,,o dva týždne je predsa ples"nadzdvihla som obočie keď dovolal. ,,Áno to je sice pravda, ale pýtal som sa riaditeľky ...vraj môžu prísť" vyvalila som oči a zajasala. ,,Stihneme zjesť tu pizzu dokým pôjdeme do kina?" Prevrátil očami ,,jasne že áno"zasmial sa a ja s ním.
***
O 30 minút zvonila pizza. Payton zbehol dolu zaplatil a vrátil sa späť hore ku mne. Ja som zatiaľ pustila film a začali sme jesť pizzu . ,,Hmm na aký film vlastne ideme?" Spýtala som sa s plnými ústami. ,,Prekvapenie" uškrnul sa a nechal ma v napätí...keď sme dojedli a dopozerali film bol čas tak akurát nachystať sa. Zaliezla som s oblečením a hrebeňom do kúpeľne a začala sa upravovaťDala som si jemný make up,obliekla sa a vyčesala vlasy do drdolu. Vyšla som z kúpeľne dolu do obývačky a na chvíľu si sadla na kreslo a čakala na Paytona. Bolo 15:29 a on tu stále nebol, už som si chystala posmešný monológ o jeho meškaní . Keď zišiel dolu schodmi a v tej sekunde sa zjavil na telefóne čas 15:30 prekrutila som očami.~Štastlivec~ pomyslela som si a zamračila sa.
Pay sa usmial keď si doobuval tenisky. ,,Môžeme?" Len som kývla,chytila ho za ruku a vyšli sme von k jeho autu. Keď sme si kúpili popcorn a sadli si ,obaja sme začuli známy hlas. Otočili sme sa za ním a ja som prevrátila očami. Elis ,Paytonova byvalka a moja spolužiačka. Keď nás zbadala ,uškrnula sa na kamarátky a sadla si za nás. Priklonila sa k Paytonovmu uchu ,,Nový úlovok? Alebo ňou len zaháňaš myšlienky na mňa?" Zamračila som sa ,Elis bolo prvé a posledné dievča ,ktoré sa rozišlo s Paytonom a nie Pay s ňou.,,A ty? Nečakala by som že ťa uvidím s Paytonom" nechutne sa uchechtla .rukou sa opierala o moje sedadlo.
Payton's pov:
Otočil som sa k nej a zdrapil jej ruku. ,,Prišla si provokovať ,alebo pozerať film?" Znechutene som prskol a jej ruku odhodil k nej. Otočil som sa ,chytil Sam za stehno ,usmial sa na ňu a pozeral. Živo som si vedel predstaviť urazený pohľad Elis sediacej za nami.
,,Zvláštne ,somnou si po kinách nechodil" zasa podripla. ,,A pri tom si mi každú horúcu noc vzdychal do uška ako ma miluješ "uškrnula sa. Snažil som sa to nevnímať a videl som že Sam tiež. ,,Dala ti táto princezná vôbec?" Otočil som sa ,rukou udrel po sedačke ,,ak okamžite nesklapnes zničim ti život a ty dobre vieš že viem ako." Zamracil som sa a otočil. Zbytok filmu sa neozvala.
Keď film skončil rýchlo som vstal ,vzal Sam za ruku a rýchlym tempom vyšiel von zo sály kde sa film premietal. Zastavili sme vo veľkej hale kde ma Sam sama zastavila. ,,Musím ísť na wc." Usmiala sa ,dala mi pusu na líce a odišla. Vzal som telefón a napísal chaseovi 'tá mrcha do nás celý film rypala' dúfal som že to pochopí. Keď som dopísal pristavila sa ku mne štíhla blondínka so zelenými očami. ,,Čo zasa chceš ...zasa chceš všetko pokaziť?" Zamračil som sa a odstrčil ju. Prechádzal som okolo nej keď ma zdrapila za ruku a zastavila .
,,Chcem sa len porozprávať,Pay.'' vytrhol som si ruku a pritisol ju k stene. ,,My dvaja ,Elis...si nemáme už čo povedať." Elis sa len pozrela do boku , škodoradostne sa uškrnula ,,ja myslím že hej." pobozkala ma. Hneď som sa odtiahol no na to som si všimol Sam prebehujucu okolo mňa so slzami v očiach von. Chcel som za ňou okamžite ísť. ,,Toto si ešte vybavíme ,ty mrcha!" Zvýšil som na ňu hlas a rozišiel sa za Sam. ,,Veľmi rada to dokončím u teba" poslala mi pusu no to už som vychádzal za utekajucou Sam. Nikde som ju nevidel. Ako prvé mi napadol môj byt , bežal som do auta a šiel cestou domov a obzeral sa kde ju uvidím. Bol silný dážď a vietor.
