1. 21. Yüzyıl Katilleri

163 10 35
                                    




YALANCI ŞEYTANLAR

I





1. 21. Yüzyıl Katilleri




Sesini duymadıkları kalbin hiç kırılmayacağını sanırlar...


"21. yüzyılda bir kelebeğin bile intihar edebileceği ihtimalini öne süren yazar, aslında yaşasaydı ne kadar haklı olduğunu görürdü."




&




Klergy – Worl on fire

Oshins & Hael – Darkside

Illenium & Echos - Every Piece Of Me Visualizer







Seninle uğraşmasına bir kere izin verirsen, bunu hep yapar.

Seni her gördüğünde ayağına çelmeyi takmak ister ve yapar da. Zayıflığını gösterdiğin her yerde düşmeni, sürünmeni, acı çekmeni, ağlamanı beklerler. Seni bitirmek isterler. Önüne konulan taşı görmezsen düşmeye hep mahkûm olursun. Sonra bu kısır döngü sen kaybedene kadar devam eder.

Bazı insanlar da bazı duygular da böyledir.

Onlar öyleydi. Ben öyleydim.

Küçükken kaybettiğim oyunlar şimdi beni ayakta tutuyordu. Canımı yakarak büyüttükleri gibi. Ama en çok zihnime işlenen sesler gibi. Canavarların sesi gibi ya da şeytanların fısıldayışları gibi. Zihnimin her bir köşesine ilmek ilmek işlemişlerdi. Onları susturmayı öğrenememiştim. Dillerini kesip de ellerine vermeyi becerememiştim. Beni rahat bırakmalarını sağlayamamıştım.

Hep o seslerle yaşadım. Zihnimin içinde, en derinlerinde.

Hiç susmadılar.

En çok onlarla baş etmeyi öğrenememiştim.

Sonra büyüdüm. Büyüdüm... Şeytanın zihnimin en ücra köşelerine girmeye çalışmasına daha fazla dayanamadım, bu yüzden kapıyı ona ben açtım. Şeytanla baş edemiyorsan onunla uzlaşmayı denemelisin çünkü. Ben onunla arkadaş olmayı seçtim.

Onunla bir oyun kurdum.

Kuralları o koydu. Seçenekleri o sundu, seçimleri ben yaptım. Kurallar zor, seçimler zor, kuralına göre oynamak daha da zor. Savaş ya da kaybetmeyi sineye çek ama pes etme. Kaldıramıyorsan eğer yediğin darbeyle çekilirdin sahneden. Ama pes etmek yoktu çünkü bu bir kısır döngü oyunuydu. Pes edersem hayatımı, bırakırsam kendimi kaybedecektim.

YALANCI ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin