A súgó

114 21 4
                                    

Szokásosan az osztálytársaimmal minden este játszunk Among us-t. Általában mindig én vagyok az az ember, aki mindig gyanús. Hozzászoktam már, nincsen bajom vele.

Egyik este játék közben valaki rám írt Discord-on. Nem volt a barátom, és az ismerősöm, de eléggé fura is volt. Leírta ki volt az áruló. Elején nem érdekelt, majd később kiderült, igaza volt. Tényleg ő volt az.

 Ez meg is ijesztett, de folytattam a játékot, és nem mondtam semmit. Majd megint irt, ki lehet az. Bedobtam ezt, hogy ki lehet az, és tényleg ő volt az. Nem is értem  hogyan tudja ez az embert ezt, de ha már kaptam ilyen segítséget, akkor ki is használom. 

Következő játékban én voltam az áruló, de ekkor láttam attól az embertől, hogy élőben videózik, és mutatja ki hol van. Kihasználva hamar nyertem is. Innentől,  mindenki azt hitte hogy csalok, szóval sokáig nem hívtak játszani.

Ezek után ráírtam mégis ő kicsoda. Nem válaszolt. Rá egy évvel később küldött egy képet. Egy fekete képet. Mivel jól értettem a a kódoláshoz, illetve photoshop-hoz, így tudtam, hogy errefelé lesz a válasz. De semmit nem találtam. Majd később rá 1 hónapra, megjött a válasz. Azt írta, hogy ő az én őrző angyalom. Nem hiszek ilyenekben, így elmondtam mindenkinek. 

Senki sem hitt nekem, kivéve 2 ember. Daniel, a legjobb barátom, illetve Lucy a barátnőm. Ezek után megfeledkeztem. Mikor Among us aranykorát érte, újra elkezdtem játszani, de a karakterem máshogy nézett ki amit mindig beállítok. Fehér volt, és angyal glóriája volt.

Nagyon fura volt, főleg azzal hogy nem én irányítottam, hanem valaki más. Meghackeltek? Amint letöröltem a játékot, írt az ember.

"Bármelyik játékba is mész, én vigyázok rád. Én leszek a te súgód!"

Among us rövid történetek [Elvetve]Where stories live. Discover now