Terk Edildim

406 52 0
                                    

^^ Can ^^

Kainat Sorumun Üzerine Sadece Susuyor ... Karşımda Sadece Susuyor ... Gözlerinde Ki Acı Gözlerime İşliyor Sanki ... Öyle Derin Bakışları Var Ki ?

" Cevap Vermeyecek Misin ? " Diyorum Yutkunarak ...

" Ben Seni Seviyorum Ama Olmaz " Diyor Bana Sevdiği Halde Neden ? Peki ...

" Hep Aynı Şey ... Seviyorum Ama Olmaz !!! Niye ? Ya ... Niye ? Kainat Niye ? " Diyerek Bağırıyorum Tüm Öfkemle Ama Masumca

" Çünkü Ben Senin Seni Asla Terk Etmeyecek Sevgilin Olamam ... Çünkü Ben Seni Hak Etmiyorum ... Çünkü Ben Seni Hak Edecek Kadar Değerli Değilim ... Çünkü Ben Senin Beni Sevdiğin Kadar Seni Sevmiyorum ... Olmuyor Can Olmuyor ... Geçmiş Peşimi Bırakmıyor ... Olmuyor İşte Can ... Uğraşma Olması İçin Uğraşma Bırak Beni Kendime ... " Diyor Kainat Tek Bilmediği Şey O Beni Benim Onu Sevdiğim Kadar Sevemez Zaten ... Sözlerinden Sonra Koşarak Benim Odama Giriyor ... Şimdi Tam Kapının Önünde

" Çünkü Sen Beni Hiç Sevmedin ... Çünkü Sen Beni Sevmeyi Hiç İstemedin Ve Hiç Denemedin S****R Git Kainat !!! Ne ? Sen Beni Ne De Ben Seni İkimizde Birbirimizi Sevmiyorumuz En Kötüsü De Ne Biliyor Musun ? " Diyorum Tüm Sinirimle Ve Öfkemle Bağırarak

" Ne ? " Diyor Kainat Sesimi Kısıp Sessizce Ama Onun Duyabileceği Şekilde ...

" Senin İçin Sibel'li Reddetmek ... Benim Sevdiğim Ama Senin Beni Sevmediğin Bir İlişki Kurarsak Yine Üzülen Ben Olurum Kesin !!! Ama Beni Seven Biriyle İlişki Kurmam Daha Az Can Yakar " Diyorum Ben Ağlamam Yemin Ettiğim Günden Beri Hiç Ağlamadım Yine Ağlayamam Gözyaşlarıma Hakim Oluyorum O İse Odamdan Çıkıyor "

" Senin Sevmediğin Biriyle İlişki Kurarsan Senin Canın Da Çok Acır Can !!! " Diyor Ben Konuşacakken Beni Susturup Evden Çıkıyor ...

- Kainat Haklı Can !!! Senin Sevmediğin Biriyle Olamaz ... Eyer Düşündüğümü Yapacaksan Bunu Yapmak Yerine Kendini Uçurumdan At Daha İyi !!!

^^ Kainat ^^

Can'a Söylediklerim Kulağımda Yankılanıyordu Adeta ... Ama Ben Ege'ye Gidiyordum ... Yanımda Bir Araba Durdu İçerisinden Ege Çıktı !!!

" Bana Mı ? " Dedi Pişkince Ve Zorla Sırıtarak Sanırım Çok Sağok Espiri Yaptığının Farkında Ama Bu Sefer Gerçekten Bildi ...

" Evet Sana "

" Eve Gidemem ... Bin Arabada Konuşalım "

" Olur " Dedim Zoraki Gülümsüyerek ... Arabaya Bindik ... Yaklaşık 10 Dakikadır Yoldayız ...

" Konuşsana Hadi !!! Bana Boşuna Gelmiyordun Herhalde ... " Diyor Ege

" Hayır Boşuna Değil Tabi Ki ... Ege Ben Seni Seviyorum ... Beni Bir Daha Hiç İhanet Etmeden Gerçekçe Sever Misin ? " Diyorum Gülümseyerek

" Ne ? Yani Sen Hala Beni Seviyor Musun ? " Diyor Ağzı Bir Karış Açıkça

" Evet Seni Hala Seviyorum !!! Sana Tek Bir Soru Soruyorum Ege ... Beni Hala Seviyorsan Benimle Yeniden Bana İhanet Etmeden Sevgilim Olur Musun ? " Diyorum ... O İse Sırıtıyor Biraz Düşünüp " Evet " Diyor ... Sonra İkimizde Birbirimize Bakıp Gülümsüyoruz ...

- Can'ı Reddettikten Sonra Ege Mi ? Sizce Kainat Bunu Gerçekten Ege'yi Sevdiği İçin Mi ? Yapıyor ...

Şebnem'in Ağzından

Şu An Modellik Yapmak İçin Bir Ajansla Anlaşıyorum ... 2-3 Sene Önce Selim'in Tarafından Terk Edildiğimde Onu Unutmak İçin Ve Kafamın Biraz Dağılması İçin Yapmıştım Bunu ... Tabi Hemen Alındım ... Ertesi Gün Yani Yarın Çekimler Başlayacak ... Aslında Bunu Sadece Selim İçin Yapıyorum ... Aklının Başına Tekrar Dönebilmesi İçin ... Yani Birazcık Selim'e Ders Vermek İçin ... Eve Döndüğümde Selim Salonda Koltukta Uyuya Kalmış Numarası Yapıyordu ... Tabi Pişkin Pişkin Suratıma Bakamayacağından Dolayı Çantamı Atıp Hemen Yanında Ki Koltuğa Oturdum ...

" Ajansla Anlaştım ... Yarın Çekimler Başlayacak ... "

" Bu Acele Niye ? " Diyor Şaşkınca

" Sen Uyumuyor Muydun ? " Diyorum ...

" Yeme Beni Şebnem Uyumadığımı Biliyordun Bu Ne Acele ? "

" Bilmem ... Belki De Artık Beni Görmeni İstiyorumdur !!! "

" Ben Seni Görüyorum Zaten Şebnem "

" Ama Modelleri De Süzmeyi Biliryorsun Selim Tatava Yapmayı Kes Boşuna Yani Yorma Kendini " Diyorum Trip Atıyorum Aslında Ama Gerçekten Sinirliyim ...

" Şebnem Yapma Ya Tamam Özür Dilerim ... Modellik Falan Sana Göre Değil Gerçekten " İşte Bunu Söylemesi Hiç Olmadı Sinirle Olduğum Yerden Kalkıyorum Ve ...

" Yarın Çekimlere Sen De Gel Selim Görürsün O Zaman Yapabiliyormuş Muşum ? Yapabilmiyormuş Muyum ? " Diyorum Ve Yerdeki Çantamı Alıp Odama Gidiyorum ...

Selim'in Ağzından

İyi Ki Bir Dergi De Model'e Baktık Of Şebnem Ya Bu Kadar Kıskanç Olmak Zorunda Mısın ? E Tabi Siz Ne Oluyor ? Diyeceksiniz ... Biz Şebnemle Uçaktayken Şebnem Yanına Bir Dergi Almıştı Ve Ben De Dergiye Bakınıyordum Hay Bakmaz Olaydım ... Şebnem Kıskandı Model Olacağım Diye Tutturdu ... EE Yani Normal Mi ? Şimdi ...

- Bir Kadın Yaparım Diyorsa Yapar Selim Bu 1 , A Normal De Değil Ama Dimi ?

- Ertesi Gün Çekimler -

^^ Selim ^^

Evet Çekimlerdeyiz ... Doğayla İç İçe İyi Hoş Da Ya Şu Elini Çekse Bi ...

" Hey Çeksene Lan Elini " Çocuk Sırıtıyor Bir De ... " Çek Lan Elini " Şebnem Hanım Da Hiç Şikayetçi Değil E Tabi Beni Kıskandırmaya Çalışıyor Başarıyor Da ... Yapma Şebnem Yapma Ya ... Bak Bak Çekmedi Elini " Bekle Lan Geliyorum Bekle Lan Bekle " Çocuğun Yanına Gittim Düzeltim Ahlaklı Bir Poz Verdiler Bitmiştir Umarım Bu Ne Ya ? 2 Saattir Şekilden Şekilde Girdim ...

" Berk Sen Gidebilirsin Şebnem İle Devam Edeceğiz ... " Diyor Kameracı Mı ? Artık Kimse Berk Bey Gittiğine Göre Biz De Birazdan Gideriz Herhalde ...

" Selim Sana Yaparım Demiştim Dimi ? " Diyor Şebnem Pişkince Ve Sırıtarak

" Şebnem Çekimlerden Sonra Sahilde Gel Ben Gidiyorum " Diyorum Bana Ders Vermek İstiyor Ama Son Gülen İyi Güler Be Şebnem GÜRSOY !!!

^^ Şebnem ^^

Selim'in Sözleri Üzerine Hemen Çekimlere Ara Veriyorum Yarın Devam Edeceğim ... Selim'i Arıyorum ...

" Alo Selim Hemen Sahile Gel Çekimler Bitti "

" Peki ... Ben Zaten Sahildeyim Bekliyorum Seni " Diyor

- Sahil -

" Selim Sana 2. Bir Şans Vermiştim Eyer Onu Kaybedersen Bir Daha Şans Veremem Biliyorsun Dimi ? " Diyorum Selim Sadece Susuyor ...

" Bana Geçmişi Hep Hatırlatmak Zorunda Mısın ? Unutma Şebnem Sen Benim Karşımda Burak'ı Savunansın Karşıma Geçip Bunu Sormak Da Neyin ? Nesi ? Bir Kere Bir Kere Sus Ya Bir Kere De Beni Dinle Olmuyor Dimi ? Olmuyor Çünkü Sen Şebnem GÜRSOY'sun Ama Unutma GÜRSOY !!! " Diyor Ve Susuyor ...

" Devam Etsene Selim " Diyorum Bağırarak ...

" Her Şey Bitti Ve Bunların Tek Sebebi Sensin " Diyor Ben İse Olduğum Yere Çakılıyorum Ne Demek ? Bu Şimdi ... Nasıl ? Her Şey Bitti ...

" Bu Sefer Terk Edilen Ben Değilim GÜRSOY Sensin Ve Bir İNAN Kimseye 2. Bir Şans Tanımaz ELVEDA !!! " Diyor Ve Gidiyor ...

- Artık Terk Edilen Bir Şebnem , Şebnem Tarafından Hiç Affedilmeyecek Bir Selim !!! Ve Can Yerine Ege'yi Seçen Bir Kainat Var Ama En Önemlisi De Her Şeyi Mahveden Ve Her Şeyi Düzenleyebilen Bir Burak Var !!!

ŞEBSEL | NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin