(FIGYELEM, GYOMOR FORGATHATÓ, ÉS DURVA DOLGOKAT TARTALMAZ)
Ma egész éjjel Among us-oztam a haverokkal. Imádom ezt a játékot. Legjobban áruló szeretek lenni, sosem találják ki, hogy én voltam az. Amikor az utolsó meccset játszottuk, mert azért aludni is kéne, egy ember jött be a Lobby-ba. Fantom volt a neve. Megkérdezte, hogy jöhet-e játszani, mondtuk neki, hogy jöjjön csak. A Polus-on játszottunk. Az egyik kedvenc pályám. És pont én voltam az áruló, Fatnom-mal. Tökéletes menet volt, de olyan fura volt a fickó. Annak ellenére, hogy én voltam a fekete színű ember, ő is az volt, és olyan kalapot hordott ami nincs is a játékban. Egy Fekete ördög szarv volt rajta. Gondoltam magamban, hogy Hacker, vagy valami Bug, szóval nem szenteltem nagy figyelmet rá. Maradtam még Fantom-mal még egy menetet, és akkor, én öltem meg őt, utoljára. Elbúcsúztam a haveroktól, és lefeküdtem aludni. Körülbelül éjfél lehetett mikor, fura hangokat halottam. Nem szenteltem figyelmet rá, mert biztos az őrjöngő fiatalok lehetnek, hiszen mindig pont a házunknál kellet bulizniuk. De mégis nem sokkal rá, felébredtem, mert elégé szomjas voltam. Mikor kinyitottam a szememet, ott állt előttem Fantom, pont úgy nézett ki mint a játékban. Jól megijedtem, de mivel nem akartam felébreszteni a tesómat, ezért csak arrébb húzódtam. Ekkor közelebb hajolt, és tipikusan elcsendesített, mint amikor megtudod mi lettél. Mikor, nyúltam az ágyam melletti, botért, addigra eltűnt. Másnap reggelre, elfelejtettem mindent. Azzal tituláltam ezt, hogy akkor félálomban lehettem, vagy pont, hogy túlságosan is fáradt voltam. Mindegy is, ma végre elmehettem moziba. Egész héten erre vártam. Mikor megvettem mindent, és leültem a helyemre, akkor vettem észre, hogy mellettem Fantom ült, és megint elcsendesített mint tegnap éjjel, mikor pislogtam eltűnt. Egész mozi alatt, full paranoiás lettem. Mikor vége tért a film, elmentem a közeli gyorskajádába, és ettem ott egy sajtbureszt. Ezek után összefutottam a barátnőmmel és elmeséltem mind ezt. Butának hívott, és igyekezett elfelejtetni mindezt. meg sétáltattuk a kutyáját, elmentünk vásárolni, a bátyának, egy ajándékot, szülinapjára. Nem volt ennek ellenére egy rossz nap. Mikor későn hazaértem, nem volt senki sem otthon, de a szobámban égett a villany. Fel mentem, ott helyben elüvöltöttem magam. Anya, apa, az öcsém, és még a macskám is ott volt az ágyamon halottan. Mindegyikőjüknek ki volt ütve a szeme, és mosolygós szájal ültek, az ágyamon. Ott helyben el is hánytam magam, annyira gusztustalan volt. Mögöttük a falnál vérrel oda volt írva, valami angolul.
"d̷͇̗̗̹̥͖̒ǫ̶̙̳̗̤̮͇͕̈́̃̓͜ ̴̱̩̝̔̌̑́̍̑y̶̻̗̰̳̠̔͊͋͋ǫ̶̣̺͉͉͖̖͗͗͗̚u̷̢̿͆͘ ̶̡̭͂̓̆̌̓̔͝͝s̷̛͙̬̳͆̏̄̅̓ē̶̠͚̮̺̺̟̦͐̔͂͝͠͝ẽ̵̞͖̆̾͗̏̽̒ ̶̻̘́̓͌̍̌̈́̌̚͠m̴͈̠̟͕̪̲͚̘̙̈́̽͑͆͊̒̕͝͝e̴̢̨̞̘̜̮͒̂?̷̳̿̾"
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...