Kıskandırmak

692 69 3
                                    

Selim : Aşkım Falan Ne Bu Ya ... Gizem Biz Sevgili Falan Değiliz ...

Gizem : Selim ... Hani Sen Yaptığın Hatadan Dolayı Pişman Olmuştun ... Kalbin Bana Aitti ...

Benim İçin Ölmeyi Göze Alırdın ...

Selim : Bunların Hepsi Senin Uydurman ... Ben Sadece Şebnem İçin Ölmeyi Göze Alırım ...

Şebnem : Önce Kendin İçin Yaşamayı Öğren Sonra Benim İçin Ölürsün ... Oldu Mu ? Selim.

Selim : Şebnem !!! Ben Kendim İçin Yaşamayı Değil Senin İçin Ölmeyi Tercih Ederim ...

Şebnem : Yaşamayı Öğrenmeyen Birinden Benim İçin Ölmesini Bekleyemem Selim ...

Selim : Şebnem ... Ne Yaptım Ben ? ... Seni Kaybedecek Ne Yaptım ?

Şebnem : Beni Terk Ettin Selim !!! Daha Ne Yapacaksın ?

Selim : Şebnem ... Tamam Bir Hataydı ... Ama Sandığın Gibi Hiç Bir Şey Olmadı ...

Sadece Seni Değil Onu Sevdiğimi Söyledim ... Bu Kadar Abartacak Ne Var ?

Şebnem : Selim ... Buna İnanmamı Bekleme Benden ... Ben Şimdi Karşına Birini Getirsem ...

Ben Seni Değil Bunu Seviyorum Desem Ne Tepki Verirdin ?

Selim : Bu Da Soru Mu Şebnemcim ... Ağız Burun Girişirim Tabi ...

Şebnem : Ben Ne Yaptım? ... Gerizekalı ...

Selim : Sustun ... Yıkıldın ... Benden Nefret Ettin Ve Tokat Atıp Hiç Bir Şey Söylemeden Çekip Gittin ...

Şebnem : Yine O Gün Ki Gibi İçim Parçalanıyor ... Kalbim Acıyor ... Yine Bir Uçuruma Bırakmak İstiyorum

Kendimi Yine Aynı Hisler Yine Aynı Duygular ... Farklı Olan Tek Bir Şey Var Mekan ... Eksik Olan Tek Bir

Şey Var Ben Sana Hala Tokat Atmadım ...

Selim : Neden ? O Günde De Yanıldığını Mı ? Anladın ...

Şebnem : Hayır Selim ... Sadece Senin Buna Bile Değmediğini Anladım ...

Selim : Şebnem ... Son Bir Şans ...

Şebnem : Bir İnsan En Fazla 2 Kez Şans Hak Eder 3. Varsa Eğer Bunu Sana Vererek Vakit Kaybı Olmasını

İstemem ... Çünkü Hak Eden Başka Biri Var ...

Selim : Ne ? K-Kim ?

Şebnem : Burak !!! O Gelecek ... Ve Ben Ona Son Bir Şans Vereceğim ...

Selim : Şu An Şaka Yapıyorsun Dimi ?

Şebnem : Hayır ... Gayet Ciddiyim Selim ...

Selim : Ona Bir Şans Daha Vereceksin Öyle Mi ?

Şebnem : Öyle ...

Selim : Şebnem ... Sana İnanamıyorum ... Mümkün Değil Bu ... Eyer Gelirse Ben Giderim !!!

Şebnem : Sen Bana Karışamassın !!! Sana İlk Tanıştığımız Gün Son Sözüm Neydi ? Hatırlıyor Musun ? ...

Selim : Defol !!!

Şebnem : Aferin !!! Şimdi ... Defol !!! ( Bağırarak )

Şebnem'in Ağzından

İçim Parçalanıyor ... Onu Hala Seviyorum ... Ama Beni İlk Kez Değil Birçok Kez Aldattı ...

Selim'in Ağzından

Bu Sefer Ben Susup Uzaklaştım Oradan ... Arkamdan Özgür Ve Can Geliyordu ...

Özgür : Selim ... Çok Ağır Konuştu Ama ...

ŞEBSEL | NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin