ...
Burak'ın Yanından Ayrılalı 2-3 Saat Oldu ... Şu An Saat 10 Ve Ben Sokaklarda Geziniyorum ... Telefonumun Şarjı Bitik ... Yanımda Para Yok ... Taksiye Binemem ... Burak'ın Evinden Buralara Kadar Nasıl ? Geldim Hiç Bir Fikrim Yok ... Asıl Kafamı Kurcalayan Selim'e Gerçekleri Nasıl ? Kanıtlayacağım ... Sonunda Sahilde Buldum Kendimi Yaklaşık Yarım Saat Daha Yürürsem Herhalde Kendimi Evin Önünde Bulabilirim ... Ama Ben Bankta Oturup Muhteşem Denizi Seyretmeyi Tercih Ederim ...
------------------------------------------------------------------------------
Kainat : Almilla !!! Açmıyor Ya ... Yok ... Nerede ??? Bu Kız ...
Almilla : Saat Daha 10 Canım Gelir Ya ... Yani Gelir Dimi ?
Kainat : Bekleyelim ... Gelir İnşallah !!!
Almilla : İnşallah !!!
------------------------------------------------------------------------------