Arda : Şebnem ... Ve Tabi Selim ... Size Söylemem Gereken Şeyler Var
Şebnem : Geldin Sonunda Gelmeyeceksin Zannettim De Söyle
Arda : Ben Gidiyorum ...
Selim : Güzel ...
Şebnem : Ne Güzeli Ya Bağladın Yine Salağa ... Arda Niye / Nereye ?
Arda : Zaten Üniversite İzmir'de Gizem İçin Gelmiştim ... Bir Anlamı Kalmadığana Göre Gidebilirim ...
Selim : İsabet Olur ...
Şebnem : Selim Ya ....
Arda : Hazır ... İkinizi De Görmüşken Söylemek İstedim ... Bir De ...
Selim : Bir De... Ne ?
Arda : Gizem ... Sizi Rahat Bırakmayacak ... Selim ... Şebnem Seni Çok Seviyor Bunu Sana İtiraf Etmese De ... Geçmişte Yaşanan Saçma Sapan Bir Hata Yüzünden Birbirinizi Üzmeyin ... Hayatta Her Şeye Değer Veriliyor Verilmesi Gerekmese Bile ... Bazı Şeylere De Hiç Değer Verilmiyor ... Verilmesi Gerekse De ...
Selim : Seni Bir Gün Seveceğimi Hiç Düşünmezdim Sağol ...
Arda : Benden Bu Kadar O Zaman ... Size Mutluluklar ...
-----------------------------------------------------------------------------------------
Selim : Şebnem ...
Şebnem : Sakın Bir Şey Söyleme Artık Sadece Susalım
Selim : Şebnem ... Sus ... Sus ... Sus ... Hep Susmak Zorunda Mıyım ?
Şebnem : Yarın Son Kez Lütfen Son Kez Konuşalım ... Sonra Sonsuza Dek Susalım Ya Da Sonsuza Dek Hiç Susmayalım ...
Selim : Peki ... Konuşalım Ama ... Şimdi Hemen ... Üstünü Değiştir ... Bekliyorum ...
Şebnem : T-Tamam ...
Şebnem'in Ağzından
İlk Defa Selim'i Bu Kadar Ciddi Gördüm ... İlk Defa ... Odama Gittim ... Ve ... Giysilerimi Değiştirip Selim'in Yanına Döndüm ...
Selim : Çok Güzelsin ...
Şebnem : Nerede Konuşacağız ?
Selim : Beni Takip Et ...
Şebnem'in Ağzından
Denizin Önüne Geldik ... Dalganıyor ... Tam Da O Günkü Gibi ...
Selim : Bana Aşkını İtiraf Ettiğin İlk Günü Hatırla ...
Şebnem : Geçmişi Hatırlatmasan Da Sadede Gelsen ...
Selim : Bana Aşkını İtiraf Ettiğinde Denizin Önündeydik ... İstanbul Da Tam Burada ...
Şebnem : Sonra Toplantı İçin Koşarak Yanımdan Ayrıldın ... Cevap Vermeden Gittin ... Bunu Da Yaptın ... Hatırladın Mı ?
Selim : O Gün Bana Aşkını İtiraf Eden Sendin ... Bu Gün Ben Sana İtiraf Ediyorum ...
Şebnem : Et ... Kurtulayım Artık ...
Selim : Yaptığım Tüm Hatalardan Dolayı Çok Pişmanım ... Sana Yaşattıklarım İçin Çok Pişmanım ... Suçluyum ... Biliyorum Ama Seni Çok Seviyorum ...
Şebnem : "Çok" Sevilmeye Değil, "Hep" Sevilmeye İhtiyacım Var ...
Selim : Ben Seni Hep Seviyorum Şebnem ... Çok Ve Hep ... Senin Başkasıyla Olmana Dayanamıyorum ... Artık ... Ne Sıradan Bir Sevgiyi Yaşayacak Kadar Basit Biriyim. Ne De Seni Sıradan Bir Sevgiye Malzeme Yapacak Kadar Herhangi Biri ... Deneyelim Son Kez ... Eyer Hayır Dersen Sana Söz Veriyorum Gidicem ... Asla Karşına Çıkmayacağım ... Ama Bil Ki Seni De Hiç Unutmayacağım ... Elini Verirsen Bana Bir Daha Asla Bırakmayacağım..