Burak : Herkese Selam
Şebnem : Ya ... Senin Ne İşin Var ?
Selim : Her Anın İçine Etmek Zorunda Mısın ?
Burak : Yavaş !!! Ne Oluyoruz Lan ... Ege Sağ Olsun Şebnemcim ... Bu Arada Her Anın İçine Etmeyi Ben Seçmiyorum Selim
Selim : Defol Git ... Elimden Bir Kaza Çıkmasın ...
Şebnem : Selim Sakin Ol Aşkım ...
Burak : Sakin Ol Aşkısı Üzme Sevgilini ... O Üzülmeyi Hak Etmiyor ...
Selim : Yürü Git ... Olacaklardan Ben Sorumlu Olmam Yoksa ...
Burak : No ... Panik ArkadaşlarTakılın Siz ... Sizi Ben Ayırmayacağım ... Biraz Bilgi Verip Gideceğim Şebnem ...
Şebnem : Burak Kes Sesini ...
Burak : A-Ama ...
Şebnem : Beni Hiç Sevdin Mi ?
Burak : Seni Hiç Sevmedim Mi ? Diye Sorsana ... Ben Seni Sevmediğim Bir An Hatırlayamıyorum Da ...
Şebnem : Benim Mutlu Olmamı İster Misin ?
Burak : Tabi Ki İsterim ... Şebnem ... Ben Senin Üzülmene Dayanamam Ki ...
Şebnem : Benim Mutlu Olmamı İstiyorsan ... Bırak Peşimi ... Ben Burada Selim'in Yanında Mutluyum ... Git Ne Olur ? Git ...
Burak : Çok Şey İstiyorsun Be Şebnem !!!
Şebnem : Sadece Gitmeni İstiyorum ...
Burak : Söyleyeceklerimi Söyleyip Gideceğim Zaten ...
Şebnem : Söyleme ... Söylemeden Git ... Defol !!!
Burak : Öyle Olsun ... Ama Söyleyeceklerimi Söyletmek İçin Çok Uğraşacaksın ... O Zaman Da Ben Söylemeyeceğim ...
| Burak Gider ... Sözlerinden Şebnem Etkilenir ... Burak Belki De En Akıllıcasını Yapıyor ... |
Selim : Şebnem ... İyi Misin ?
Şebnem : İyiyim Aşkım ... Lütfen Eve Gidelim Mi ?
Selim : Tabi Gidelim ...
--------------------------------------------------------------------------
Kainat'ın Ağzından
Belki De Benim Suçum Önce Reddettim Şimdi De Ne ? Hakla ... Hesap Soruyorum ... Ki ... Beni Sevseydi İlk Reddedilmesinde Benden Vazgeçmezdi ... Neden ? Ben Sevilmiyorum ... Ne Sevmeyi Ne De Sevilmeyi Beceremiyorum ... Kabul Et Kainat Sen Buraya Ait Değilsin ...
Evet Değilim ... Ben Buraya Ait Değilim Hem De Hiç Değilim ...
Almilla'nın Ağzından
Eve Gelmiştim ... Kainat'a Bakınıyordum ... Ama ... Yok ... Odasına Da Baktım ... Nerede ? Bu Kız ... Sonunda Hıçkırık Seslerini Duymuştum ... Banyodaydı ... Kapıyı Açmaya Çalıştım Ama ... Kilitliydi ... Onunla Konuşmaya Çalışmak İstedim ...
Almilla : Kainatcım ... Çık Canım Şuradan ... Üzme Kendini ...
Kainat : Üzmüyorum Kendimi ... Yüzümü Yıkamak İçin Yani Şey ... Iıı ...
Almilla : Tamam Canım ... Anladım Ben ... Çık Hadi ...
Almilla'nın Ağzından
Ne Kadar Konuşursam Konuşayım Bir Türlü Çıkmadı ... En Sonunda Şebnem Eve Geldi ...