14

914 24 18
                                    

Sam's pov

Sedela som na gauči a Pay sa túlil ku mne. Netušila som čo mám povedať pretože bol neskutočne zlatý. Oči mi ubiehali z televízie na neho a zasa späť. Pozerali sme nejakú romanticku komédiu ale prišlo mi že ja tu romantickú komédiu zažívam aj v skutočnosti. Vzala som si pohár s džúsom a odpila som si.

Keď film skončil ,Pay vypol televízor. Pozrela som na neho a nadvihla obočie. zrazu ma len zvalil na gauč a zaprel sa nadomňa. Nežne sa usmial a prisal sa mi na pery. Pootvorila som ústa a po pár malých chvíľach sa strhla bitka jazykov...

Keď sme sa odtiahli po pár minútach aby sme sa zhlboka nadýchli ,pristúpila som sa k nemu a privrela oči. Pobozkal ma do vlasov a rukami objal.

Payton's pov:

Sadol som si vedľa nej aby si preložila nohy cezomňa hneď na to ako som zapol nejakú hru. Vzal som si ovládač a nechal ju nech ma chytí za ruku. ,Do jednej ruky si vzala mobil a usmievali sme sa . Ubehlo už pár dní od toho čo sa vrátila z nemocnice.

Asi hodinu sme hrali keď v tom niekto zaklopal na dvere. Pohlady sa nam stretli a presunuli sa na dvere. Vstal som a prišiel k dverám. ,,čakáš niekoho?" Sam sa zamyslela ,,o nikom neviem" otvoril som dvere a usmial sa ...,,Sam? Naozaj o ničom nevieš?"

Taká rýchla ale dnes večer vyjde ešte jedna ,sľubujem! Absolútne mi to nevychádza s časom tak sa ospravedlňujem🥺. Poprosím aby ste do komentárov napísali váš názor na túto "knihu" a kto si myslíte že prišiel. Ďakujem za všetkú podporu ,zbožňujem vás❤️ ~papa🦋

nič to neznamenaloWhere stories live. Discover now