Sam's pov:
Bežala som čo mi nohy stačili. Bežala som k Suzinmu bytu keďže to od kina nebolo až tak ďaleko. Prišla som ku dverám a so slzami v očiach,zmoknutá a uzimená som je začala búchať na dvere. O chvíľu sa otravene ozvalo za dverami. ,,Šak už idem." Keď otvorila dvere zostali sme bez slova na seba hľadieť,na to som sa rozplakala a objala ju. Zavrela za nami dvere ,, dievča čo sa preboha stalo?" Pohladila ma po vlasoch a utešovala.
Nevedela som zo seba dostať ani slovko a zastaviť slzy.,,El-is a Payton..." Vzlykla som ,, bozkávali sa." Suzi vyvalila oči,,Elis Rouanos?" Kývla som. Len ma zaviedla k nim do sprchy. Kým som sa sprchovala mi nachystala uterák a jej oblečenie. Tá horúca sprcha bodla dobre.
Suz napísala Paytonovi, že ma nemá hľadať a že to posral ako len mohol. Vyšla som zo sprchy,usušila sa a obliekla si prichystané veci. So zaslzavenymi očami som prišla k nej a sadla si za ňou. ,, Ďakujem" objala som ju. Zrazu znova prišiel dusivý pocit. Bežala som do kúpeľne a vykašľala krv do umývadla. Suz dobehla ku mne a zhrozene má sledovala.,,Čo to ma byť ,si v poriadku?!" Len som kývla ,,už je to druhý deň čo sa to deje ...neviem čo to je" Suz sa na mňa s ľútosťou pozerala. ,,Musíš to niekomu povedať ....toto nesmieš nechať len tak
...čo ak je to niečo vážne ....čo ak to máš ešte z tej nehody???"Payton's pov:
Práve som prišiel domov keď mi prišla správa od Suzi.'Sam je u mňa ,nemusíš ju hľadať...neskus prísť lebo ti nakopem tu tvoju rozkošnú tváričku ak nahodou samozrejme niesi s Elis,v tom prípade ju pozdrav.' Trochu som si oddýchol že je v poriadku no mrzelo ma to ,nemohol som za to. Snažil som sa im obom dovolať no ani jedna nezdvihla tak som sa rozhodol odpísať. 'ja za nič nemôžem...povedz Sam nech sa vráti ,že sa chcem normálne porozprávať a vysvetliť to.' taktiež som si našiel správu od Chasa 'mrcha? Myslíš Elis? Ty si bol so Sam a stretli ste Elis?...no bráško...chceš byť pochovaný normálne alebo spálený?' prevrátil som očami. 'nieje čas na srandy, pobozkala ma pred Sam,odstrcil som ju ale to už Sam utiekla k Suzan a nechce sa vrátiť.'
Zhlboka som sa nadýchol keď mi prišla správa od Suzi. 'vieš komu si hovor príbehy ,pobal Sam všetky veci...príde si pone jej otec ...dnes spí u mňa'Cítil som ako mi vrie krv v žilách. 'nechaj ju vychladnúť a v škole sa porozprávajte' zamracil som sa nad chasovou správou ale asi mal pravdu. Otvoril som zablokované Elisine číslo 'toto si posrala a ja ti to dám pekne vyžrať...hneď ako prídeš do školy.' o pár sekúnd cinkla správa. ' aj mne sa to páčilo a rada si to zopakujem :*'
Takk toto je celkom dlhá časť a som za to aj rada ,bola v celku dramatická ale zaslúžite si drámu!!! Informácie o Elis nájdete už v časti: postavy. Ďalšia časť bude kratšia a bude o Elis a o tom prečo je taká aká je. Dúfam že sa vám páčila časť a celkom ma zaujíma ako si myslíte že to bude pokračovať tak vaše nápady mi môžete písať do komentárov rada si to prečítam . Zároveň trošku meškám lebo som sľúbila že táto časť vyjde včera no bohužiaľ už je trištvrte na dve ďalší deň ale myslím že je to stále lepšie ako rok xd. Dajte mi vedieť či mám trochu ubrať s drámou alebo sa vám to takto páči <3
Papa~🦋
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte