12. Dikişi Tutmamış Geçmiş

25 7 0
                                    





12. Dikişi Tutmamış Geçmiş




Elleri tutmayan geçmiş; dikiş atmayı bilmezmiş...



"Dikiş atmayı bilmeyen insana iğneyi verirsen seni geçmişinle yaralar. Sakladığın yaralarınla oynar. Seni o acının içinde boğar. Sonra ne iğne deler ne ip geçer ne de kan durur..."





&





Olivia Rodrigo - Traitor

Doja Cat - Trauma






Naz Alin...





Bazen tüm dünya bir yana ben bir yana gitmek istiyoruz, ama ikimizde yolu bulamıyoruz.

"Bazen yolunda gitmeyen şeyler olabilir, ama sen o şeylere rağmen devam etmelisin," derdi biri bana, ne zaman yolumu karıştırıp aklımı kaybedersem. Kimin söylediğini hatırlamıyorum, hatırlamamak için yeterince küçüktüm. Muhtemelen aile büyüklerimden biriydi bu sözü zihnime kazıyan. Çocukluk dönemlerinin büyük bir kısmını Alef'te geçirince çevrendeki yakın insanları hatırlamakta zorlanıyorsun işte böyle. Çünkü her şeyin burası oluyordu. Burada okumak bir ayrıcalıktı evet, ama burada dayanabilmekte bir ayrıcalıktı.

Yol yeterince uzundu burada, bir o kadar da kırıcıydı.

Saat gece yarısını geçeli çok olmuştu.

Neredeyse ikiye geliyordu ve ben bu saatte evi terk edip dışarı çıkmıştım. Aslında terk etmek sayılmazdı, kimseye görünmeden kaçtım desem daha doğru olurdu. Gecenin bir vakti Denis ve Maya'nın katıldığı bir partinin sonu polis baskınıyla bitince ikisi de soluğu bizde almıştı. Partiye gittiklerinden haberim yoktu ama sosyal medyada paylaşılan görüntüler vesilesiyle öğrenmiş oldum ve eminim onlar da bizden habersiz giderken buradan öğreneceğimizi biliyorlardı. Maya'yı henüz tanımıyordum ancak Denis'i biraz çözmüştüm. Aptal değildi ve bunu bilerek hareket ettiğine eminim.

İkisinin tek gitmesinin elbette bir sebebi vardı.

Denis'in eve sinirle gelmesinin üzerine, Batın'ın daha öfkeli bir şekilde evi basmasıyla ortam birkaç dakikada izdihama dönüşmüştü. Olayın sadece küçük bir polis baskınından ibaret olmadığını anlamam fazla sürmedi. Partiye polislerin gelmesinin sebebi Denis'in asılsız bir ihbarda bulunmasıydı, en azından konuşmalarından bunu anlamıştım. Ve sanırım Denis, Mayıs'a uyuşturucu vermişti, partide uyuşturucu kullanılıyor diye de ihbar vermiş. Denis'in öyle habersiz gitmesinin sebebi belli ki buydu, bize güvenmiyordu çünkü. Bana güvenmiyordu belki de. Alara'ya söylese bana söyleyeceğinden belki de şüphe etmişti ve benim öğrenmem onun hiç hoşuna gitmeyebilirdi.

YALANCI ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin