Kapitola 2

661 67 2
                                    

Vedle mě stojí neznámý kluk, který drží pěst klukovi, jenž mě chtěl praštit. Nevím co si mám myslet a jen tupě koukám na neznámého kluka. ,,POZOR!"zařve na mě kluk. Otočím se a vidím jak proti mně letí pěst. Nemůžu se hnout. V tu chvíli cítím něco na rameni, padám na zem, nevím co se děje. Spadnu na zem a rychle se otočím, abych věděla co se stalo. Vidím nataženou ruku neznámého kluka proti mně ,,To on mě odstrčil!"řeknu si v duchu. Jeho druhá ruka jde proti pěsti, chytneji a otočí tak až se kluk zklopí na zem. ,,Za tebou!"zařvu. Kluk se otočí a dáva klukovi pěstí přímo do nosu. ,,POZOR!!!"s hrůzou zařvu, neboť vedle něj je kluk, který vytáhl z kapsy nůž. Kluk se otočí a chytne klukovi ruku s nožem a zlomí mu ji. Najednou se otočí ke mně, chytne mě za ruku a běžíme pryč. Zastavíme až o dvě ulice dál. ,,Děkuji.",,Nemáš zač". ,,Proč jsi mi pomohl?".,,Ta holčička, který jsi pomohla, byla moje mladší sestra.",,Aha, a kde je teď?",,U babičky.",,Tak to je dobře." Ještě udýchaný jsme si sedli na zem. ,,Já jsem Michael."řekl a podal mi ruku. ,,Chicko, těší mě". ,,řekla jsem a podala jsem mu také ruku. Chvilku jsme seděli a nic neříkali. ,,Kde bydlíš?"zeptal se. ,,U Schodů". ,,Odpověděla jsem. ,,Ok, dopravím tě. ,,Dobře". Zvedli jsme se a šli. Celou dobu co jsme šli bylo ticho, pak jsem se ho zeptala, ,,Ty dělaš nějaké bojové sporty?",,Ne, proč?"zeptal se. ,,Tak to smekám, protože tohle bylo fakt něco". řekla jsem a usmála jsem se na něj. Michael se taky na mě usmál a řekl ,,to si nemyslím.". V tu chvíli jsem se z ničeho nic začala červenat jako rajče a proto jsem radši obrátila pohled na druhou stranu. Celou zbývající cestu jsme oba dva byli zticha. Došli jsme k mému domu. ,,Tak tady bydlím" řekla jsem, ale on nic neřekl, tak jsem začala otevírat dveře, když mě Michael chytne za rameno a říká ,, co děláš zítra?",,Nic " odpověděla jsem zmateně.,,Nechceš zítra do kina?",,Jo, klidně",,Ok,tak zitra v 10:00 před tvým domem". A než jsem stačila cokoliv říct byl pryč.
Michael a jeho modře oči. :D :3

Znovu setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat