Po dlhej dobe viem viem prepáčte :(❤️blížime sa k 1000 prečítaní a 70 votom🙀😻 ďakujem hrozne moooc❤️
Na ďalší deň som bola úplne rozbitá ,chalani dnes odchádzajú späť do LA a budú mi naozaj chýbať . Dala som si župan a sadla si na gauč v obývačke. Zívla som si a odpila si z kávy ktorú som si práve spravila. Zapla som si televízor a prezrela si sociálne siete.
Zrazu som pocítila na očiach niekoho ruky a začula tichý hlas. ,,Kto je tam?" Zasmiala som sa a odpovedala. ,, Nápoveda?" Cítila som ako sa mi daná osoba priklonila k uchu a šepla . ,,Je to tá najkrajšia osoba na svete, je inteligentná,vtipná,múdra. Každý by ju chcel do postele ...no proste na zožratie"
Uchechtla som sa nad jeho monológom o sebe. ,,Mária Terézia ...si to ty?" Ruky z očí mi hneď zmizli . ,,Čo nie ....fuj" zasmiala som sa a pozrela na Paytona. ,,Škoda ...ako Mária Terézia by si sa presadil viac." Preskočil operadlo kresla a sadol si ku mne.
,,Tak čo Sam... čo dnes podnikneme?"mierne zaskočeno som sa usmiala . ,,Môžme ísť k moru ale nemám plavky takže pôjdeme najskôr tam." Payton len kývol . ,,Chalani už išli " smutne som sa obzrela . ,,Ešte išli niečo vybaviť ale večer sa prídu rozlúčiť . " Kývla som a išla sa prezliecť.
O 15 minút mi na kúpeľnú búchal Payton. ,,Noták Sam ...trvá ti to!"
Vyšla som von s namaľovanonou tvárou a natočený mi vlasmi. Zaklipkal očami a podišiel ku mne . ,,Poviem ti ...toto stálo za tých 20 minút." Chytil ma za pás . ,,Bolo to 15 minút a už poďme." Pritisol sa ku mne a nalepil sa na moje čerstvo namaľované pery.Pohladila som ho po hrudi a odtiahla sa. ,,To by stačilo ....už poďme" zasmiala som sa a vybehla von k autu. Payton mi otvoril dvere spolujazdca. Sadla som si a zapla sa . Vyrazili sme. Cestou sme sa rozhodovali a dohadovali či si mám kúpiť celé alebo 2-dielne.
Vošli sme do obchodu vzala som prvé čo som uvidela i keď Paytonovi sa moc nepáčili. Začal mi vyberať nejaké kúsky a vždy som sa mu ukázala aby posúdil ktoré sú najlepšie.
Nakoniec však vyhrali červeno- biele kockovane dvojdielne plavky. Zbalila som ich a zaplatili sme. Autom sme sa doviezli až k pláži kde sme sa zložili a Payton sa hneď bez opaľovacieho krému vrhol do vody. Ja som sa zatiaľ natrela a ľahla si na deku.
PAYTON'S POV:
Podišiel som k nej a vzal ju na ruky ,zasmial som sa a bežal s ňou k vode. Zapištala no to už sme boli po krk vo vode. ,,HEJJ" zakňučala a pritúlila sa ku mne. ,,Voda je studená a práve som sa natrela." Pohladkal som ju po líci.,,chcela si ísť k moru tak sme tu."
***
SAM'S POV:
Pomaly sa stmievalo . Vrátili sme sa domov a odprevadili sme Jadena a Chasa . Rozplakala som sa. Payton mi na ukľudnenie pustil film a kúpil čokoládu. Po chvíli som zaspala.
Kratšia lebo som dosť unavená ale zajtra večer by som to mohla nahradiť ❤️komentár poteší -važim si vašej podpory 😟❤️
papa 🦋~
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte