sal akan terangkan sikit je la dalam chapter ini dan bagi clue untuk korang teka okay 😂
.
.
digalakkan buka lagu di atas 👆
enjoy reading! <3____________________________
[HIGH SCHOOL FLASHBACK]
"Ahjussi! Ahjussi! JAMSIMANYO AHJUSSI! "
Hyujin menjerit sekuat hatinya apabila bas sekolah sudah mula bertolak meninggalkan stesen bas.
Tak nak lah pergi sekolah jalan kaki!
Pelajar-pelajar yang berada di dalam bas tersebut terus meminta ahjussi terbabit menghentikan bas tatkala mereka ternampak Hyujin yang sedang gigih mengejar.
"fuh! Nasib baik! Kamsahamnida ahjussi! " gadis tersebut menunduk sedikit tanda hormat lalu dia terus bergerak ingin mengambil tempat duduk.
"weh cantiknya"
" tepi lah! Aku nak tengok Hyujin! "
"tak sakit ke jatuh dari langit, Hyujin-shi?
"Hyujin-ah, cantiknya awak"
"jalan-jalan tersepak batu, selamat pagi Hyujin ku "
Hyujin sekadar memerhati luar tingkap, malas sebenarnya nak menghadap pelajar yang majoritinya lelaki di dalam bas tersebut.
Sampai saja di kawasan sekolah, gadis itu jalan bersendirian ingin menuju ke kelas.
Bukannya dia tak mahu berkawan, tapi ramai pelajar perempuan lain tidak menyukainya akibat dia berkawan baik dengan Taehyung.
Taehyung tu dahlah pakej lengkap! Memang yang lain dengki lah bila hanya Hyujin yang rapat dengan lelaki itu.
"Hyujin-ah"
Langkah gadis itu terus terhenti seketika apabila ada yang memanggilnya dari arah belakang.
Serentak, tali beg yang digalas oleh gadis itu ditarik ke belakang. Secara refleks, gadis itu turut memusingkan tubuh, ingin melihat siapa yang suka kacau dia pagi-pagi begini.
Namun, matanya terus membundar apabila jarak antara wajahnya dengan jejaka tersebut amat rapat. Dapat dia rasakan hembusan nafas hangat milik lelaki itu membuatkan Hyujin terus kelu.
"annyeong ehe" jejaka terbabit tersenyum lebar sambil mengenyitkan sebelah matanya lalu tangannya menepuk lembut kepala Hyujin.
YOU ARE READING
Ghost Bride | Jeon Jungkook
Fanfic[2021] + marrying a good-looking ghost? [ THE DIMENSION SERIES: ONE ] Jeon Jungkook, roh yang tidak aman terpaksa melalui ghost marriage bersama seorang gadis yang bekerja sebagai penulis komik. Ahn Hyujin, gadis itu memang sukar nak percaya yang d...