Végre valahára a haverokkal megvettük az Among us nevű játékot. Már vagy egy éve vártunk egymásra, hogy együtt játszhassunk. Érdekes, hogy mindannyian egy másik oldalról vettük, ami nemrégiben megszűnt, de nem is érdekel, hiszen most este, közösen játszunk.
Leültem a gép elé, és elindítottam a játékot. Csináltam egy külön szobát, ahol a haverokkal játszhattunk. Mikor elindult, és visszaszámolt, és.....egy nagy feketeséget láttam. Mikor kibírtam nyitni a szemem, egy ismeretlen helyen voltam. Várjunk csak, ez az a hajó ahol a játékban lennénk. Ugyan az a ruha és szín van rajtam amit kiválasztottam.
-Hahó? Van itt valaki? -Kérdezte valaki.
-Hé! Itt vagyok. -Válaszoltam.
-Úristen, várj....Kevin? -Kérdezte egy lila ruhában lévő figura.
-Igen...Martin? -Kérdeztem vissza.
-Igen. Jézusom mi történt? -Kérdezte.
-Nem tudom. Valószínűleg valahogyan a játékba kerültünk. -Mondta egy narancssárga figura.
-Ivan? -Kérdeztem.
-Igen. -Válaszolta.
-Várj, akkor mindenki itt lenne? -Kérdezte Martin?
-Igen Josh, én, te Martin, te Kevin, Will, Samantha, és James. -Mondta a neveket Ivan.
-Akkor, most mihez kezdjünk? -Kérdezte Sam.
-Talán, úgy juthatnánk ki, ha végigjátsszuk a játékot. -Mondtam.
-Várjunk. A játék végén, az árulót kikel, dobnunk az űrbe. -Mondta James.
-Van választassunk? -Kérdezte Will.
-Legyen. -Mondta Josh.
-Na mindenki menjen a feladatát végezni. -Mondtam.
Nem is kellett volna mondanom, mindenki elment, a feladatait csinálni. Én elmentem electric-be ahol a kábeleket kellet megjavítani. Ezután elmentem Admin-ba a kártyát lehúzni, de ekkor megszólalt a riadó. Mindenki a cafetariában volt.
-Mi történt? -Kérdezte Josh.
-Meghalt...Martin meghalt. -Mondta Sam.
-Jaj ne..... -Aggódott James.
-Jól van mindenki nyugodjon meg. -Mondtam.
-Hogyan nyugodhatnánk meg? Egyik barátunk meghalt! Hogy tudsz te így megnyugodni? -Kérdezte üvöltözve James.
-James nyugodj meg, attól függetlenül, itt meghalt, lehet a a való életben életben van. -Mondta Ivan.
-Igaza van. De most próbáljunk megtalálni ki az áruló, na ki hol volt eddig? -Kérdezte Will.
-Én navi-ban voltam, ezek után elmentem med-be. -Mondta James.
-Én Josh-al voltam a reactor-ban, illetve az electric-be. -Mondta Ivan.
-Én electric-ben voltam aztán admin-ban voltam. -Mondtam.
-Én a communication-ben voltam, ezek után próbáltam elmenni, a fenti engine-re, csak akkor megtaláltam a hullát. -Mondta Sam
-Szóval akkor Ivan és Josh tiszta, szóval James, Will, illetve Kevin lehet. -Mondta Sam.
-De te is lehetsz Sam. -Mondta Will.
-Egyenlőre nincsen nyomunk, szóval skip-eljünk. -Mondtam.
Mindenki elhagyta a cafeteria-t, és elment tovább a feladatait intézni. Elmentem a reactor-ba újraindítani a rendszert. Ezek után Sam-el voltam végig, mikor megint megszólalt a riadó.
-Mi történt? -Kérdeztem.
-Láttam Will-t a szellőzőbe ugrani. -Mondta Ivan.
-Mi, te ugrottál bele. -Mondta Will.
-Én is láttam, ahogyan Will beleugrott a szellőzőbe. -Mondta Josh.
-Sajnáljuk Will. -Mondta Sam.
Ki szavaztuk Will-et az űrbe. Reméljük ő volt az áruló. De, nem jutottunk ki a játékból. Nem ő volt az. Mindenki újra elment feladatokat csinálni. A security-ben voltam és néztem a kamerákat. Láttam a kamerában egy hullát, de egy embert nem. Sam volt az, gyorsan oda akartam rohanni, de bezáródott az ajtó.
-Hé valaki segítsen! -Kiáltottam.
Dörömböltem az ajtót, de senki sem volt a közelben. Néhány perc múlva kinyitódott. Rohantam, hogy Sam hulláját bejelentsem, de ott volt Josh a szellőzőben, és Ivan, éppen fogta James hulláját. Próbáltam rohanni, az emergency gomb felé, de valaki meglőtt. Ott helyben elestem, és a sebemre szorítottam a kezemet. Iszonyatosan fájt. Ivan futott, az emergency gomb-hoz és megnyomta. Ekkor oda teleportált minket, de valamiért, azt hitte, hogy még életben vagyok. Alig kaptam már szinte levegőt.
-Most....kiakartok...szavazni? -Kérdeztem.
-Nem, gyere segíts, Josh az áruló. -Mondta Ivan.
-Miért higgyek...benned? -Kérdeztem egyre gyengébben.
- Mikor megtaláltam James- és Sam hulláját, akkor bejelenteni akartam, de Josh a szellőzőből leakart csapni rám, de akkor megjelentél. -Mondta Ivan.
-Miért hinnél, egy olyan alakban aki most lőtt le? -Kérdezte Will.
-Kérlek bízz bennem! -Kérlelt Ivan, és Josh-re szavazott.
Josh, Ivan-ra szavazott. Most az én kezemben van a döntés, vagy Ivan, vagy Josh fog meghalni. Vagy az áruló hall meg, vagy egy ártatlan bajtárs. Nem volt más döntésem. Rászavaztam Josh-ra.
Josh-t kidobtuk az űrbe, és egy nagy fehér fény jelent meg. Mikor kinyitottam a szemem. Az asztalamnál ültem, és a gépem ki volt kapcsolva. Gyorsan felhívtam a többieket jól vannak-e. Valamiért, nem kaptam sok levegőt, lehet a sokk miatt.
A szüleik vették fel.....
---Mindegyikük meghalt, kivéve Ivan.
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...