,,Dobře."řekla jsem a koukla se na Michaela. I on se na mě koukl.,, Já neprohraju."zašeptala jsem na něj a vyzívavě jsem se na něho usmála. V tu chvíli jako kdyby se do něho vlil život.,,Já taky ne."řekl a usmál se úplně stejně. Hra začala, první kolo jsem točila a Michael se Zoe byli na poli. Vyhrál Michael, tak jsem šla na pole se Zoe a Michael točil. Nechápala jsem jak ale vyhrála Zoe. A tak jsem šla na pole s Michael. Když jsme byli pořádně zamotáni řekla Zoe. ,,Musím jít na záchod." a odběhla. ,, Já nespadnu." řekla jsem a koukla se na Michaela. ,, To si myslíš." řekl a usmál se na mě. V tu chvíli se mi roztřásli ruce a já spadla.,, Sakra."řekla jsem a stoupla si.,, Co si budete přát můj pane."řekla jsem a uklonila jsem se mu. Začal se smát.,,No tak nejdřív si asi budu přát ať mi přineseš sklenici vody páže."řekl. Uchechtla jsem se. Chtěla jsem jít do kuchyně, když pak ale řekl:,,Už jsem si to rozmyslel, pojď jsem."a poklepal na pohovku, kde seděl. Sedla jsem si a chvilku se na mě jen koukal a já na něj.,, Zavři oči."řekl.,, Proč?"zeptala jsem se.,, Jen je zavři, to ti nařizuje tvůj pán."řekl. Zasmála jsem se a zavřela oči. Nic se nedělo, ale pak jsem ucítila jak mi něco prohrabává vlasy. Srdce mi tlouklo jak o závod a bála jsem se co přijde dál. Ucítila jsem něco na tváři. Michael mi dal pusu na tvář. Otevřela jsem oči a viděla jeho smutného.,, Co se děje?" zeptala jsem se.,, Nic."řekl,, Jestli chceš jít domů tak jdi."zvedl se a odešel.