Hazel
"Wouuu, Harry si najlepší!" Ozývali sa radostné výkriky rôznych chrabromilčanov. Bolo viac ako očividné že majú radosť z toho že Harry získal zlaté vajce a tým pádom postupuje do ďalšieho kola.Vysmiaty braček stál v strede miestnosti a užíval si pozornosť ktorú mu poskytovala chrabromilská fakulta. Pozerala som sa na to všetko z pozadia a užívala som si jeho radosť. Predsalen si to zaslúžil, pretože to ako získal to vajce bolo priam ohromné.
Flashback
Bol už v aréne. Vyzeral veľmi vystrašene a rozrušene, ale zďaleka neprekonal to, čo som prekonávala ja vo svojej hlave.Musím povedať že mi nebolo všetko jedno po tom čo som videla ako s tými drakmi zápasili Fleur, Krum a Cedric. No však najhoršie na tom bolo to že práve bol na rade Harry a mal za úlohu poraziť najhoršieho draka zo všetkých čo boli na výber.
"Harry! Zvládneš to!" Povzbudila som ho hneď keď som uvidela ako vchádza do arény.
Zo začiatku to vyzeralo veľmi márne. Úprimne som si chcela zavrieť oči a predstaviť si že sa nachádzam niekde úplne inde kde môj brat nebojuje o život. Ale keď som započula rev draka, tak ma to hneď prebralo.
Drak po ňom chrlil oheň, útočil na ňho a napadal ho. No však Harry sa nebránil. Akokeby sa ani nesnažil o to sa brániť.
Skryl sa za skalu a namieril do neba niake zaklínadlo. Nemala som však šancu zaregistrovať aké, ale vyzeralo to akokeby to nič neurobilo.
Porozhliadla som sa okolo. Všetci boli ustarostení a báli sa. Dokonca aj Dumbledore akosi zbledol. Ale aj tak si dovolím povedať že môj strach a stres ich prekonal všetkých.
Zrazu sa však udialo niečo, čo prudko rozkričalo celý dav. Všetci začali povdzbudzovať a arénou sa ozývalo Harryho meno.
Harry schmatol svoju metlu, ktorá k nemu akurát doletela a vysadol na ňu. Vyletel a zrazu sa všetko zdalo že to dobre dopadne. Lietal okolo draka a vrhal po ňom kadiake zaklínadlá. Už to vyzeralo že ide získať vajce. To som však nečakala že sa drak vytrhne z reťaze o ktorú bol priviazaný.
Ozval sa krik. A nie len môj. Ozval sa krik veľa ďalších študentov čo sa nachádzali na tribúnach a všetko sledovali na vlastné oči.
Nikto to nechápal. Všetci sa zmätene hľadeli na draka ktorý letel za Harry Potterom smerom k hradu. No však keďže bola hmla tak rýchlo sa obidvaja stratili z dohľadu.
Narozdiel od všetkých, ktorí sa len ustarostene tvárili ja som bola pripravená každú chvíľu vyštartovať zo svojho miesta a zachrániť svojho brata.
No však hneď keď som sa postavila, tak Dumbledorov pohľad ma posadil naspäť na moje miesto. Znehybnil ma. Sedela som ako prikovaná a jediné čo mi ostávalo bolo dúfať. Po chvíli však zaklínadlo zrušil, ale ja som vedela že už nemá cenu to skúšať znova keď ma aj tak nepustí.
"Oh bože. Panebože!" Vykríkla som a chytila som sa za hlavu. Boli tomu už dve minúty čo Harry odletel preč na metle a za ním drak, ktorý sa nečakane odtrhol z reťaze.
Potrebovala som mu pomôcť. Musela som niečo robiť. Ale nemohla som. Ostala mi len jedna možnosť a to čakať.
Obzerala som sa všade. Za seba, pred seba všade kde sa len dalo. Nebolo ho nikde. Strach sa rozlieval v mojom tele rovnako rýchlo ako hocijaký alkohol. Ale toto malo oveľa iné účinky.
Môj brat práve bol na pospas smrti. A ja som ho ani nevidela a nemala som ani šancu mu pomôcť.
Hermiona ma schmatla za ruku. Triasla sa. Tiež to pre ňu nebolo jednoduché, keďže Harry bol jej najlepší priateľ.
YOU ARE READING
Potter twins
FanfictionČo by sa stalo ak by slávny Harry Potter mal celú tu dobu dvojča? Čo ak Harry Potter nie je jediný vyvolený? Zatial čo malý Harry Potter bol nútený vyrastať so strýkom a tetou Dursleyovcami, malá Hazel bola zverená profesorke Minerve McGonagallovej...