Apával együtt mentünk fel közösen az űrbe. Alig vártam már, mindig is felakartam menni. Ez volt az álmom. Megérkeztünk, és apával felfedeztük a helyet. Igazán nagy volt.
Amint felfedeztük a helyet, elindultunk a küldetéseket csinálni. Végig apával voltam. Aszteroidákat csináltunk, kábeleket javítottunk. Minden tökéletes volt. Amíg el nem mentünk navigation-be, és ott volt egy holtest. Pink-é volt. Ott feküdt véresen, fejtelenül, és a szervei mindenhol voltak. Gyorsan apám eltakarta a szememet, és jelentette a testet.
-Valaki megölte Pink-et. -Mondta apa.
-Mi? -Kérdezte Lime.
-Valaki megölte Pink-et, és a gyilkos közöttünk van. -Mondta apa.
-Én Yellow-al voltam. -Mondta Orange
-Én egész végig admin-ban voltam. -Mondta Purple.
-Én Cyan-al voltam electric-ben, majd a reactor-ban Yellow-al, és Orange-al. -Mondta Lime.
-Igaz. -Mondta Cyan.
-Én apával voltam végig. -Mondtam.
-Azt mondom, hogy menjünk a dolgunkra, és vigyázzunk magunkra. -Mondta Lime.
Igy tettünk. Ám apával elváltam, mert máshol volt feladatom. electric felé, tartottam, mikor megszólalt a riasztó. A reactor-t valaki sabotage-olta. Gyorsan újraindítottuk a rendszert. Ott volt Lime, meg Cyan. Ekkor megszólalt egy kisebb riasztó. Valaki megint meghalt. Yellow halt meg.
-Orange lesz az. -Mondta apa.
-Mi? Dehogy...-Mondta Orange.
-Hát csakis te lehettél, te voltál legtöbbször Yellow-al, és most halott. -Mondta Lime.
-Igaza van. -Mondta Red.
Kiraktuk Orange-ot a hajóból. Mit szomorú volt ez, de nem tehetünk róla. Ő gyilkolt. Ezek után elment az áram. Elmentem electric-be megjavítani, és ott találtam egy új hullát. Purple volt az. Gyorsan jelentettem, és összegyűltünk.
-Electric-ben találtam rá, a sötétben. -Mondtam.
-Én Red-el voltam. -Mondta Lime.
-Én Navigation-ben voltam. -Mondta apa.
-Én admin-ban voltam Purpel-el, de akkor még élt. Kiment, és én még bent maradtam. -Mondta Cyan.
-Mi van ha ő ölte meg, és gyorsan jelentette? -Kérdezte Red.
-Az nem lehet. Az én fiam egy legyet sem tudna ártani. -Mondta apa.
-Nagyon véded őt. -Mondta Red.
-Mert ő a fiam, és kiállok mellette. -Mondta apa.
Ott helyben megkönnyeztem kicsit.
-Nos, mit tegyünk akkor? -Kérdezte Lime.
-Én Mini Blue-ra szavazok. -Mondta Red.
-Én Red-re. -Mondta apa.
-Én is Red-re. -Mondtam.
Túl sokan szavaztunk Red-re és ki-is dobtuk. Mindenki ott nézte az ablakon. Egyszer csak fröccsenést hallottam. Apa, és Lime megölte a maradék kettő embert.
-Ez-ez-ez nem lehet....
-Sajnálom fiam, de te is szemtanú vagy. -Mondta apa.
-Várj ne...
Ekkor belém döfte a kését. Nem hiszem el, az apám. Az apám ölte meg azt a sok embert? Annyit láttam utoljára, hogy apa és Lime, elhagyják a hajót. Ezek után, teljes sötétség, és akkor láttam meg, hogy anya ott vár, egy kapu túloldalán.
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...