6-an, 1 kabinban

246 19 1
                                    

Miután kiderült, hogy a kék volt az áruló, elkezdett mindenkit megölni. Az utolsó túlélők, mi hatan, egy mentőkabinba menekültünk el a robbanó hajóból. Yellow, White, Brown, Orange, Cyan és én Zöld maradtunk csak meg. Kicsi helyünk volt, és még kevesebb oxigén, és étel. Cyan komában van, ugyanis nagyon durván megsebesült. Orange is megsérült, de nem vészesen. Már talán fél napja vagyunk a kabinban.

-Elég volt, alig van élelmünk és vizünk. Néhányunkat kikel rúgatni, hogy a többiek túléljék. -Mondta White.

-Igaza van. -Mondta Orange.

-De kit kéne? -Kérdeztem.

-Cyan? -Kérdezte Yellow.

-Ő max. a levegőt pazarolja. -Mondta White.

-Én feláldozom magam. -Mondta Brown.

-Biztos vagy benne? -Kérdeztem.

-Igen, a szerelmem, Black meghalt a hajón, nincs már senkim. -Mondta Brown.

-Legyen. -Mondta White.

Kidobtuk Brown-t.

-Kéne még valakit kidobni. -Mondtam.

Ezek után senki sem mert megszólalni.

-White? -Kérdezte Orange.

-....legyen. -Mondta White.

Kidobtuk, őt is. Csak én, Cyan, és Orange maradt. Már 3 napja itt vagyunk, és a mentőcsapat, még 2 nap múlva ér ide. Az élelmünk elfogyott, és a levegőnk is kevés.

-Elég volt ebből, én nem fogok itt meghalni. -Mondta Orange.

Oda lépett Cyan-hoz, és, felnyitotta a sebét. Megakarta enni. Odaléptem és próbáltam megakadályozni, de rám támadott.

-Orange, mi van veled? Nyugodjál már le! -Kiabáltam neki.

Nem is figyelt rám. Gyorsan kidobtam őt. Sajnos Cyan meghalt, és kidobtam őt is, nehogy betegséget okozzon.

Utolsó napra elfogyott minden, a levegő, az étel, a víz. Iszonyatosan szomjas vagyok.

-Silver, sajnálom, nem fogok az esküvőre odaérni.

Among us rövid történetek [Elvetve]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin