6. Zihnin Mezarlığı

37 8 0
                                    




6. Zihnin Mezarlığı




Derine gömdüğünü sandığın anıların her biri birer mezar, orası şeytanın ini, ensendeki nefesi. Sanaysa tuzak.



"Kafanda öldüremediğin şeyi başka bir şekilde öldüremezsin. Her şey orada başlayıp orada bitiyordu. Her şey orada doğup orada ölüyordu. Bütün tuzaklar orada başlıyordu, bazı hikâyelerde öyle..."





&




Nessa Barrett - Counting Crimes

Madalen Duke - Part Goddess Part Gangster

Seibold - You're Looking at a Hero









Bazen kaçtıkların cehennemin olabiliyordu.

Mayıs Alizarin olmak gibi.

Ya da sadece Mayıs olmak gibi.

Mayıs olmak zor değildi artık benim için, sadece bazen yoruyordu. Etrafımdaki birçok insanın bu isim olabilmek için neleri verdiklerini biliyordum, ama aynı zamanda bu ismi yerle bir etmek için neleri de yapacaklarını tahmin etmesi zor değildi benim için. Çünkü Alef gibi koca bir akademide Mayıs olmak bir ayrıcalıktı. En çokta bu ismi Denis gibi ailemden değil, benim sayemde bu kadar tanınmasından rahatsızlardı. Benimle uğraşmasını, uğraşılmasını seviyorlardı sonucu ne kadar kötü olursa olsun. Çünkü bu oyunu ben başlatmıştım. Bu yüzden insanlar benimle uğraştıkça ben sadece karşılık verdim. Vermeyebilirdim, ama bunu sadece onlar değil ben de istedim. Ama hiçbir zaman bu kadar şeyin başıma gelmesini istemezdim, artık engelleyemezdim.

Kaçmayı bıraktım, her şey durdu ama hiçbir şey değişmedi. Artık olayların içine karışmamı gerektirecek bir hamlede bulunmama gerek kalmamıştı. Arkamdan gelen cehennem etrafında dönüp dolanmaya başladı sadece. Yapacak bir şeyleriniz de kaldıysa eğer, durup kenara çekilmek için daha çok erkendi.

Araçtan inip kapıyı sertçe kapatarak doğruca kâffenin girişine doğru yürüdüm seri adımlarla. Sanki her adımımı takip ediyormuş gibi konuşuyordu mesajdaki o kişi benimle. Sinirlenmeyecektim. Çünkü benden istedikleri buydu, benim bu tarz mesajlardan hoşlanmadığımı bile biriydi. Bu yüzden benimle böyle konuşuyordu. Benim, Ada için kendimi ne kadar hırpalayacağımı merak ediyordu belli ki. Ada'nın bunca zamandan sonra benim arkadaşım olarak bir anda ortaya çıkışı birilerini meraklandırmıştı. Ve eğer bu kişi Denis'se zaten ne yaptığını çok iyi biliyordu.

YALANCI ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin