11. Kesilmemiş Dilin Katili
Söylenecek çok şey bıraktın arkada, söyleyecek zaman tanımadım sana. Sadece duyguların değil, belki de söylenmemiş sözlerin de katiliydim.
"İnsan derinden hissettiklerini anlatamadığı için susarmış, hemen konuşamazmış. Senin sözlerin derinden değil yüzeyden geldiği için bu kadar beklemiyordu belki de. Dilinde sakladığın, dudaklarında hapsettiğin her sözün katilisin. Sen orada koca bir gerçeği hapsettin, katlettin... Kendi zihnine hükmettin, hislerini öldürdün... Dudaklarından çıkacak tek bir sözü etkilemeyen yaşadığın onca şeye rağmen... Sen küçücük bir şeye yenildin."
&
Taylor Swift – Lavender Hazr
Alina Baraz - To Me
Teya Dora - Džanum
Sarhoş bir insanın dudaklarından dökülen her söz, aklından değil yüreğinden gelir derler.
Aklın durur, mantığın susar ve sadece sen konuşursun. Ne kadar doğru ne kadar yanlış konuştuğunun bir önemi yok, o dudaklarından dökülen göğsünün ardında atan yerden geliyordur. Ağzından çıkan her söz bir yerlerde dolanmadan dilinden çıkar. Ardında başka bir niyet olmadan. Ya da sen öyle sanıyorsun.
Sarhoş bir insana onun iradesi olmadan istediğim her şeyi yaptırmak, istediğimi söylettirmek, istediğimi yaptırmak kolaydı. İradesi senin elinde oluyordu. Sonuç her ne olursa buraya gelmemin tek sebebi Aren'di. Böylesine göz alıcı bir mekânda insanın sarhoş olmaması biraz zordu. Onu bu yüzden buraya getirdim. Onu sarhoş edip, aklından geçenleri öğrenmek istiyordum.
Benden habersiz arkamda çevirdiklerini istesem belki daha farklı bir şekilde öğrenebilirdim. Daha acımasız ve daha zahmetli yollarla. Ama bu işin sonucunda nereye gideceğimizi kestiremedim. Onu zorla konuşturmaya kalkışsam belki eninde sonunda dökülecekti, ama sonrasında ne yapacağını kestiremezdim. Neler yapacağını, benim hakkımda bu kadar şey bilirken bana nasıl karşılık vereceğini bilmiyordum. Çünkü onu gerçekten tanımıyordum. Bilinmezlik gibi bir şeydi.
Birinin ölümüne karıştığımı bilecek kadar beni tanıyordu o.
Ve ben de bu gece onu tanıyacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANCI ŞEYTANLAR
Teen Fiction"21. yüzyılda bir kelebeğin bile intihar edebileceği ihtimalini öne süren yazar, aslında yaşasaydı ne kadar haklı olduğunu görürdü." Ama biz seninle çok fena kaybedecektik...