Burak ve Hazal

400 55 3
                                    

^^ Şebnem ^^

"Bu-Burak " Diyoruz Selim İle Aynı Anda

" A !!! Pardon eski alışkanlık " Diyor Birden Sevgilim Demesi Aslında Selim'in Kafasında Çok Şey Canlardırmış Olabilir Ama ... " Ne ? Bu Gerginlik ... Şaşkın yüz ifadeleri falan suçsuzdum çıktım işte " Diyor pişkin pişkin " Burada Olduğumuzu Nereden Biliyordun ? " Diyorum dik durmaya çalışırken " OOO Şebnem Gürsoy Burak'ın Habercilerini unuttumu yoksa ? " Diyor bana cevap verirken " Yoo sevgilim niye unutayım ki ben birden neyse ya hadi gidelim " Diyorum Burak'ın koluna girerken hızla Selim'in yanından uzaklaşırken o hala olduğu yerde öylece bizim gidişimizi izliyor sadece ... Baya bir uzaklaştıktan sonra Burak'tan ayrılıyorum hemen " Bana bak nasıl ? çıktın ne oldu ? ne bitti ? umrumda bile değil ... Tek bir şey istiyorum ... Peşimi bırak uzaklaş benden rahatsız etme de ... " Arkamı dönüp giderken " İşin bitti tabi postalıyorsun beni ... Seni rahatsız etmeyeceğim , peşini bırakacağım " Diyor " İnanayım Mı ? Gerçekten ... " Diyorum alayla " İnan Şebnem GÜRSOY çünkü bunları ben değil sen yapacaksın " Diyor ciddiyetle " Rüyanda bile göremessin Burak Rüyanda Bile " Diyorum ve eve doğru yol alıyorum ...

- Burak Haklı Şebnem GÜRSOY !!! Her Başın Sıkıştığında Kendini Yalnız Hissettiğin Her Anda Ya Da Çok Büyük Kavgalardan Sonra Dertleşmeyi Seçeceğin Tek Kişi Burak Olacak ...

" Nasıl Ya Nasıl ? " Diyorum tüm öfkemle ev darmadağın kapı çalıyor açıyorum ve salona geçiyorum Selim içeriye giriyor ...

" Burak ile sevgili değilsin dimi ? " diyor gözlerinde ki acıyla

" Yoo sevgiliyim hatta onu ben çıkarttım " diyorum ufacık bir yalan büyümez herhalde dimi ?

" Onda bende bulamadığın neyi buluyorsun ? " Diyor gözlerinde ki acıyı hissediyorum ve ben ona yaşatmak istediklerimi gerçekten yaşatıyorum

"Senin Sibel'de bulup bende bulamadığın her şeyi , yıllar önce beni terk etmeni sağlayan kızda bulup bende bulamadığın her şeyi anladın mı ? her şeyi ... " diyorum tüm öfkemle

" Tamam anladım peki ya sen nasılsın ? "

" Ben Mi ? Nasılım ? Ben Nasılım ? Almilla Ve Özgür benim yüzümden kaçırılmışlar ... Kainat diye bir dostum yok ... Can kainatla konuşmaya gitti ve hala dönmedi kim bilir ? Ne oldu ? Ve Ben Nasılım ? "

" B-Ben Bilmiyordum Şebnem almilla ve özgür o yüzden ... " Sözünü kesiyorum Ve " Evet bu yüzden yoklar nasıl ? olduğumu da öğrendiğine göre artık gidebilir misin ? "

" Şebnem en azından bugün sadece bugün son kez seninle olsam son kez dinlesen beni son kez öpsem seni olmaz mı ? "

" Olamaz Selim olmaz git hemen lütfen "

" Şebnem hiçbir şey göründüğü gibi değil gerçekten bir dinlesen "

" Dinlemek istemiyorum Selim lütfen hemen gider misin ? "

" Dinleyeceksin dinlemek zorundasın Şebnem bak ben senin için geldim her şeyi senin için hazırladım birden sibel içeri girip yapıştı bana benim suçum yok inan bana ya inan "

" İnanıyorum oldu mu ? hadi git Selim git ! "

" İnanmıyorsun Şebnem inanmıyorsun bana güvenmiyorsun , inanmıyorsun çünkü beni hiç sevmiyorsun sen bana bir şans daha verdiğini sanıyorsun ama sen bana o şansı hiç vermedin beni tekrar sevmeyi beceremedin beni tekrar kalbine almayı beceremedin çünkü sen bana olan aşkını yıllar önce yitirdin gidiyorum Şebnem gidiyorum "

" Arkanı dönmeden bir şey demeden şikayet etmeden hiç bir şey almadan bir şey vermeden yol ayrımı görmeden gidiyorsun yine Selim gidiyorsun yine ben yalnızım yine yanımda kimse yok kahretsin ki yine sen yoksun ve yine ben sensizliğin acısını çekiyorum ödüyeceksin Selim bunun da bedelini ödeyeceksin ! "

" Her şeyin bir bedeli var dimi ? Burak'ı sevmediğini biliyorum benden nefret ettiğini biliyorum kalbindeki acıyı hissediyorum senin benim gözlerimdeki acıyı hissetiğin gibi ... Seni seviyorum çok hem de çok Şebnem tahmin edilemeyecek ve ölçülemeyecek kadar sana olan sevgim bitmedi Şebnem hiç bitmedi seni hep sevdim hiç unutmadım bir şey bilmiyorsun hiç bir şey bilmiyorsun seni terk etmemin bir sebebi vardı ve sen bunu bilmiyorsun hiç bilmeyeceksin suçsuzum ama nasıl istiyorsan öyle olsun ve ben şimdi gidiyorum ama bir gün tüm gerçekleri öğrendiğinde

" Kes sesini Selim sus artık konuşma senden nefret ediyorum artık yüzünü görmeye bile tahammülüm yok anlıyor musun ? hiç yok "

" Ne olursa olsun Şebnem suçsuzluğumu sana kanıtlayacağım " çıkıyor evden gidiyor yine ben kaldım tek başıma yine terk edilmiş ben

- Yine terk edilmiş sen Şebnem ... Ama terk edilmenin hep bir sebebi vardı Şimdi De Yıllar Önce De....

^^ Kainat ^^

" Ege ne dediğinin farkında mısın ? Sen ... "

" Evet farkındayım Kainat seni seven ben değilim beni de seven sen değilsin git şimdi seni asıl sevene git "

" Gidiyorum Ege ama dönüşüm muhteşem olacak "

" Gidişin olsun da dönüşüne bakarız bir ara güzellik "

- Seni uyaran Ege olmamalıydı Kainat ...

^^ Can ^^

" K-Kainat senin ne işin var ? "

" E-Ege beni yine aldalttı ... Can yine yanılttı ... " Hıçkırıkların arasında boğuluyor adeta ben ise sadece susuyorum ...

" Can bir şey söyle tepki ver ben haklıydım senin suçun de ya bir şey de Can bir şey "

" Ne dememi bekliyorsun ? Tamam ben haklıydım ... Evet yine aldıtıldın ... Bu Mu ? Oldu Mu ? ".." Can ben çok üzgünüm ... Beni artık sevdiğinden eminim ... Ben de seni seviyorum "

" Sakın Kainat sakın bana beni sevdiğini söyleme biz konuştuk ve her şeyin bittiğini anı yaşadık tamam mı ? Kainat bitti ... "

" Sen git ben seni uzaktan da severim Can ... "

- Artık hiç de tın değil kainat ... Sevdiğin Kişinin kim olduğunu biliyorsun vazgeçmeyip onu tekrar elde edersin umarım aksi takdirde ...

^^ Almilla ^^

" Özgür artık susar mısın ? Yoga yapıyorum şurada "

" Yuh Al-mil-la Böyle bir ortamda mı? "

" Evet Özgürcüğüm böyle bir ortamda başka ne yapılır ? "

" Sevdiğin kadın düşünülür Yani benim yaptığım "

" Ha ha ahaha çok komik ya ha ha kimi düşünüyorsun ki sen ? "

" Hayatımın kadınını işte "

" Kim o kim ? "

" Kimi düşüneceğim kız seni düşünüyorum seni "

" Heh oh susar mısın yoga yapıyorum "

" Sustum ya sustum "

^^ Kainat ^^

Şebnem'den başka kimseye gidemezdim ... Soluğu onun kapısında almıştım yine "

" Şebnem sokakta kaldım ... Eve alır mısın ? ... Anlatacaklarım da var ... "

" Sibel ile Ege'yi Mi ? ... Senin çevirdiğin dolapları mı ? Yoksa Burak'ın dönüşündeki yardımın mı ? Hangisini anlatacaksın ? "

^^ Asya ^^

" Her şey hazır mı ? "" Hazır efendim gidebiliriz "

^^ Selim ^^

" H-Hayal "

" Merhaba Sevgilim "

Multimedyada hayal'in resmi var

ŞEBSEL | NefretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin