Co se stalo? Říkám si pro sebe. Zkusim za ním zítra zajít.
Další den jsem si našla kde bydlí, podle jeho vyprávění a vypravila jsem se za ním. Přijela jsem na ulici kde měl bydlet, ale nikde na žádném domě jsem neviděla jeho příjmení. Okolo mě procházel pán, tak jsem se ho zeptala:,, Dobrý den, nevíte kde bydlí Michael Vains?",,Dobrý den, ano vím."řekl a ukázal na obři vilu. S udiveným výrazem jsem poděkovala a šla. Přišla jsem ke zvonu. Na zvonku bylo napsáno jméno Jamesnovy. Řekla jsem si že mi asi nerozuměl a odcházela jsem,,Dobrý den, potřebujete něco?"ozvalo se za mnou. Otočila jsem se a uviděla jsem tu malou holčičku co jsem jí zachránila pejska.,,Jééé, vy jste ta hodná paní co mě zachránila před těmi hroznými kluky."řekla a běžela k bráně u které jsme stále stála.,, Nechceš na chvilku k nám?"zeptala se. Chtěl jsem pozvání odmítnou, ale když jsem uviděla její nadšené oči, kývla jsem. Otevřela bránu a šli jsme po cestičce k domu. Otevřela velké dveře a vešli jsme dovnitř. ,,Vau."řekla jsem když jsem viděla dlouhé schodiště, nad kterém visel skleněný lustr. ,,Nechceš něco na pití?"zeptala se mě. Kývla jsem hlavou a zatočili jsme do kuchyně. Byla krásně zařízena. Sedla jsme si na barovou židli u kuchyňského pultu.,,Džus nebo čaj?",, Džus."řekla jsem. Když mi podala skleničku zeptala jsem se:,,Jak se jmenuješ?",, Zoe."odpověděla.,,To je hezké jméno."řekla jsem.,, Já jsem Chicko, těší mě."usmála jsem se a podala jsem jí ruku i ona mně.,, Je brácha doma?"zeptala jsem se.,,Ano,ale...."řekla a obrátila oči v sloup.,,vypadá to že mu není moc dobře, od včerejška je pořád v pokoji a nechce vyjít ven. Ale jsem ráda že tu jsi, protože ty mu můžeš pomoc."řekla a usmála se na mě.,,Já???"udivila jsem se.,, Ano ty. No on je totiž tak trochu-",, Zoe, nevíš kdy přijdou rodiče?"přerušil ji hlas který šel ze schodů.,, Ne."odpověděla Zoe.,, A nevíš co je k veče-"Utich hlas a ja se otočila za sebe. Byl to Michael. Stál tam a koukal na mě.,,Ahoj."řekla jsem.,,A-ahoj."řek Michael. Stále tam stál a koukal. ,,Pozvala jsem jí do vnitř na džus."řekla Zoe.,,Aha."řekl Michael.,, No tak já už radši půjdu."řekla jsem a šla jsem ke dveřím.,, Počkej."řekl Michael. ,,Jestli chceš tak tu ještě buď."řekl a obrátil oči v sloup.,,Tak jo." řekla jsem a šla jsem zpátky do kuchyně. Sedla jsem si na stoličku a čekala co se bude dít dál. Michael si přisedl vedle mě a Zoe mu dala sklenku s džusem. Pak si sedla vedle mě.,, Hele, nechcete si něco zahrát?"zeptala se Zoe s velkými nadšením.,, Ne Zoe já nech-.",, Já si ráda něco zahraju."přerušila jsem Michaela. Zoe radostně skočila ze židle a řekla.,, Dobře tak já tu hru přinesu sem."a odběhla pryč. Koukla jsem se na Michaela, který se koukal do skleničky.,, Opravdu si s námi nechceš něco zahrát?"zeptala jsem se.,, Tak jo."řekl Michael. Přišla Zoe a v rukouch držela Twistr. ,,Michael hraje nakonec taky." řekla jsem. Zoe se usmála jako by to čekala. ,,Dobře tedy." řekla.,,uděláme to takhle, budou tři kola a ten kdo prohraje musí na hodinu poslouchát toho kdo vyhrál." Dořekla a potutelně se usmála.
Na obrázku máte malou Zoe. :)