Mások együtt vannak a családjaival, és együtt halloween-eznek. Én pedig a fiammal együtt az űrben vagyunk, és csináljuk a feladatainkat. Én és a fiam, Mini White közösen döntöttünk erről. Mégis hibás döntésnek érzem.
Gyorsan elűztem ezen gondolatokat, és elmentünk együtt a kábeleket szerelni. Nagyon gyorsan fejlődik. Tegnap még azt sem tudta, hogy hol van az admin szoba, de mára már ügyesebben szerel mint én. Mi tagadás, rám ütött. Amint megszereltünk mindent, a riadó bekapcsolt.
-Mi történt? -Kérdeztem Pink-től.
-A szellőzők meghibásodtak, sietnünk kell. -Mondta Pink, és elfutott.
Utána futottunk, és helyrehoztuk a szellőzőket. Mire kiértünk az admin szobából, valaki megnyomta a gyűlés gombot. Mindenki a cafeteriaban volt.
-Miért nyomtad meg? -Kérdezte Pink.
-White, és Mini White, szerintem ők az árulók közöttünk! Gondoljatok bele, ők szereltek. -Mondta Black.
-Mi? Dehogy! Mi a kábeleket javítottunk, mi senkit sem bántanánk! -Mondtam.
-Igaza van apának! Amúgy is, emlékszem, higgy egy légtérben voltunk yellow-al. Ha árulók lennénk miért nem öltük volna meg. -Mondta Mini White.
-Igaz. -Mondta Yellow.
-Azért mert talán csaliként használtátok őt, hogy legyen egy alibitek. -Mondta Black.
-Akkor mond csak szívem, te hol voltál tegnap, mikor Cyan-t és Brown-t megölték? Úgy láttam, hogy folyton Brown nyakában lihegtél. -Mondtam.
-Elég legyen! Amig nincs épkézőláb bizonyítékunk, addig ne ítéljük el egymást! -Mondta Pink.
Ezzel a mondatal félbehagytuk a gyűlést.
-Nem hiszem el az embereket. Te? -Kérdeztem.
-Én sem apa, pedig nem mi vagyunk az! -Mondta Mini.
-Hé! Mini merre mész? -Kérdeztem.
-Nekem máshol van az én küldetésem. -Mondta Mini.
-Jó, de légy nagyon óvatos! -Mondtam neki.
-Rendben apa. -Mondta Mini.
Elváltunk egymástól és elmentem, security-be a kamerákat kezelni. Aggódóm érte. Rá 2 óra múlva megnyomták a gyűlés gombot.
-Mi történt? Hol van Mini? -Kérdeztem.
-Hát...a navigation-ban két hullát találtam. Pink-ét, és Mini-ét. -Mondta Yellow.
Én ott lesokkoltam. Letérdeltem a hír miatt.
- Az egyetlen fiam.....az utolsó családtagom meghalt? -Kérdeztem sírva.
-Sajnálom, White. -Mondta Black.
Kizártam a külvilág zaját. Csak is Minire gondoltam, tudom hogy az anyjával van, de még túl fiatal volt. Miért vállalkozott arra, hogy feljöhessen velem? Miért engedtem neki? Miért? MIÉRT?
-Megölöm! -Mondtam halkan.
-Tessék? -Kérdezte Lime.
-Megtalálom az árulót, és megölöm. MEGÖLÖM! -Mondtam.
-White ne, szerintem Mini nem ezt szeretné. Nem szeretné, hogy az apja is gyilkoljon, mint a gyilkosa. -Mondta Black.
-White az biztos nem lehet az már, az biztos. -Mondta Lime.
-Igaz, már csak én, Yellow, Lime, és Blue lehet. -Mondta Black.
Mindenki elment, és mindenki valakivel volt. Én Blue-t figyeltem, egy fegyverrel magamnál, ha ő lenne, akkor megölhessem. Mögöttünk megjelent, Yellow, szintén egy fegyverrel, véresen.
-Yellow? -Kérdezte Blue.
Ekkor Yellow fejbe lőtte Blue-t.
-Egész végig alibiként használtalak titeket, Mini-vel, és látta ahogyan megöltem Pink-et. Pedig bírtam is. -Mondta Yellow.
Ekkor én lelőttem, de ő is eltalált. Yellow egyből belehalt. De legalább, Mini békében nyugodhat.
-Apa, neee! -Kiabálta egy árny.
-Mini? Halott lenék? -Kérdeztem gyengén.
-Nem, nem haltál meg, és én sem. Az csak egy báb volt, én a szellőzőben voltam. -Mondta Mini.
-Sajnálom, de itt kell hagyjalak. -Mondtam, és végül becsuktam a szememet.
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...