Hazel
Letné prázdniny hm? Vraj čas oddychu a pokoja. Dva mesiace na ktoré každé dieťa čaká celý rok. Obdobie kedy sa tvoria najkrajšie spomienky a zážitky. Obdobie letných lások, tepla a párty.No však keď ste čarodejnica, ktorá je vraj vyvolená tak nemáte deň pokoja. Rovnako ako dnes.
"Sústreď sa." Túto vetu mi Severus opakuje vkuse. Nepočúvam ju len celé leto, ale už druhý rok. Keďže to sú dva roky čo spolu bývame.
No však na každodenné treningy som si zvykla, ale tento som obzvlášť nenávidela. Mala som mu zabrániť v tom aby mi vnikol do hlavy. Ale není to najjednoduchšie, keď sa vám ho hlavy snaží vniknúť učiteľ elixírov a majstrev u obrane proti čiernej mágii.
Tento krát som to však nezvládla a nechala som sa poddať. Dovolila som mu vniknúť mi do hlavy aj keď to nebolo najpríjemnejšie.
Následna sa odrhol a prudko mykol. Bolo mi jasné že videl aj to čo vidieť nemusel.
"Čo si videl?" Opýtala som sa ho bez emócii. Aj keď v skutočnosti som sa bála toho čo videl.
Severus sa mierne pousmial. "Nechceš mi povedať ako to máš teraz s pánom Malfoyom?" Opýtal sa šibalsky.
Vyvalila som oči a plesla si rukou po čele. Bolo mi jasné že videl presne to čo som nechcela aby videl. Do pekla.
"Nemám ti čo povedať." Zaklamala som. Aj keď pravda bola že som nevedela ako sa ohľadom neho cítim. Sama som nevedela čo sa stalo.
Flashback
Venovala som mu posledný pohľad. Chcela som sa s ním rozlúčiť. Chcela som mu povedať aspoň to hlúpe ahoj. No miesto toho som sa na neho pozrela ako tam nemo stál uprostred noci v strede chodby a zatvorila dvere.Oprela som si o ne hlavu a chytila sa za ústa. Čo sa to do pekla stalo? Prečo som bola s Malfyom? A prečo mi to chýba?
A potom som si uvedomila. Panebože veď on ma takmer pobozkal! Lapala som po dychu. Bolo to tak zvláštné, nechutné ale zároveň vzrušujúce.
V tej chvíli mnou prebehlo milión emócii. Nedokázala som ich ovládnuť. Hlava ma nepočúvala a srdce tiež nie. Hlava myslela len na neho a srdce ma nútilo vyvaliť dvere a hodiť sa slizolinčanovy okolo krku.
Ale čo by som povedala Harrymu? Čo by robil môj brat keby sa dozvedel že som skoro celú noc strávila s Malfoyom? Harry by asi zošalel.
"Vieš...Draco to má teraz ťažké." Povedal Severus. Bolo mi jasné o čom hovorí. Dracoví rodičia boli totiž veľmi prísni a potrpeli si na čistú krv.
"Potrebuje niekoho kto ho podrží a podporí.." začal Severus a hneď som vedela o čo mu ide. Ale nie. Dnes nie Severus. Áno možno Draco bol na mňa milý, ale to bola pár hodinová záležitosť. Teraz by ma pravdepodobne vysmial.
"Severus nič v zlom, ale ten chlapec je so mnou za dobre len keď sa nudí alebo podobne. Inokedy by ma vysmial alebo podobne." Na to mi už nič nepovedal. Vedel totiž že mám pravdu.
"A inak-" Severus bol na odchode, ale rozhodla som sa ho zastaviť svojou požiadavkou.
"Chcela by som ísť od zajtra do konca prázdnin ku Weasleyovcom. Pozvali ma totiž aj na metlobalový svetový pohár." Usmiala som sa. Dúfala som že mi to dovolí, keďže som sa na to plánovala opýtať už vyše týždňa. Chcela som hrozne vydieť ten zápas a dopočula som sa že tam bude aj Viktor Krum.
"No keď ja neviem." Povedal a ja som bez váhania nahodila svoj prosiaci výraz, ktorý vždy na všetkých pôsobil.
"Prosím." Poprosila som ho. Videla som ako to na neho pôsobí, tak som pridala aj psie oči.
ESTÁS LEYENDO
Potter twins
FanficČo by sa stalo ak by slávny Harry Potter mal celú tu dobu dvojča? Čo ak Harry Potter nie je jediný vyvolený? Zatial čo malý Harry Potter bol nútený vyrastať so strýkom a tetou Dursleyovcami, malá Hazel bola zverená profesorke Minerve McGonagallovej...