Kapitola 3

516 63 3
                                    

,,Ó můj bože, co jsem to udělala? Vždyť ja jdu do kina s úplně neznámým klukem. Jak to řeknu mámě?"říkám si v duchu a chodim do kolečka po pokoji. ,,Mami, zítra jdu s kámoškou do kina. ",,S kterou?",, Emm, s Terkou",,Ok, a v kolik?" ,,V 10:00 před barákem.",, Dobře". ,, Tak to by jsme měli"řekla jsem si.,,Ale pořád nechápu proč mě pozval.....asi mi tím chce poděkovat. Jo, to bude proto."říkala jsem si v duchu a přitom jsem se snažila pořád přesvědčovat o tom že je to jen kino a nic víc. Další den jsem vstala brzy, abych se mohla připravit. Nachystala jsem si kraťasi s černým tílkem a s černou košilí. Jenže jem pak narazila na problém, košile byla roztrhnutá. Tak jsem jen pokrčila rameny a vzala jsem si modrou košili. Nachystala si tašku a čekala až bude deset. Bylo teprve 9:00 tak jsem si řekla že se ještě půjdu nasnídat. Udělala jsem si tousty se šunkou a sýrem. Když jsem dojedla bylo 9:30, tak jsem si řekla že půjdu čekat dolů. Sjela jsem dolů výtahem a co nevidím on už čeká před dveřma.,,Co že tu seš tak brzo?",, No já nevěděl jestli jsi mě slyšela, tak jsem přišel o hodinu dřív." ,,Aha " řekla jsem a usmála jsem se na něj. Ten se otočil a řekl: ,,Jdem?" A šli jsme. Celou cestu jsme byli zticha, až když jsme byli před kinem tak se mě zeptal. ,, Na co půjdem?" ,,Mně je to jedno" odvětila jsem. ,,Jen si řekni " řekl a mě v tu chvíli napadla jedna věc.,, Hele, řekneme ten film, na který by jsme nejradši šli na ráz, jo?",,Dobře" řekl a začala jsem odpočítávat. ,, 3,2,1,.... ,, ,,DOCTOR WHO." ". řekli jsme dvoj hlasně.,, ,, Fákt?" "řekli jsme a rychle jsme si chytli ústa. Chvilku bylo ticho ale pak jsme se začali hrozně smát a začali jsme si povídat o Doctorovi Who. Koupili jsme si lístky a šli si sednout. Film začal, asi tak u prostřed filmu jsem ucítila něco na ruce, kouknu se a vidím že má Michael na mně položenou svojí ruku kouknu se na něj a on na mě. Ucukne s rukou a řekne ,,Promiň, já nechtěl. " ,,Nevadí " říkám a koukám dál na film. Skončil film a my jsme vyšli ze sálu ,, Mám hlad, nepůjdeme se někam najíst?"říkám a otočím se směrem Michaelovi, který stojí přímo za mnou.,,Dobře, znám tu jednu výbornou restauraci, pojď, zavedu tě tam."chytne mě za ruku a odvede mně pryč. Zastavíme až před restaurací jménem Budha. ,,Máš ráda čínu?" řekne a upřeně se na mě koukne.,,Miluju ji."řekla jsem, šli jsme si sednout a obejnali jsme si jídlo. Než to přinesli zeptal se mě.,,Co dělaš ve volných chvílích?",, Asi nejčastěji koukám na doktora."řekla jsem.,,Se svým klukem?"řekne a šibalsky se na mě podíval.,,Nene, já žádného kluka zatím nemám."řeknu a pousměju se.,,Aha."řekl a pousmál se také. V tu chvíli přinesli jídlo a my začali jíst. Dojedli jsme, zaplatili a šli. Michael se nabídl, že mě doprovodí domů. Souhlasila jsem a tak jsme šli. Celou cestu jsme si povídali o doktorovi. Přišli jsme ke dveřím a řekla jsem: ,,Děkuji za dnešek, moc se mi to líbilo",,Nemáš za co, mě se to taky dneska moc líbilo."řekl. Bylo ticho jen jsme stáli a koukali okolo sebe.

Znovu setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat