Ráno som vstala za svitania ako vždy keď idem do školy. V dome bolo ešte ticho. Začala som si zo skrine vyberať oblečenie. Nakoniec vyhralo čierne veľké tričko a riflové kraťasy.
Počula som ako pani Moormeierova zabuchla dvermi keď odchádzala z bytu. Vyšla som z izby len v župane a namierila si to do kúpeľne. Opláchla som si tvár ,umyla zuby ,spravila prijateľný make-up a nedokonalý drdol.
Keď som vychádzala z kúpeľne počula som zavretie dverí. Vyšla som a môj pohľad sa spojil s tým Paytonovym ...vlasy mal rozcuchané a hnedé teraz rozospaté oči sa mu jemne leskly. Nesnažila som sa s ním udržiavať dlhý očný kontakt tak som svoje oči po chvíli odtrhla z toho nedoceniteľného pohľadu.
Vošla som do svojej izby ,zhodila zo seba župan a obliekla si veci ktoré som si popredu nachystala. Hneď ako som sa obliekla ,schádzala som rychlim krokom do kuchyne a spravila si jemnú kávu.
Payton bol po prvýkrát dlhšie v kúpeľni ako ja. No o chvíľu nakoniec vyšiel. Vyšiel....ale len v nohaviciach ...takýto pohľad sa mi u nich doma naskytoval docela často.
Payton's pov
Schádzal som dolu do kuchyne, sedela tam ,cez to veľké čierne tričko jej neboli vidieť krivky ale stále to bol pohľad na nezaplatenie. ,,Sam....správ mi kávu"prehovoril som a spozoroval jej pohľad.
,,V tej vete si niečo zabudol."prevrátila očami a odvrkla. ,,Máš pravdu....s cukrom a mliekom..." Začal som si obúvať tenisky a ona mi začala robiť kávu.
Jej nepriaznivý pohľad sa mi prestával páčiť a tak keď som si bral kávu poďakoval som.
Sam's pov
Neverím...Payton Moormeier vie poďakovať ,,wow"falošne som zajasala ,,ty vieš ďakovať?"
Pohľad z kávy presunul na mňa.,,radšej sa ukľudni Sam. Chceš odviezť alebo máš odvoz?" Po chvíli premýšľania som prehovorila,,odvoz nemám,ale s tebou do auta nesadnem." Prázdnu šialku od kávy som položila a odišla sa obúvať . ,,Sakra Sam ....mama ma zabije ak zistí že som ťa v daždi nechal ísť peši."
,,Tak jej povieš že som nechcela."rukou buchol po stole až hrnček z kávy spadol a roztrieštil sa na dosť kúskov. Odskočila som ,svoj pohľad presunul na mňa.
,,Sakra ,Sam nechaj to ...porežeš sa ." No to už bolo neskoro a ja som v ruke držala krvavý črep skla. *Au* stiahla som ruku k sebe a Payton sa hneď zohol ku mne. Chytil mi krvavú ,roztrasenú ruku a vzal mokrú utierku.
Krv z ruky mi začal utierať. ,,počkaj tu a tých črepov sa ani nedotkni." Vstal a odbehol pre obväz. Malý črep som si schovala do tašky a ďalej si chladiaci servítku prikladala na ranu. Príjemne to chladilo.
O chvíľu sa Payton vrátil aj s dezinfekciu a obväzom. ,,trochu to bude štípať." Z tváre som mu nevedela nič vyčítať.a keď mi utierku s dezinfekciou priložil na ruku zakvílila som. Druhou rukou ma chytil za ruku a stále neprejavoval iné emócie. Keď mi dôkladne vyčistil ranu ,obviazal mi ruku obväzom.
Hneď ako to ukončil ruku som stiahla k sebe. ,,ďakujem"potichu som zabručala a on upratal črepy po hrnčeku. Pozrela som na hodiny ,čas bol celkom fajn ale tak akurát na odchod.
Vyšli sme von . Pohľadom má hypnotyzoval k jeho autu. Po dlhšom premáhaní sa som si sadla k nemu do auta. Do jeho krásnej červenej toyoty supry.
Keď naštartoval ,zapla som si pás a pomaly sme vyrazili. Cesta bola naplnená tichom ani nie trápnym tichom ale tým príjemným tichom.
Keď sme zastali ,vzala som si tašku a vystúpila z jeho auta. Všetky oči som cítila na sebe no ja som hľadala len tie Suzine. Suzi som uvidela pri vchode do školy , čakala na mňa ako vždy. Podišla som k nej a hneď ju objala .
,,Čo sa to tu deje ...prečo na mňa všetci pozerali?" Po chvíli zo mňa vypadlo. ,,Vyšla si z Paytnovho auta a tam nesedel len tak hocikto ." Suz sa zasmiala a spoločne sme vošli do školy.
Škola prebehla bez problémov. Na obede sme sa so Suz dohodli že má zoberie k jednomu chalanovi z našej školy na párty.
Moc som neprotestovala,potrebovala som sa odreagovať a toho som docielila jedine so Suzi.Po škole sme išli najskôr k Suzi a pripravili sme ju ,keď sme vošli k Paytonovi domov vybehli sme po schodoch a pripravili mňa. Mala som na sebe modré kratšie šaty.
A Suz mala krásne čierne šaty s čipkou.
Vyšli sme z domu a už na nás čakalo auto. Bolo to auto Suzininej známej. Poznala som ju dlhšie.
Keď sme vošli na párty, pár očí zostalo visieť len na nás. Rozhodli sme sa že sa zájdeme napiť. Chvíľu sme sa rozprávali keď ku mne prišiel majiteľ párty. Bol to pekný ,vysoký ,modrooký blonďák.
Sledovala som ho mojimi modrými očami akoby mi šlo o život. ,,Nešla by si si zatancovať?"po chvíli z neho vypadla táto veta a moju tvár postihol milý a úprimný usmev. Po dosť dlhom tancovaní som sa dozvedela o tomto bloňdavom princovi dosť vecí...vraj sa volá Jacob ,má 17 a samozrejme je z našej školy.
Keď sme boli obaja dosť vytancovaný, išli sme sa napiť. Uvidela som Suzi opretú o stenu bozkávajúc nejakého chalana ktorého som v živote nevidela. Musela som sa nad tým pousmiať. Vzala som si vodu a pozrela na Jacoba. S úsmevom si odpil so svojej vody, keď sme sa chvíľu rozprávali zrazu všetci stíchli a dovnútra vošiel on.
Payton. Toto bolo snáď jediné miesto kde som nevidela tú jeho dokonalú tváričku.no on sa musel prisrať aj sem...ďakujem ti Payton za návštevu. Pozrela som na Jacoba . O pár sekúnd sa všetci zasa normálne bavili a Jacob sa mi pozrel do očí. Prameň mojich hnedých jemne natočených vlasov mi dal za ucho .
Na mojich lícach som pocítila jemnú červeň.pomaly sa ku mne začal nakláňať a privrela som oči keď v tej chvíli do mňa niekto strčil. Prudko som na danú osobu zazrela ...hádajte kto to bol ...Payton...vyrušil ma ,zasa! Konečne som mohla Jacobovi predať svoj prvý bozk no Payton to zasa pokazil.
,,Čo je?!" Vyhriakla som rozhorčene . ,,Prečo si tu s Jacobom?"postavila som sa k Jacobovi a pritisla sa na neho. ,,a prečo by aj nie?" Prezrel si chlapca pri mne . ,,Vypadni od nej." Skoro mi vypadli oči s očných jamiek. ,,Čo prosím?!"zazrela som naň ,,toto nemôžeš" Jacob ma chytil za ruku a potichu mi šepol do ucha že sa stretneme zajtra v škole o pol ôsmej pri skrinkách.
Po chvíli odkráčal a zasa som pocítila jemnú červeň no keď som uvidela Paytonov znechutený pohľad , hneď som sa spamätala ,,čo je?!" Zamračila som sa prešla okolo neho a šla k Suz .
Ňom koniec docela dlhej časti tak dúfam že ste si čítanie užili. Písanie má docela bavilo ,ďalšia časť bude trošku zaujimavejšia , slubujem . Potešil by vote a koment ❤️
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte