13. Mavinin Yalancısı

24 7 0
                                    


13. Mavinin Yalancısı




Ölen cesedin kanını en iyi denizler gizler, belki içindeki çığlığı da derinine gömer.


"Geçmişi silemiyorsan ondan kaç. Peşinden gelmeye devam ediyorsa saklan. Seni bulmak istiyorsa o zaman çık karşısına. Çünkü kaçacak yerin kalmadı. Çünkü bazı yaraların dikişi olmaz... Dikişi de tutmaz zaten. O iki düğümü atmaya çalıştığın susmayan vicdanın sesi, sakladığını sandığınsa birer aldatmaca..."





&





Chase Atlantic – Swim

Chase Atlantic – Heaven and Back

Chase Altantic - Triggered 






Bazı duyguların sonu müebbet... Bazı kelimelerin anlamı da öyle

Mayıs... Alizarin.

Alizarin, kırmızı demekti. Saysam birçok anlamı birçok tonu ve birçok anısı vardı. Hiçbiri de ölüm ve yaşam kadar anlamlı ve gerçek değildi. İkisinin arasında kalansa; hayat, bazense kâbus. Bu dünya bana ölümle yaşamı vermedi o kâbusu verdi, ardında bıraktığı enkazınsa farkında bile değildi. Benim soyadım bu hayattaki en büyük damgamdı ve bana geçmişin birkaç anısını unutturmaya hiçbir zaman fırsat vermiyordu. Hep birilerin dudaklarından çıkıyordu o kelime, hep bir yerlere yazılıyordu... Onlara göre basit bir kelimeden ibaretti sadece, ama kimse de bilmiyordu o kelimenin anlamı, rengi benim kendimi kaybedişim olduğunu. Kendimi kaybedişimin olduğunu.

Bir oyunla başladı benim bununla tanışım ama yıllar sürdü kâbusu.

İnsanın en yakın arkadaşını, çocukluk arkadaşını sırf bir oyun oynadı diye kaybeder miydi? Etmiştim. Arkadaşlar bazen insanın cenneti de olabiliyordu cehennemi de. Ben hangisi oldum hâlâ bilmiyorum. Yine her şey benim başlattığım oyunla başlamıştı o gün. İki yıl önce sadece eğlenmek için girdiğimiz mekânın çıkışında içimizden birinin öleceğini bilemedim. Sadece üç kişiydik o gece, ben, Naz ve Miraç. Her şey normalinde giderken sonradan dolaylı olarak benim için çıkan kavga yüzünden orayı terk etmiştim, çıkarken hatırladığım tek şeyse öfkeli olduğum ve Miraç'ın arkamdan gelişiydi. O akşamüzeri neye kızdığımı bile doğru düzgün hatırlamazken bir anda hızlı adımlarla karşıdan karşıya geçmeye çalışmıştım. Tam o sırada yoldan hızla gelen arabayı fark etmemiştim. Arabanın bana çarpacağını anladığım an Miraç'a gelme dememe rağmen beni dinlemeyip yolun ortasına atlamıştı.

YALANCI ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin