6-an voltunk a fedélzeten. Én Narancs, Kék, Piros, Fehér, Zöld, és Pink. Amint megérkeztünk mindenki elment a dolgára. Nekem mindenki már gyanús volt, nem tudom miért. Biztos valamiféle hatodik érzék.
Szerencsémre ma egész hamar megvoltam, a feladataimmal. Mikor mindannyian találkoztunk, hirtelen 2 Pink lett.
-Ez most mi? -Kérdezte Fehér.
-Öööööö, kezdek összezavarodni. -Mondta Kék.
-Nem csak te. -Mondta a jobb oldali Pink.
-Most akkor ki melyik? -Kérdeztem.
-Én vagyok az Pink. -Mondta a bal oldali.
-Ne higgyetek neki, én vagyok Pink. -Mondta a jobb oldali.
-Ő tuti egyfajta áruló, én vagyok az igazi. -Mondta a bal oldali.
-Mi? Srácok, én vagyok az igazi higgyetek nekem. -Mondta a jobb oldali.
Mi csak álltunk ahogyan a két Pink veszekedett egymással. Arra jutottunk, hogy valaki figyelje mind a két Pink-et, amíg nem találunk valamiféle módot, hogy kiderítsük ki az igazi. Piros figyelt a jobb oldali Pink-re, Fehér meg a bal oldali Pink-re. A nap végére észrevettük, hogy most 2 Fehér van a fedélzeten. Ez így ment sokáig, míg végül 2 lett belőlem. Már mindenki unta ezt, úgy mint én.
-Muszáj valamit kezdeni ezzel. -Mondta Kék.
-De hogyan bizonyítson az igazi? -Kérdezte Pink.
-Nem fura, hogy senki sem futott össze Zöld-el? -Kérdeztem.
-Most, hogy így mondod. -Válaszolt Piros.
-Megvan, hogy deríthetjük ki, ki az igazi Narancs. -Ordított fel boldogan Fehér.
-Mi lenne az? -Kérdezte a másik én.
-Nem mondom meg. -Mondta Fehér.
Ekkor közelebb lépett hozzám, majd szólt.
-Nos ez a Narancs, mondj 3 dolgot amit szeretsz csinálni. -Mondta Fehér.
-Szeretek olvasni, egyedül lenni, és magát a csöndet. -Mondtam.
Majd odalépett a másikhoz, majd újra kérte ezt.
-Szeretek baráttokkal lenni, elvégezni a munkámat, és enni. -Mondta a másik én.
Fehér majd rám és a többiekre nézett. Leolvasható volt mit gondoltak.
"Az első az igazi"
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...