Selim'in Ağzından
Sonunda Eve Dönmüştük ... Kızlar'ın Evindeyiz ... Herkeste Adeta Bir Sessizlik Var ... Şebnem İse Tekerlekli Sandalyeden Dışarıyı Seyrediyor ... Sonunda Sessizliği Bozan Her Zaman Ki Şebnem Oluyor ... Olduğu Yerden Başını Bize Doğru Çevirip Kaşlarını Çattıktan Sonra Konuşmaya Başlıyor ...
Şebnem : Beni Burak'a Götürün ...
Selim : N-Ne Dedin Sen ?
Şebnem : Beni Burağa Götürün ...
Selim'in Ağzından
Heceleyerek Ve Bağırarak Sözlerini Bitirdikten Sonra Ben Bir Of Çekiyorum O İse Bir Ohh Çekiyor ... Sonra Evin İçinde Bir O Yana Bir Bu Yana Gezinip Duruyorum Kainat İle Can Birbirlerine Bakmakla Meşguller ... Almilla Ve Özgür İse Şebnem'e Bakmakla ...
Şebnem : Ben Gitmek İstiyorum !!! Selim Sen De Bir Dur Artık ...
Selim : Şebnem ... Hapiste ... Anladın ? Defolup Gitti Hayatımızdan Çıktı İşte Yeter !!!
Şebnem : Yetmez !!! Hepinizin Bana Acır Gözlerle Bakmasının Nedeni Burak İse O Bana Bunları Yaşatmak İstediyse Bunun Bir Nedeni Olmalı
Selim : Bizi Ayırmak İstediği İçindi Her Şey ...
Şebnem : Değildi ...
Şebnem'in Ağzından
Artık Bağırıyorum !!! " Avazım Çıktığı Kadar Bağırıyorum " Derler Ya Hani İşte O Hesap ...
Selim : Ne ? O Zaman ... Şebnem ... Bizi Ayırmak İstedi Ama Başaramadı ... Herkes Hak Ettiği Hayatı Yaşar ...
Şebnem : Herkes Mi ?
Selim : Herkes ...
Şebnem : Benim Hak Ettiğim Hayat Bu Mu ? Ben Tekerlekli Sandalyeye Mahkum Olmak Zorunda Mıyım ? Burak'ın Tek Nedeni Bu Değil ... Ben Onu Tanıyorum O Bunların Hiç Birini Yapacak Kadar Aşalık Değildi ... Hala Da Değil ...
Selim : Şebnem !!! Benim Karşımda Eski Sevgilini Bana Karşı Savunma ... Çıktı Hayatımızdan ... Senin Durumun Yani Bu Hal Geçici Zaten ... Sadece Bir Kaç Gün Dayanamaz Mısın ?
Şebnem : Beni Burak'a Götür Selim ...
Selim : Yine Mi ? Başa Döndük ...
Şebnem : Döneriz Tabi !!! Çıldırtma Beni Selim ... Sana " Beni Burak'a Götür " Dedim ...
Selim : Götürmeyeceğim !!!
Can : Şebnem !!! Burak Selim'ede Sana Da Çok Acı Çektirdi Bunların Tek Sebebi De Sizi Ayırmak İstemesiydi Bu Kadar ... Zorlama Çocuğu !!!
Özgür : He Ya !!! Sonra Oturup Bize Ağlıyor ...
Selim : Ben Mi ? Yok Artık !!!
Şebnem : Can !!! Sibel'de Size Çok Acı Çektirecek !!! Kainat ...
Can : Şebnem Susar Mısın ?
Şebnem : Susamam Efendim !!! Beni Burak'a Götürün !!!
Kainat : EEE Yeter Be !!! Can İle Benim Aramdaki Sorunlar Seni İlgilendirmez Şebnem !!! Mızmızlanmayı Kesip Susmayı Dener Misin ?
Şebnem : Yine Mi ? Çok Tebrikler Sana Kainatcım ... Çok Tebrikler !!!
Kainat : Şebnem B-Ben ...
Şebnem : Selim İle Sorunlarımızda Bizim Aramızda Seni Ve Can'ı İlgilendirmez ... Şimdi İkinizde Derhal Evimden Gider Misiniz ?
Can : Her Tartışmada Kızı Evinden Kovmak Zorunda Mısın ?