Bu Gizem Sorun!!

672 84 0
                                    

Şebnem : Selim Sen Ruhsuz Falan Mısın ? Kız Senin İçin İntihar Etti ... Ameliyatla Hayata Tutundu ... Şimdi İntikam Almak İstiyor ... 

Selim : Şebnem ... O Kız Manyak ... Yapabileceğim Bir Şey Yok ... İntikam Falan Da Alamaz ... O Salak ...

Şebnem : Selim Sana İnanıyorum ... Sen Gerçekten Değişmişsin ... Tam Bir Kalpsiz Olmuşsun ... Kalbini Falan Mı ? Söktüler Senin ...

Selim : Şebnem ... Ben O Kıza Defalarca Olmaz Dedim ... Kız Takmış Bana ... Benim Mi Suçum ? 

Şebnem : Gerçekten Anlayamıyorum Seni ... En Azından Kızı Sevmeyi Deneseydin ...

Selim : Şebnem ... Bende Ki Kalp Sadece Bir Kişiye Ait ... O Da Başkasını Seviyor ... Şimdi Kalbim Senin İçin Atıyorsa Kızı Ümitlendirmeye Ne Gerek Var ?

Şebnem : Selim ... Kız İntikam Almak İstiyor ... Eminim ... Bunu Nasıl Yapacağını Biliyorum ... Benim Canımı Da Acıtacak ... Dün Gece Sen Sarhoştun Sahildeydik ... Seni Odana Kadar Bıraktım ... Sonra Kızlar Falan Geldiler ... Giyinip Sahile Dolaşmaya Gittiler ... Sonra ...

Selim : Sonra ...

Şebnem : Eve Bir Hırsız Girdi ... Ama Hırsız Değildi ... Canımı Acıtmak İstedi ... Ve Bir Kızdı ... Eminim Gizem'di ...

Selim : Bunlar Şimdi Mi ? Söylenir Şebnem ... 

Şebnem : Selim ... Kıza Zarar Vereceğini Bildiğim İçin Söyleyemedim ... Kız İntikam Almak İstiyor ... Haklı Da ... 

Selim : İntikamını Benden Alsın O Zaman ... Senin Canını Niye Acıtıyor Ki ?

Şebnem : Hala Birbirimizi Sevdiğimizi Sanıyor ... Benim Canımı Acıtarak Seni Üzmeye Çalışıyor ... 

Selim : Haklısın ... Gizem O Eski Küçük Planlar Yapan Gizem Değil ... Çok İyi Bir Noktadan Vurmuş Beni ... Seni Sevdiğimi Bilmesi De Zor Olmamıştır ...

Şebnem : Selim ... Ben Ciddi Bir Şeyden Bahsediyorum ... Saçma Sapan Düşüncelere Kapılma ... 

Selim : Şebnem ... Yeter Ama ... Ne Yapabilirim ? Ne Yapmalıyım ? ... Kıza Defalarca Seni Sevmiyorum Dedim ... Anlamıyor İşte ... Sana Da Kimse Zarar Veremez ... Ben Yaşıyorken Kimse Sana Zarar Veremez ... 

Şebnem : Haklısın ... Sen Yaşıyorken Kimse Bana Zarar Veremez ... Çünkü Senden Başka Kimse Bana Zarar Vermiyor ...

Selim : Şebnem ... 

Şebnem : Sakın Kıza Karışma ... Ne Yapacağını Zaman Gösterecek ... Onunla Konuşmayı Dene ... Ama Zarar Verme ... Ben Gidiyorum ... 

Selim : Sen Nereye ?

Şebnem : Sevgilimin Yanına ...

Selim : Oh Ne Ala Memleket ... Bizim Sevgilimiz De Olsa ...

Şebnem : Hele Bir Olsun ... Gözlerini Oyarım Senin ... Gerizekalı ... Aptal ...

Selim : Seviyorsun Sen Beni ... 

Şebnem : Tabi Tabi ... 

Selim'in Ağzından

Niye Bu Kadar Bu Kadar İyisin ? Şebnem ... Kendinden Başkalarını Düşünmek Zorunda Mısın ? Sadece Senin İçin Konuşacağım O Kızla ... 

Selim : Alo Gizem !!!

Gizem : Selim ... 

Selim : Hatırladım Gizem ... Maallesef Seni Hatırladım ... Üniversitenin Arkasında Ki Kafe'ye Gel ... 

Gizem : Tamam ... 

| Telefonu Kapatır |

Gizem'in Ağzından 

Maallesef ... Demek Maallesef ... Ödeteceğim Selim İNAN ... Bunları Sana Ödeteceğim ... 

Yazar'ın Ağzından 

Gizem Selim'i Kendine Aşık Etmeye Çalışıyordu ... Bunun İçin Biraz Kendine Bakması Gerek ... O Da Aynısını Yaptı ... Güzelleşmeye Çalışıyor ... Salak

Gizem : İşte Şimdi Çok Güzel Oldum ... 

Kıyafet : http://www.ilgilibilgili.com/wpcontent/themes/tema/scripts/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.ilgilibilgili.com%2Fimages%2Fasos-siyah-elbise.jpg&h2=504&w=336&zc=0

Ayakkabı : 

http://www.ayakkabi.kadin.in/wp-content/uploads/2012/10/beyaz-çizgili-bağcıklı-siyah-süet-platform-topuklu-ayakkabı-modelleri.jpg

Selim : Sonunda Gelebildin ... 

Gizem : Seni Dinliyorum ... 

Selim : Kafe'ye Geldin ... Süslenmeye Ne Gerek Vardı ?

Gizem : Senin İçin ...

Selim : Gizem Fazla Uzatmayacağım ... Şebnem'e Zarar Verme ... Aksi Takdirde Neler Yapacağımı Tahmin Bile Edemessin ... Geçmişi Biliyoruz ... Sana Defalarca Kez Sen Ve Ben Olamayız Dedim ... Biz Olamayız Dedim ... 

Gizem : Ben De Bunu Kabullenemedim ... 

Selim : Bu Benim Suçum Değil ... 

Selim'in Ağzından 

Dedim Ve Sandalyeden Kalkıp Yumruğumu Masanın Üstüne Koyup Eğildim ... 

Gizem : Senin Suçun ... 

Selim : Şebneme Zarar Verme ... Karşında Çok Pis Selim Görürsün ... 

Gizem : Ha Ha ... Çok Pis ... Komikmiş ... 

Selim : Komiktir ... Gösterince De Böyle Gülecek Misin ? Acaba

| Selim Gider | 

Gizem : Güleceğim Cnm ... Güleceğim ... Ben Seni Çok İyi Tanıyorum Artık ... Arda Salağına Geldi Sıra ... 

Gizem : Alo Arda !!!

Arda : Ne Var ? ... Gizem ... 

Gizem : Akşam Beni Evden Al !!! 8'De ...

Arda : Ne ? T-Tamam ... 

#Akşam 

Şebnem'in Ağzından

Gizem Hanım Yüzünden Ve Kızların Zoru Yüzünden Selimlerdeyiz ... Selim Hala Gelmedi ... Nerede Ki Bu ?

Selim'in Ağzından 

Uzunca Düşündüm ... Karar Verdim ... Şimdi Eve Dönüp Şebnem'e Söylemem Gerek Bunu ... 

#Ev 

Selim : Şebnem Balkona Gelir Misin ?

Şebnem : Niye ?

Selim : Gel Bi ...

Şebnem : Tamam ... 

#Balkon 

Şebnem : Söyle ... 

Selim : Şebnem ... Ben Uzunca Düşündüm ...

Şebnem : Neyi ?

Selim : Sabah Sen Gittikten Sonra Gizem'i Çağırdım ... Konuştum Onunla ... Sana Zarar Veremeyecek ... Yapacaklarımdan Sonra ... 

Şebnem : Ne ? Ne Yapacaksın ? Kıza ... 

Selim : Sus Ve Beni Dinle ...

Şebnem : P-Peki ...

Selim : Ben Seni Unutmak İçin Üniversite Okumaya Geldim ... Hayat Yine Bizi Karşılaştırdı ... Yine Seni Unutmaya Çalışmak İçin İzmir'e Geri Dönüyorum ... 

Arka arkaya 5 bölüm yayınladım çünkü birkaç hafta yayınlayamayacağım için yazıp yayınladım.Kitabım zor aşkları okuyabilirsiniz...Multimedyada gizemin resmi var...

ŞEBSEL | NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin