INFO

897 35 22
                                    

Ahojte.

Áno viem. "Kapitola" tohto typu. No skôr také menšie info, alebo len také "vyliatie si srdiečka" sa na mojom profile ešte nenachádzalo, ale mala som potrebu sa aspoň trochu vyrozprávať.

Takže v skratke ak nemáš na toto chuť, čas alebo podobne, tak kľudne preskroluj na ďalšiu kapitolu (keďže teraz žiadna nie je, tak ak tak len počkajte na novú😂)

Začnem od začiatku. "Potter twins" som začala písať čisto len tak zo srandy. Skôr kvôli tomu, že to bolo to obdobie čo bol riadne populárny draco malfoy a celkovo všetko z hľadiska Harryho Pottera, a ja som si chcela dáko "predstaviť" mňa v tom svete a celkovo sa vžiť do toho prostredia. Takže som začala písať fanfikciu z pohľadu Hazel Potterovej. Neviem povedať či je mi hlavná postava podobná alebo nie. Zo začiatku som chcela aby bola, lenže mám na to veľmi zložitú povahu takže som to nechala tak.

Keď som vydala prvý diel, tak o cca dva týždne mi pribudli piati čitatelia. Vtedy mi to prišlo ako neuveriteľné číslo, tak som si povedala že okeej asi by som mohla skúsiť pokračovať. No a takto to začalo.

Predom by som chcela povedať a poprosiť vás. Táto kniha má už neuveriteľných 5000 prečitaní, čo je neskutočne! Ale chcela by som vás poprosiť, že ak sa toto číslo ešte len rozrastie tak prosím nemajte očakávania.

Niesom žiadna profesionálka. Áno s gramatikou mám problémy. Áno niesom aktívna (vydávam nepravidelne a len raz za čas) a áno nevyznám sa do toho. Okrem slohov a podobne, som vživote nič takéto nepísala. Takže nemôžete odo mňa čakať, že kniha bude podľa vašich predstav.

Okrem toho mám iné priority. Mojou hlavnou prioritou je šport, ktorému sa venujem od štyroch rokov a o chvíľu idem mať 16. Doma som každý druhý týždeň, inak som nonstop v zahraničí, na sústredení alebo podobne.

Navyše riešim školu, ďalej dokončujem umeleckú školu, potrebujem riešiť svoj vzťah, ktorý trvá už dva roky a podobne.

Takže prepáčte. Mrzí ma to, ale naozaj som nevedela do čoho idem a bude to potrebovať ešte veľa, veľa praxe aby som naozaj vedela čo robím.

Ak ste sa dočítali až sem, tak ďakujem! Ďakujem, že ste ma vypočuli a prípadne aj pochopili. Vážim si vašu podporu, ktorú mi dávate. Vážim si vašu kritiku aj milé komentáre.Ďakujem!❤️

Ak by ste náhodou chceli viacej takýchto (netuším ako to nazvať) dielov? Možno? Tak kľudne napíšte. Som ochotná urobiť "diel" čisto len o mojom živote, kde vas oboznámim so svojim chaotickým životom a svojou zákernou povahou. Samozrejme všetko nechám na vás. Ak chcete píšte.

Potter twinsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora