PAYTON'S POV
Zatiaľ čo Sam trávila svoj čas s Jacobom ,ja a chalani sme natočili pár tiktok videí a najedli sa . Nakoniec sme si sadli na gauč a pozerali film asi v štvrti sa začali otvárať dvere. Ani som sa nepozrel lebo som narozdiel od Jadena a Chasa vedel kto prišiel. Nahli sa a sledovali ako sa vyzúva. ,,Vážne na ňu musíte hľadieť aj keď sa vyzúva?" Prevrátil som očami keď na mňa hodil spýtavy pohľad Chase. ,,ako si vedel že sa vyzuva?"
Mierne otrávene som si povzdychol. ,,Žeby logika vraví "keď prídeš domov ,vyzuj sa?"nie?" Jaden odvrátil pohľad od Sam a pozrel na mňa. ,,Pay...viem že si vytočený ale nemusíš si to vybíjať na nás ." Stlačil som päsť a kývol . ,,Máte pravdu...veď Sam si môže chodiť von s kým sa jej zachce..."
Pomaly prichádzala k nám. ,,Ahojte" s úsmevom si sadla k nám a pozrela do televízora. ,,Uh...to nieje nič pre mňa. Kde budete spať?" Pozrela sa na Jadena a Chasa. ,,Majú kde spať...byt máme veľký."
odvrkol som pričom môj pohľad stále smeroval k televízoru. Naklonila hlavu na bok a jej tvár ulovila spytavý pohľad. ,,čo ti zasa sadlo na nos Payton?" Hneď ako vyslovila moje meno vstal som a odišiel k sebe do izby.vrela mi krv v žilách. Zamkol som sa a vzal si telefón do rúk. O pár minút je doma mama .
SAM'S POV
,,Čo sa mu zasa stalo?!" Mierne vytočená som pohľadom skákala z Jadena na Chasa. Oni len pozreli na seba a Jaden kývol. Chase sa zhlboka nadýchol. ,,Porozmýšľaj Sam ... " Nadvihla som obočie na znak nechápavosti. Povzdychol si . ,,S kým si bola dnes večer vonku?" Vystrela som sa .,,čo to má s tým spoločne? S Jacobom..."
Chase kývol ,,s Jacobom....nevolá sa Payton ...volá sa Jacob." Vstala som ,,o čom to melieš? Čo s tým má Jacob?len sme sa boli navečerať...to je všetko" odvrkla som a vtedy sa do rozhovoru pridal Jaden. ,,Sam prosím sadni si..." Počúvla som a sadla si. ,,No?" Položil ruku na tú moju.
,,Keď si odišla obrátil svoju izbu hore nohami . Vytrhal stránky z knížky..."prerušila som ho . ,,To už akože nemôžem ísť von?" Chase pokrútil hlavou. ,,Nechápeš to Sam...tu nejde o to že si bola vonku...tu ide o to že s kým si bola vonku" už už som išla niečo povedať keď domov vošla pani Moormeierová.
Rozišla som sa k nej a objala ju. Objatie mi opätovala a pozrela na Jadena a Chasa. ,,Už ste tu! Vitajte chlapci." Odtiahla som sa a s úsmevom pozrela na Chasa a Jadena ktorý už kráčali k pani Moormeierovej . ,,Dobrý večer." Podal ruku Chase. Pani Moormeierová pozrela na Chasovu ruku no svoju nenatiahla ,namiesto toho pritiahla Chasa do objatia.
Hneď na to Jadena a išla im prichystať a rozložiť gauč. Všetci sme boli po dnešku dosť unavený . Z izby som si vzala veci a išla do kupeľne. Začala som zo seba zhadzovať veci . Vkročila som do vane no neuvedomila som si že som zabudla zamknúť. Zastrela som si záclonku popri vani a už už som chcela spustiť vodu keď niekto otvoril a vošiel.
Hlavou som vykúkla spoza záclony....stál tam Payton a keď si ma všimol rýchlo sa otočil chrbátom. ,,Prepáč."precedil pomedzi zuby. ,,Teraz neviem či sa ospravedlňuješ za to aký si bol keď som vošla domov alebo za to že si mi vbehol do kúpeľne. " Na dlhú chvíľu nastalo ticho. Payton si rukou prehrabol vlasy. ,,Za oboje ." Podišiel k umyvadlu bez toho aby pozeral inde ako do zeme.
Bola som už len ticho. Spustila som vodu. ,, Payton ?"...odmlčala som sa. ,,potrebovala by som pomôcť s umytím chrbátu . " Znova som vykukla keď som zastavila vodu. Všimla som si jeho prekvapený pohľad ,hlavu zdvihol ku mne a po chvíli kývol. Sadla som si do vane chrbátom k nemu a kolená pritiahla k sebe aby som zakryla prednú časť môjho tela.
Podišiel ku mne a na ruku si dal trocha sprchoveho gélu. Pomaly sa dotkol mojej pokožky na chrbáte a mnou prešla príjemná triaška. Namydlenymi prstami mi prechádzal po chrbáte.prechádzal nimi tak jemne a nežne až som prestala vykazovať známky dýchania . Rukami prešiel na moje ramená. Otočila som hlavu na neho a v tej chvíli vzal do ruky sprchu a začal mi zmývať mydlo z chrbta.
,,Hotovo ..." Šepol a vrátil sa k umyvadlu. ,,Vďaka" dych sa mi znova vrátil do normálu a doumývala som sa. Vzala som si uterák a ešte vo vani sa osušila . Hneď na to som si na seba dala župan. Payton odkladal kefku hneď ako si doumyval zuby. Vyšla som z vane a jeho pohľad pocítila na mne. Skúmal ma od hlavy po päty . Trochu mu bránil môj župan.
Stáli sme asi pol metra od seba a hľadeli si do očí. ,,Sam ...neviem čo to v tedy do mňa vošlo...." Podišla som k nemu a bola od neho asi na krok. ,,Je mi to ľúto veď ty môžeš chodiť von s kým chceš ....ja ti do toho rozprávať nemôžem,aj keby to bol Jac-"to už som ho prerušila krátkym bozkom ktorý prehĺbil. Stále som mala privreté oči. Ruku som si obmotala okolo jeho krku. Po chvíli si jazykom vypýtal vstup do mojich úst.
PAYTON'S POV
Nechápal som čo to do nej vošlo no vedel som že toto bolo to čo mi chýbalo. S privretymi očami som sa jej dostal jazykom do úst a spoznával ich vnútro. Rukou mi zapátrala do vlasov. Moje ruky sa obe obopli okolo jej pásu. Opatrne a jemne som ju kusol do spodnej pery. Odtiahli sme sa pre nedostatok kyslíka
SAM'S POV
Keď sme sa odtiahli ,otvorila som oči a hľadela do orieškoveho mora v ktorom som už nevládala dýchať. Pohladil ma po líci. ,,A toto bolo za čo?" Hneď ako to dopovedal na jeho tvári sa zjavil ten nevinný úškrn. Čo mu mám odpovedať? Veď ja sama to neviem. Mykla som plecom a moje líca sa zas nabrali červený odtieň .
Objal ma a ja som si zaborila hlavu do jeho hrude.***
(Ráno)
~Schválne hádajte či spal Payton u Sam v izbe alebo Sam v Paytonovej izbe. Neskôr v tejto časti sa to dozviete ;3~Sedela som som na gauči a Jaden s Chasom pri mne . Payton pripravoval raňajky. Pani Moormeierová nás na tento týždeň odhlásila zo školy keďže Chase s Jadenom sú tu na týždeň a potom zasa odlietajú preč.dnes som mala ísť za Jacobom ku skrinke ako vždy no keďže som není v škole napísala dom mu správu .
SamCJRivefrood : ahoj. Prepáč no dnes ku skrinke neprídem ,do konca týždňa neprídem ani do školy. Po škole sa s tebou potrebujem porozprávať. Mohol by si prísť o štvrtej do parku?
Sam
JacobiikTyler : ahoj. Jasné že môžem...budem tam . Teším sa na teba a tvoj úsmev. :*
Jacob
Pousmiala som sa nad jeho správou a odložila som telefón ...Payton položil na stôl raňajky. Všimol si že som odložila telefón v tej chvíli keď prišiel. Zhlboka sa nadýchol a sadol si k nám . Sedieť medzi Paytonom a Jadenom je dosť zvláštny pocit. Pustila som sa do jedla.
,,Aká bola noc?" S úškrnom sa spýtal Chase a pri tom hľadel na mňa a Paytona. Payton ho kopol do nohy. ,,Čo však ste ráno vychádzali z Paytonovej izby... Odtiaľ nevinne dievčatá neodchádzajú." Jaden videl že mi to nieje príjemné ,síce sa v noci nič nestalo ale aj tak som sa cítila zvláštne.
,,To by asi aj stačilo ,Chase ... nemyslíš?" Pozrela som na neho a sladko sa usmiala . ,,Ďakujem Jaden ale toto zvládnem....milý Chase...ďakujem ti za tvoju vrúcnu otázku. Vyspala som sa nádherne a asi som výnimka ale s Paytonovej izby som vyšla čistá . Nemusíš prekazovať žiarlivosť takto" Úškrn som vyhodila na povrch.
Payton zadržal smiech kusnutím do spodnej pery ,no Jadenovi sa to už tak dobre nepodarilo. Chase s urazenym pohľadom a zhodenym egom začal znova jesť.,,nikto nepovedal že žiarlim" zabrblal. A na to som sa len uchechtla .
Zvládla som to skôr.❤️ Sľúbila som časť o pol druhej no máte ju tu presne o dvanástej. Dúfam že sa vám táto dlhšia časť aspoň trošku páčila. Poteší každý vote a komentár . Taktiež môžete napísať či sa vám pačia skôr krátke alebo dlhé časti. Uvidíme sa nabudúce ,papa🦋❤️
YOU ARE READING
nič to neznamenalo
Fanfictionnapadol mi nový príbeh ,bude ohľadom dievčaťa menom Sam - nepodarilo sa načítať ... Pre ďalšie informácie o knihe si ju prečítajte