^^ Şebnem ^^
Eve Döndüğümde Selim Yoktu ... Bende Odama Geçtim ... Kulaklığımı Taktım Ve Selim İle Birlikte Çekindiğimiz Fotoğraflara Bakıyordum Ve Odamın Kapısı Açılıyor Karşımda İse Selim ...
" Şebnem Ne Yapıyorsun ? " Bir Şeyler Söylüyor Ama Ben Duymuyorum Tabi Ki Gülümsüyor Ve Kulağımdaki Kulaklığımı Çıkardıktan Sonra Yanıma Oturuyor Ben İse Ona Doğru Dönük Olan Kafamı Çeviriyorum ...
" Biz Senle Ayrılsak Bütün Tepkin Bu Kadar Mı ? Olurdu ... " Ne Demek ? Bu Şimdi Biz Zaten Ayrılmadık Mı ? Kafamda Binlerce Soru Varken Cevaplarını Almak İçin Soru Sormak Yerine Susmayı Tercih Ediyorum Çünkü Selim Ben Susunca Kesin Anlatmaya Başlar ...
" Peki ... Beni Gerçekten İyi Tanıyorsun Başlıyorum O Zaman " Hm Evet Ben Onu Gerçekten Çok İyi Tanıyorum ^^
" Şebnem Sen Bana Bir Ders Vermek İstedin Ben De Sana ... Ben Seni Hala Delice Seviyorum Sadece Küçük Bir Ders Vermek İstedim Sana O Kadar " Dönük Olan Kafamı Ona Doğru Çeviriyorum Ve ...
" Ne Demek ? Ya ... Selim Bu Evcilik Oyunu Falan Değil Biz Evlilik Planları Kurarken Ne ? Kadar Da Saçma ... Hah Ama Selim İNAN Olmak Bunu Gerektirir Diimi ? ... Altta Kalmazsın Sen Her Şeyi Yaparsın Ama Sen Altta Kalmazsın Asla Ben Yaparım Sana Bir Ceza Veririm Ve Sen Bana Ayrılmakla Daha Büyük Bir Ceza Verirsin Diimi ? Bir Kere De Altta Kal Be ... Bir Kere De ... Ayrılınca Tepkim Bu Olmazdı Ama Ben Sana Onca Yaptığın Şeye Rağmen Bir Şans Daha Vermişken Sen Bana Şans Vermeyecekmişsin Çok Güldüm Ya Şebnem GÜRSOY !!! Asla Ama Asla Bir Daha Sana Dönmez Selim İNAN !!! Şimdi Önce Odamı Sonra Da Evimi Terk Eder Misin ? " Sözlerim Bittikten Sonra Adeta Taş Kesiliyorum ...
" Benim Hakkımda Meğer Neler ? Düşünüyormuşsun Var Mı ? Başka Söyle Ya Hiç Çekinme Kalmasın İçinde Heh Söyle Var Mı ? Ne Var ? Aklında Beni Bırakıp Burak'a Dönmek Mi ? 1 Ay Önce Burak'a Gitmek İstiyorum Dediğinde Anlamalıydım Zaten ... Şimdi De Karşıma Geçip Ahkam Kesmek Heh Vav Beklenir Senden Şebnem GÜRSOY !!! Sıkıldın Benden Biraz Da Burak Mı ? Senin Bana Olan Aşkın Da Bu Kadarmış Demek Ki ? " Selim'in Sözleri Bittikten Sonra Gözlerimden Yaşlar Süzülüyor Ve Sert Bir Tokat Atıyorum Ona ...
" Sakın Ama Sakın Selim Sana Olan Aşkımı Yargılama Sakın !!! Ben Beni Bir Şıllık İçin Terkedip Giden Dönüp Hata Yaptım Dediği An Kabullenen Biriyim Seni Affeden Benim Aşkımı Sakın Yargılama Sakın !!! Şimdi Defol ... Ve Asla Unutma Selim Şans Kredin Doldu " Arada Hıçkırıyorum Ve Hala Ağlıyorum Selim'in Gözlerinde İse Sadece Aşk Ve Nefret Birleşimi Var Gibi Anlam Verilemeyecek Bir Bakış O Bakışı Bana Atıp Önce Odamdan Sonra Da EvdenÇıkıyor ... Ben İse Kendimi Yumuşacık Yatağıma Bırakıp Kulaklığımı Takıyorum " Ah Bu Müzik Olmasa " ...
^^ Selim ^^
Şebnem Haklıydı ... Onun Bana Karşı Olan Kredisi Bitti ... O Beni Tüm Geçmişimle Kabullenmişken Onun Bana Karşı Olan Aşkını Yargılamak Çok Saçmacaydı O Benim Aşkımı Yargılamazken Evet Evet Çok Saçmaydı ... Peki ? Şimdi Ne Olacak ?
- Haklısın Selim ... Peki Ya ... Şimdi Ne Olacak ? Sonsuz Aşk Bitti Mi ? Sizinkisi O Kadar Da Sonsuz Değil Miydi ? Ne Olacak ? Şimdi ... Her Aşkın Bir Sonu Vardır Ya Mutlu Ya Da Mutsuz Sizin Aşkınız Mutsuz Mu ? Bitiyor Yoksa :/
^^ Can ^^
Kainat Evden Gittiğinden Beri Sadece Düşünüyorum O Beni Hak Ediyor Mu ? Ben Onu Fazlasıyla Hak Ederken O Beni Hak Ediyor Mu ? Hayır Hayır O Beni Hak Etmiyor ... Kainat Gittiğinden Beri Gel / Git Yaşıyorum Bir Dosta İhtiyacım Var Ama Yanımda Kimse Yok Ben Sadece Yalnızım ... Özgür Yok Sabahtan Beri Daha Önce Aramadım Ama Cevap Vermedi Sibel Şimdi Hiç Olmaz Selim İle Ne Kadar ? Kavgalı Olsak Da Ona İhtiyacım Var Ona Gidebilirdim Ama Demin Arabasına Binip Evden Ayrıldığını Gördüm ... Şebnem Evet Evet Şebnem Beni En İyi O Anlar ... Ya Da Olmaz Ya ... Ben Hep Gel / Git Yaşamak Zorunda Mıyım ? Ve Evet Kapı Çalıyor ... Alacaklılar Geldi Bu Ne Abi Ya ?