Harry Potter?!

723 26 3
                                    

Hazel
Ráno sa začalo horšie ako som čakala. Hneď prvú hodinu sme mali obranu proti čiernej mágii s našim novým učitelom, Divookým Moodym ako ho všetci prezývali.

A musím sa priznať. Možno nevyzeral najkrajšie, ale ani vo vnútri nepôsobil najkrajšie. Išiel z neho strach. Necítila som sa v jeho blízkosti príjemne.

U ostatných však vzbudzoval väčší rešpekt ako vo mne. Hlavne na Nevillovi to bolo extrémne vidno.

Sedela som vedľa Harryho, ktorý sa snažil dávať pozor. Naopak ja som blúdila myšlienkami inde a obzerala som si veci čo si sem nanosil náš nový učitel.

Boli tu dózy, sklenice a flašky plné rôznych nechutností, ale najmá hmyzu. Všelijaké druhy pavúkov, dažďoviek, červíkov a podobne. Zaujímalo ma na čo ich má práve učitel obrany proti čiernej mágii.

"Koľko máme neodpustitelných kliadob?" Opýtal sa a to ma vytrhlo z môjho uvažovania.

Chystala som sa zodvihnúť ruku a aspoň vyzerať že niečo robím, ale Hermiona ma predbehla.

"Tri pane." Povedala šikovne Hermiona, ktorá sa snažila silou mocou nedať najavo strach.

Ďalej som tejto hodine opäť odmietala venovať pozornosť. Pretože to boli doslova veci o ktorých viem z čias keď som ešte bola v plienkach. Preto som opäť svoj pohľad venovala skleniciam s hmyzom. Až neskôr ma opäť prebral Moody.

"Ktorú si ukážeme ako prvú?" Opýtal sa a rozhliadal po triede. Privreta som vražedne oči. Čo to práve povedal? On nám chce ukázať kliadby o ktorých sme si doslova teraz povedali že sa nemôžu používať?

"Weasley! Vstaňte!" Povedal Moody a vystrašený Ron bol v sekunde na nohách.

"Ktorú poznáte?" Opýtal sa ho učitel. S pootvorenými ústami som preskakovala z Hermioni na učitela. Nechápala som ako je možné že nám tieto kliadby môže ukázať.

"Tak napríklad Imperio?" Opýtal sa takmer zakoktane Ron. No jasne. Imperio. Kliadba ktorej podlahnete a pod jej vplivom ste nútený robiť veci čo ten druhý nakáže. Tohto sa však dá dosiahnút aj inými spôsobmi a kúzlami, len su menej nebezpečné a zložitejšie.

Moody vykročil k jeho skleniciam a vybral z tade pavúka, ktorého som pred chvíľou obzerala. Zobral si ho do ruky a zväčšil ho. Och bože hádam nejde robiť to čo si myslím že ide.

No bohužial to spravil. Pavúka použil ako pokusného králika a použil na ňho klidbu império. Pavúk zrazu lietal po miestnosti sem a tam. Na hlavu jedného žiaka, na ruku druhého. Všetci sa smiali až na mňa a Hermionu, ktoré sme sa zhrozene pozerali. Zasmiala som sa až vtedy keď Malfoyovi pristál na tvári a on začal pišťať ako malé dievča. No však dievčatá zo slizolinu sa na tom nezasmiali. Ako inak.

Pavúka chytil do ruky a opýtal sa na ďalšiu kliadbu. Vypulila som oči. Nie to hádam nie. Doslova som dúfala že nepoužije tú na ktorú myslím.

Podišiel k Nevillovi a on sa celý vyklepaný postavil na nohy.
"J-je taká...Cruciatus." Vykoktal sa Neville a Moody ho pochválil pretože povedal správne. Neville bol nútený ísť s Moodym a pozerať sa na to zverstvo čo sa chytal vykonať.

Následne si pavúka položil na stôl. Neville sa postavil na druhý koniec a s bolestivým pohľadom sa pozeral na zviera.Oh nie nie nie. Pozrela som rýchlo na Hermionu. Hermiona bola zhrozená rovnako ako ja.

Zrazu sa miestnosťou rozoznelo "Crucio!" Povedal Moody a potom už som len vnímala pišťanie pavúka, ktorý bol postihnutý jednou z najhorších kliadob.
Hermione potiekla slza, Neville sa nevládal na to pozerať. Už som sa išla postaviť a zobrať situáciu so vlastných rúk, ale miesto mňa tak urobila Hermiona.

Potter twinsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin