Megérkeztünk végre a Mira HQ főhadiszállásra. Megkaptuk a segélyhívő üzenetet, amit pár napja küldtek:
"Segítsenek, itt egy áruló van köztünk, mindenkit megölt!"
Hallatszott, hogy tényleg nagy a baj, így rögvest elindultunk. Mikor megérkeztünk, egyszerűen vérfagyasztó látvány látott napvilágot. A falak egytől-egyik véresek voltak, teljes nyomasztó csend járta az egész Mira-t, és borzasztóan hideg volt, mintha csak a Halál járt volna itt. Fújt a szél az épületben, és néha-néha kísértetiesen, sikoly hangot adott ki. Amint elértünk a Cafeteriéban, találtunk 2 alakot. Az egyik Brown volt, aki elégé csúnyán megvolt sérülve, a másik pedig Red volt, aki teljesen megfagyott. Megnéztük őket, és mindkettőjük még élt. Átvizsgáltunk mindent, de csak ők ketten éltek.
Elvittük őket a Földre. Amíg oda nem értünk, addig próbáltuk ellátni őket. Még időben értünk oda, mert ha nem értünk volna oda, már nem élnének. Rá két órára, felébredt az egyik. Mivel a hajó másik végében voltam, ezért próbáltam oda futni. De a túloldalról is hallatszott, hogy valamit kiabál.
"ÖLJÉTEK MEG, Ő ÖLT MEG MINDENKIT!"
Miután odaértem, Red üvöltött, ő ébredt fel.
-Tessék? -kérdeztem.
-Mindenki halott, mindenki meghalt, Brown ölte meg őket! -Mondta.
-Hogy érted azt, hogy megölte őket? -Kérdezte a társam, Magenta.
-Kezd el mesélni mi történt, de tényleg mindent mesélj el. -Mondtam.
-Miután megérkeztünk a Mira-ra, mindenki elkezdte megcsinálni az aznapi feladatot. Minden tökéletes volt, de találtam egy halott embert. Pink volt az. Valamiért maga a teste nem volt ott, csak a keze volt ott. Elmondtam mindenkinek, de nem hittek nekem. Másnap Orange, és Black halt meg. Ekkor kezdtünk el igazán nyomozni, teljesen ártatlan voltam, mert mindkét nap, Green-el voltam. Másnap szintén ketten haltak meg. Green és Cyan. Innentől nem volt alibim, mert Cyan-al voltam, egyszer nem voltam vele, de akkor senki sem látott. Az utolsó napon 3-an haltak meg, White, Blue, és Lime. Egyedül én, Brown, és Yellow maradt. Brown rám akarta kenni, de volt egy érve, ami azt igazolja,hogy ö volt az. Kiakartuk dobni Brown-t, de ekkor hirtelen, megette Yellow-ot. Egy idegen volt. Ekkor elrohantam segítséget küldeni. Találtam egy kést, így azt használtam, hogy megvédhessem magam, és sikerült is. De Brown régen elrontotta a fűtést, és így fagyhattam meg. -Mesélte Red.
Mindannyian le voltunk sokkolva. Nem, csak azért, hogy egy idegen földönkívülivel találkoztunk, hanem, hogy ö evett meg mindenkit.
Mire elértük volna a Földet, felébredt Brown is.
Mikor odaértünk, azt mondta, hogy Red a gyilkos, és amit elmesélt, az hazugság. Ez mind szép és jó, de....
....Hová tűnt Red?
YOU ARE READING
Among us rövid történetek [Elvetve]
Short StoryA híres játék Az Among us megihletett pár rövid történettel. Ezek a történetek sajátok, ha megegyezik más ember írásával, az a véletlen műve. A történetek nem folytatják egymást, és nem is epizodikusak. Jó szórakozást! #1. Gyilkosság kategóriában #1...