A barátnőmmel már régóta együtt vagyunk. Pontosan 4 éve, de eldöntöttem, hogy hétvégén el is veszem feleségül. Szinte én voltam, csak lány formában. Szeretett játszani, mozikba járni, és imádta a horrort.
Kedden közösen sétáltunk, mikor említett egy új játékot, ami manapság nagy divat lett. Among us. Elégé fura volt a neve, de adtam neki egy esélyt. Ahhoz képest, hogy 3 ember fejlesztette, nagyon aranyos, mégis vicces játék ez. Igaz én soha életemben nem tudok jól hazudni, de ezt szerette bennem a legjobban.
Szerdán, eldöntöttük hogy közösen játszunk. Ő a lakásán játszott, én meg a sajátomban. Természetesen hívtam pár havert aki kell tök jól lehet játszani. Mindegy is, elindult a játék. Szinte Alig voltam áruló, de ennek ellenére nagyon élveztem.
Másnap, Csütörtökön, újra játszottunk. Végre elsőként voltam áruló. Hamar meg is nyertem, de az elején meg is öltem a barátnőmet. Az elején nevetett, de amikor 3.-jára megöltem, akkor nagyon mérges volt. Hívásban elkezdett ordibálni velem, hogy mégis miért ölöm meg. Hiába mondtam, hogy ez csak egy játék, még idegesebb lett.
Pénteken találkoztunk, de akkor is dühös volt. Azt hittem aznap túl sokat ivott, és az miatt történt. Egész nap ezzel cukkolt, mert hogy megöltem egy játékban. Aznap csúnyán össze is vesztünk. Elakartam venni attól függetlenül, mert szeretem, mindennél jobban.
Szombaton megvettem a gyűrűt, és elterveztem, hogy este a park-ban fogom őt elvenni. Szuperül elterveztem mindent. Még aznap játszottunk egy kicsit, de amikor áruló voltam, nem öltem meg, nem akarok újra vitát. Aznap nagyon csendes is volt.
Vasárnap eljött a nap, el is hívtam...de nem jelent meg. Nagyon furcsálltam az egészet. Pedig azt mondta, hogy eljön. Elmentem egy közeli kajádába enni, és akkor megláttam őtt egy másik sráccal. De az a pasi az egyik barátom volt, akivel együtt szoktunk játszani. Be is mentem, és kérdeztem, hogy még is mi folyik itt. Ő csak azt mondta, hogy ő sokall jobban bánt vele, illetve sosem ölte meg a játékban, és hogy passzol. Csakis ez az egy oka volt. Hogy nem ölte meg egy játékban.
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...