9

1K 24 2
                                    

O štvrtej som prišla do parku. Jacob už tam čakal ...sedel na lavičke s ružou v ruke,milujem ruže no nie až tak ako tulipány. Podišla som k nemu. ,,Ahoj" Usmiala som sa a on svoj pohľad z ruže presunul na mňa. Na tvári sa mu zočil úsmev . ,,Ahoj Sam" objala som ho a vtisla mu pusu na líce.

,,Tak o čom si chcela somnou hovoriť?"s úsmevom si sadol a ja už bez úsmevu k nemu. ,,No...Jacob" Jacobovi úsmev klesol. ,,Sam začínam sa báť..." Chytila som ho za ruku . ,,Neboj nieje to tak zlé,dúfam...len som sa ťa chcela spýtať či ku mne...niečo cítiš" vravela dosť potichu.

Jacob zdvihol pohľad z jeho lona. ,,Áno...určite že áno,prečo?" Zaklipkala som očami ,,a ty ? Cítiš ku mne niečo Sam?" Povzdychla som si a to už vedel že si nejsom istá... nejsom si istá či milujem Paytona alebo Jacoba. Tak čo teraz?

,,Neviem ....určite ťa ľúbim ale je tu ešte niekto a nejsom si istá ku ktorému cítim niečo viac" Jacob sa povzbudivo usmial ,,to je v poriadku Sam"pohladkal ma po ruke a vstal. ,,Ale snáď ťa môžem pozvať na priateľskú prechádzku"usmiala som sa a vstala. Podal mi ružu a vyšli sme východom k mestu.

Prechádzali sme popri cukrovej vate. Zacítila som ako ma k nej pritiahol. ,,Dúfam že máš rada vatu."zasmial sa a už mu do rúk podávali 2 vaty. Zasmiala som sa a usmiala ,jednu vatu mi podal a ja som mu za to dala pusu na líce a rozbehla sa k fontáne. Chvíľu zostal ako obarený no neskôr sa rozbehol ku mne .

Sadol si ku mne ,pozreli sme na seba a zároveň sme sa zasmiali. Pomaly sme dojedli vatu a pobrali sa späť. Bolo už chladnejšie. Začala som si šúchať ruky o seba. Jacob si všimol že mi nieje najteplejšie a tak mi dal svoju bundu . ,,Na konci ulice je kaviareň môžeme ísť aj tam." S úsmevom som kývla.

***

Sadli sme si ku dvojitému stolu ku oknu naproti sebe. Chytil ma pod stolom za stehno a pozrel na čášníčku . Prišla k nám a objednali sme si Cappuchina. O pár minút ich priniesli zatiaľ čo sme sa rozprávali. Dala som tri cukrové sáčky ako zvyčajne .

Jacob si to ani neosladil . No pozeral na mňa ako na spasenie hneď ako si všimol že som si dala 3cukrove sáčiky. Zasmiala som sa nad jeho reakciou a odpila si z Cappuccina . ,,Sam?" Zdvihla som zrak na neho hneď ako som položila pohár.,,áno?" Poškrábal sa na zátylku ,,môžem sa spýtať kto je ten druhý ku ktorému niečo cítiš?" Vyvalila som oči a pozrela na stôl. ,,Možnopayton" povedala som rýchlo a asi aj znezrozumiteľne.

,,Nerozumel som" odkašlala som si ,,možno Payton" tento krát som artikulovala no nie nahlas. Oprel sa o stoličku. ,,Payton ?"trochu posmutnel. S povzdychol v hlase ma sledoval ,,áno...asi"
Kývol. Pomaly sme dopili a vyšli von z kaviarne.

***
Otvorila som dvere a vošla domov. Vyzula si topánky a ružu dala do vázy. Sadla som si na gauč ... Obzrela som sa po dome,podozrivé ticho... Chalani nejsú doma. Uchechtla som sa pre seba . Zapla som televízor vybehla si pre lak a odlakovač . Starý a zošúchaný lak som si zotrela z nechtov a namaľovala si nový.

Tyrkysový lak som si nechala zaschnúť a vyvetrala som aby sa smrad z laku vytratil . Vybehla som k sebe do izby a obliekla si tyrkysové šaty. Spravila som si vyšší drdol a jemne modro-zelený make-up.

Obula som si čierne lodičky keďže modré som nemala tu ale doma. Vzala som si čierny sveter a šla smerom k Suz .

***

,,Áno?" Suz otvorila s vyvalenými očami. ,,Dievča...vyzeráš úžasné! Tak kam ideme dnes?"zasmiala sa . Smiech som jej opätovala . ,, Takže .... máme ešte asi hodinu do otvorenia baru." Suz hneď išla do svojej skrine.,,a čo to znamená pre nás?" S úškrnom povedala keď som vysýpala make-up na jej stôl. ,,To znamená že sa ideme zabaviť"zasmiala som sa .

,,Slečna Rivefroodova takúto ťa nepoznám" zasmiala sa Suzi. ,,Tak sa zoznámte" mrkla som na ňu a sadla si na posteľ.  Suz si obliekla dlhšie šaty vínovej farby. Sadla si oproti mne a ja som jej spravila jemný hnedo-bordovy make-up. Vlasy si len natočila a nechala rozpustené. Obula si hnedé topánky na podpätku a vyrazili sme. Taxíkom sme sa odviezli až k miestnemu baru.

Síce máme 18 až za chvíľu ale s našim výzorom by sme sa určite dostali všade. Vošli sme dovnútra a išli si sadnúť k pultu. Za nim stál celkom slušne vyzerajúci asi 20 ročný chalan. Usmial sa na nás a oprel o dosku pultu. ,,Čo to bude dámy" usmial sa. So Suz sme na seba mrkli. ,,Niečo slabé pre obe.."ozvala sa a ja som len prikývla.

Nalial nám a posunul k nám poháriky.sadli sme si chrbtom k pultu a obzreli sa po ľuďoch tancujúcich po celom parkete. Zrazu som medzi ľuďmi rozpoznala známe tváre. asi každý vie o koho sa jedná a kto nie je to Jaden ,Chase a samozrejme aby nechýbal Payton.

hneď ako si nás všimli prišli k nám. ,,Ahojte" usmial sa Chase. Suz si ich s nadšením obzerala. ,,Ahoj" usmiala som sa a pozrela na Paytona ktorý sa na mňa usmieva jedným kútikom a skúma ma od hlavy až po päty.

,,Nechcete si ísť zatancovať...alebo sa radšej len pozeráte?" Zasmial sa Jaden a hneď som zišla zo stoličky. Schmatla som jeho ruku a išla smerom k tancujucim ľuďom. Poslušne má nasledoval. Postavili sme sa približne do stredu a začali tancovať.

Prepáčte že naozaj dlho nevyšla nová časť. :( Bolo toho teraz dosť. Máte právo byť vytočený lebo som zabudla publikovať túto časť a už ju mám napísanú asi týždeň xd . Tak ale sľubujem že sa posnažím vždy keď budem mať čas. Dúfam že sa vám to aspoň trochu páčilo , MÁME 400 PREČITANÍ😥 ĎAKUJEM MOOOC 💖💖💖

Zaroveň chcem upozorniť, 18.9. vyjde hard to breathe od Paytona 💖.papa🦋❤️

nič to neznamenaloWhere stories live. Discover now