14. Kırık, Boş Kalp Kutusu ve Diğerleri

20 7 0
                                    





14. Kırık, Boş Kalp Kutusu ve Diğerleri




Güm... Güm... Güm... Kalbin atıyor... Ama ne için attığını bilmiyorsun.


"Kafes çatladı. Kemik ete batıyor. Göğsün yanıyor. Geçmiş yere serpiliyor. Şeytanlar susmuyor... Kimse ezemesin diye göğsünde sakladığın kalbin; iki kafesin ardında ezilip kalıyor, seni bile dinlemiyor. Şimdi göğsündeki sızı âşk mı yoksa susturduğun kalbin sancıları mı?"





&





The Weeknd – One Of The Girls

Tamino – Persephone

Madalen Duke - Love Into a Weapon








Bu dünya gerçek cehennem ve biz hiç bir zaman cenneti göremeyecektik.

İki dakika durup nefes almana izin vermeyecek kadar çok hızlı, cehennemin dibine de girsen senin çıkmanı beklemeyecek kadar acımasız. Şimdi susarsan kabullendiğini düşünürler. Ortaya çıkmazsan korktuğunu, karşılık vermezsen kaybettiğini sanırlar. Alef'te her şey bundan ibaretti. Geçmişi alıp üzerime de yıksalar, beni paramparça da etseler o sığındığın yerden kalkıp geri dönmek zorundasın.

Seninle uğraşmalarına bir kere izin verdin, yenilebildiğini gördüler. Bir kere daha verirsen onlar gibi yaşamaya mahkûm olursun.

Canını sıktıklarında sesini çıkaramazsın, seni kullanmak istediklerinde karşı çıkamazsın, seni görmezden geldiklerinde görünür olamazsın. Bu yüzden sesinin duyulmasını istiyorsan önce onları susturman gerekiyor. Yenilmediğini, ayakta olduğunu göstermek istiyorsan ortaya çıkmak zorundasın. Başka türlü yürüyemezsin. Denis'le dünkü karşılaşmamızdan daha bir gün bile geçmemişti, ama ben yine buradaydım.

Alef'te.

Her şeyin başladığı yerde.

Saat daha sabah saatleriydi ve bu saate kadar elindeki görüntüleri paylaşmadılarsa geçerli bir sebebi vardı Denis'in. Ya hâlâ beni korkutmak için paylaşmıyordu, ya da kendini garantiye alabilmek içindi.

Akademinin her zamanki kalabalık koridorunda tek başıma yürürken biraz önümde, her şeyden habersiz yürüyen Denis'in arkadaşını takip ediyordum. Yetişmeye çalışıyordum desem daha doğru olurdu. Burada olduğunu öğrendiğim an kafeteryada bizimkilerin yanından kalkıp peşine takılmıştım. Dün Denis'in tuzağına düşerken içeriye girdiğim anın görüntülerini çekmişti. O halde bununla uğraşacak kafada olmadığım için gelir gelmez ilk bununla ilgilenmiştim. Denis'in yanında sık gezen biri olduğu için görüntülerimi çeken kızı bulmam fazla zamanımı almamıştı bile. Onu aradığımı ve peşinden geldiğimin farkında değildi. Birlikte yürüdüğü arkadaşıyla da zor fark ederdi, etse de kaçmak için çok geçti. Arada kalan birkaç adımı hızla kapatarak gözüme kestirdiğim kızın kolunu aniden yakalayıp sertçe tuttum ve kız ne olduğunu anlamadan onu kenara çektim.

YALANCI ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin