7. Yalancı Maskeler Ardında

32 8 0
                                    





7. Yalancı Maskeler Ardında




İnsanların duygularını öldürmek de cinayetten sayılıyorsa şayet, en büyük katili bendim.



"Yaşadığın her anı arkasına sıkıştırdığın maskede birikip toplanıyor, kaybolmuyorsa sadece sana batmaya hazır kesik bir cam parçasına dönüşüyor. O maskenin ardında çok kan akıtıldı ama hiçbiri gözlerine ulaşılmadan kurutuldu. Yine o maskenin ardında söylenecek çok şey bırakıldı, hepsi de o iki dudağının arasında ezilip kaldı. Zira yalancı maskelerin ardında söylenmeye cesaret edilmemiş çok sır birikti."





&





Taylor Swift - Cardian

Billie Eilish - NDA

Lana Del Rey - The Blackest Day

Nilu - Are You With Me








Ne yaptığını bilmek ve ne yapacağını bilmemek... Bazen hayatın sadece bundan ibaret olduğunu sanıyorsun. Bazı insanlar bu ikilim arasından sıyrılıp kurtulabilmek için yıllarını veriyordu. Çünkü zaman alıyordu, yoruyordu, uğraştırıyordu. Ya ne yaptığının farkında olmak... Sanırım bildiğim tek şey buydu. Çünkü ne şimdi ne de gelecekte ne yapmak istediğimi bilmiyordum, ama ne yaptığımın farkındaydım. Yaptıklarımın ve yaşadıklarımın iyi veya kötü olmasıyla ilgilenmiyordum artık. Alef'te doğru ve yanlışı ayırt etmek zordu. Artık ikisinin gerçekte ne anlama geldiğini unutalı çok olmuştu. Ama kendime iyi diyemeyeceğim kadar acımasızdım, bu yüzden acımasız bir kötü olduğumun farkındaydım. Ve bu bana hiçbir şey hissettirmiyordu. Neden böyle olduğumu sorgulamıyordum artık. Zira cehennemde yaşıyorduk, cehennemde adalet aramak da mantıksız kalıyordu.

Benim cehennemim kafamdaki şeytanlar ve burası.

Bu dünya cehennemdi ve ben sadece cehennemi harlıyordum. Kendimi kandırıyordum. Ama kafamdaki cehennemi kandıramıyordum. O zihnimde cirit atan şeytanları alt etmenin başka türlü yolunu bulamadım. Bu yüzden kendime bir oyun alanı kurdum. Onları susturabilmek için başkaların canını, en çokta kendi canımı yaktım. İçimde var olan tüm duyguları tek tek öldürdüm. Yine de her gece zihnimde bana cehennemlerini yaşatmaya devam ettiler. Beni gittikçe kötü bir kız olmaya zorladılar. Neler yapacağımı bilemediler. Bütün bu yaptıklarımın sonu hep bana yansıdı. Ve sonunda onlardan farksız kalmıştım.

YALANCI ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin