Tak párty ....príde aj moja najlepšia kamarátka Suzan. Vlastne aj jediná kamarátka. Bez nej by som asi z Paytonovho domu utiekla.
***
Prišla Suz ,hneď som jej otvorila .je šesť hodín o siedmej sa to začína a Suz mi prišla robiť módnu poradkyňu . Vybrala mi svetlé šaty približne do polovice stehien a natočila mi vlasy. No na make-up som tu ja. Sebe som spravila jemne lotosový vo farbe mojich šiat a Suz do zelená podľa jej topu.***
Dom sa pomaly zaplňoval ľuďmi Payton nachystal alkohol a jedlo. Mal na sebe biele tričko ,na tom čiernu polobundu a čierne džínsy. Hudba hrala na celý dom div že sa neotriasali steny.Suz mi podala plastový pohárik no to som nevedela že do toho namiešala alkohol....a nie slabý . Vypila som to išli sme si zatancovať a potom už som nevnímala čo pijem ani koľko pijem.
O dve hodiny som bola na mol opitá ,nič z toho si nepamätám ale z toho čo mi hovorila Suz a dokazovali jej videá som sa postavila na stôl a začala tancovať ....šialene tancovať. Vraj som kričala že je mi horko a dávala som si dolu šaty.
Hneď na to Payton všetkých z domu vyhodil. Ďalej už si ako tak niečo pamätám. Podišiel ku mne a povedal mi aby som zliezla . Odmietla som a to už to Paytona nebavilo lebo vedel že zachviľu príde Pani Moormeierová. Vzal ma na rameno a ja som trepla najväčšiu hlúposť. ,,pekne ..."štikútla som si ,,voníš"
Odniesol ma do mojej postele a položil ma na posteľ ,vyzul lodičky a uložil ma . Nahol sa ku mne a šepol ,,toto už mi nikdy nespravíš" nechápala som čo tým myslel. No odbehol upratať.
Payton's pov
Mala v pláne sa pred polovicou školy vyzliecť! Nemohol som jej to dovoliť. Odniesol som ju do postele a upratal dom. Keď prišla mama tváril som sa že som zaspal na gauči. Spomenul som si na to ako som ju videl spať ,bola taká krásna.
Sam's pov
Vstala som a vyšla z izby ,mohlo byť pol jednej ráno. Podišla som k zábradlia a uvidela Paytona. ,,Heeej Paytoon" šepkala som fakt na hlas. Zišla som k nemu a on si sadol a pretrel si oči od únavy. ,,čo sa deje?" Prehovoril a zo mňa vypadlo. ,,nedá sa mi spať.
Ukázal na miesto vedľa neho. Kebyže som triezva ...nikdy si k nemu neľahnem ,no ja som triezva nebola a on si ľahol ku mne ...ležali sme tvárou k sebe a chvíľu na seba len tak pozerali. Po chvíľke som sa otočila a hlesla ,,dobrú noc ,Paytonko"uchechtla som sa a keď som si toto ráno uvedomila povedala som si že už nikdy nebudem piť. Payton ma rukou chytil okolo pásu a hlavu si položil k mojej. ,,Dobrú " odzdravil a obaja sme zaspali
***
Keď som sa zobudila ešte stále v Paytonovom objatí ,hrozne ma bolela hlava...o chvíľu sa prebral aj on . Videl ma ako sedím na gauči a držím si hlavu. Na chvíľu zmizol v kuchyni a vrátil sa s pohárom plným uhorkovej vody a tabletku aspirínu.Nedeľa bola zvláštny deň. Celý deň som pozerala televízor a Payton sa zasa správal ako Payton . Nechápala som ako sa mu môže tak často meniť nálada. Zavolala som Suz a tá mi všetko o včerajšku povedala. ,,dievča...bolo to šialené" počula som z jej strany smiech.
Payton po celom dome pochodoval v šedej mikine a v šedých teplákoch . Zo včerajška som si ťažkú hlavu nerobila . Večer som si išla ľahnúť a do pár minút som zadriemala . No stihla som počuť Paytonov pozdrav keď stál vo dverách ,,dobrú noc..." Šepol no bolo to počuť.
Trošku som sa rozpísala a druhú časť napísala už teraz snáď to nevadí budem rada ak necháte vote a nejaký komentár❤️
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte