"Tudom, hogy te vagy az"

164 24 4
                                    


Mindenki talált egy hullát a Cafetariában. White volt az. Blue, Red, Green, és Orange ott volt a helyszínen, mindenki tanakodott, ki lehet az.

-Nos, valami különös? -Kérdezte Red.

-Nekem Green, nagyon különös, egész végig követett, és ő jött ki utoljára Cafetariából. -Mondta Orange.

-Mi? Ez nem is igaz. -Mondta Green.

-Dobjuk ki Green-t. -Mondta mindenki.

Mindenki kidobta Green-t a hajóról. Mindenki boldog volt.

-Várjunk, és mi van, ha kidobtunk egy ártatlant? -Kérdezte Blue.

-Tényleg lehet, Red akarta a legjobban, hogy kidobjuk, és még az elején azt is mondta hogy? Ssh! -Mondta Orange.

-De, nem én vagyok az! -Mondta Red.

Green után, Red-et is kidobták. Orange Red után integetett, és elindult feladatot csinálni.

-Várj, most behúztál a csőbe, tudom hogy te leszel a gyilkos, az áruló. -Mondta Blue.

-Mi, hogy lehetsz ilyen, buta? -Kérdezte Orange.

Blue kidobta, Orange-t a hajóból. Boldogan odébb állt.

-Várjunk, és.... mi van... ha én vagyok tényleg a gyilkos? -Kérdezte magának Blue.

Rá nézett White holtestére, majd fel sóhajtott.

-Tuti én vagyok az, muszáj megölnöm magam. -Mondta Blue, és kidobta saját magát a hajóból.

A hajó teljesen üres maradt, de ekkor hirtelen, White felébredt.

-Jaj ne, megint leittam magamat, megint meggyszörppel. Hova tűnt mindenki? Csak nem megöltem őket, álmomba?

Among us rövid történetek [Elvetve]Where stories live. Discover now